Hop til indhold
Guest Pool

Adresse på damerne

Recommended Posts

Guest Pool

Jeg ved godt at det ikke er tilladt at skrive de rigtige adresser på damernes tilholdssteder, men kunne det ikke blive en mulighed hvis vi skrev i nærheden af et eller andet, for en fyr som mig der ikke har bil, så betyder det en del, om det er tæt på en station eller ej, jeg ved godt at jeg bare kan kontakte selv og så få en adresse, men nogen gange skal man ringe eller skrive til mange forskellige for at få en der passer ind i ens program, fordi de i deres annonce kun skriver København, københavn er sku stor når man skal rundt med den offentlige transport. Det kunne også være det hjalp de søde damer, man for detsvære først adressen når man har lavet sin aftale, så skal man til at ringe eller skrive tilbage og aflyse hvis det er for langt væk.

Jeg håber der kan komme en fornuftig løsning som kan gavne både os brugere og udbydere

Rigtig god søndag til jer alle.

Mvh Pool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan har jeg det også. Hvilket område hun befinder sig i er altid vigtigt for mig. Behøver ikke vide den præcise adresse eller gade for den sags skyld. Bare cirka positioner som f.eks. "tæt på Sølvtorvet", "i Teglholmen" eller "10 minutter fra Christians Havns st."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis adressen eller "tæt ved" ikke står i pigens annonce, så er hun i min optik den eneste der kan og bør svare på dette via et tlf. opkald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad er grunden til at de ikke nævner 'tæt på' eller 'i nærheden' af i deres annoncer, når man alligevel får adressen ved opkald eller sms ?

 

der står jo rent faktisk i §4 at det kun er den private del der ikke må nævnes.

 

kan ikke se det store problem i at 'tæt på' eller i 'nærheden' beskrives, da det hele oplyses vis sms eller opkald alligevel

 

det er da heller ikke altid de nævner deres 'arbejds navn', men det virker da som om det er tilladt at skrive om og det er da tættere på personligt end en 'tæt på' adresse

 

underlig måde at tolke EG's §'er

 

det ville da gøre det hele nemmere at skrive det i deres annonce

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Hvis adressen eller "tæt ved" ikke står i pigens annonce, så er hun i min optik den eneste der kan og bør svare på dette via et tlf. opkald.

Ja det er rigtigt at jeg kan ringe og det gør jeg også, men det der sker når jeg får en adresse hvor det tager for langt tid at komme til, så ude bliver jeg for jeg gider ikke blive ved med at melde afbud hele tiden, det er muligt at jeg kommer i modvind med dette svar, men det kan sku ikke være så svært at skrive eks. 2 min fra sjælør st.

Hvis det var fordi jeg var en sindsyg stokker kunne jeg jo sagtens få fat i deres adresser.

Lige nu mener jeg bare jeg spilder min og andres tid på at ringe til 10 piger for at få fat i en adresse som ligger belejligt for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt at det ikke er tilladt at skrive de rigtige adresser på damernes tilholdssteder, men kunne det ikke blive en mulighed hvis vi skrev i nærheden af et eller andet .......

 

Jeg har da praktiseret dette ved flere lejligheder og finder denne fremgangsmåde ganske formålstjenlig.

 

Da jeg f.eks for et par år siden anmeldte et besøg hos Miss H, angav jeg stedet som "tæt på Nørrebro Station", og da min vanlige glædesformidler gik P/D og fik et nyt sted i København, anmeldte jeg lokaliteten som liggende "i nærheden af Trianglen", hvor bus 1A og 3A holder.

 

Jeg er nemlig også afhængig af offentlig transport og må planlægge besøg ud fra de muligheder, som denne giver.

 

Jeg kan f.eks ikke bruge angivelsen "Hvidovre" til ret meget, for det er et temmeligt vidt begreb. Tager vi blot Hvidovrevej, er den jo langt som et ondt år, og det er derfor rart at vide, om man skal søge mod den ene ende eller mod den anden - altså til stedet via Hvidovre Station eller Friheden Station.

 

Selv en angivelse som "400 meter fra Borups Plads" indeholder formentlig et par tusind enkeltadresser, hvis man slår en cirkel i denne afstand om pladsen.

 

Derfor er det i mine øjne helt legitimt og formålstjenligt at angive et sted som værende "i nærheden af", "i gangafstand fra" eller "tæt på". Resten ordner Rejseplanen.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi tager Tip Toe som eksempel, så er der muligvis en Mrs. Tip Toe et sted, og derfor har Tip Toe nogle logistiske udfordringer hvis han skal armere sig med en passende dækhistorie og evt. køre fra arbejdet lidt tidligere så han kan snuppe en trunte på turen hjem. Derfor er der sikkert også placeringer i byen som han må afskrive på forhånd fordi det ligger urealistisk med hensyn til trafikken og det tidsrum han har til rådighed. Værre endnu hvis han er henvist til cykel eller det offentlige. Så er information som "5 minutters gang fra XXX S-tog station" essentiel. Der er jo ikke nogen grund til at oute sit telefonnummer hvis besøget ikke kan blive til noget alligevel. Af samme årsag bemærker jeg at Tip Toe ofte besøger udenlandske piger, og dette er formentlig ikke bare ren præference med hensyn til ethnicitet og prisniveau. Hvis man tager tilgængelighed med som en parameter i danske pigers service, så er denne ret lav på skalaen. Hvis man har lyst OG kun mulighed for at knalde om tirsdagen, mens den danske trunte kun arbejder hver anden onsdag og blot lejlighedsvist kommer ind til tiden, så er det svært at være i den gifte københavnske mands situation.

Det sidste var en afstikker. Jeg ser ikke noget problem i at nævne nærmeste togstation, da jeg ikke tror der er mange togstationer i København som ikke har et lysthus indenfor 5 minutters afstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Så kan jeg kun opfodre jeg alle og mig selv inkl.

At vi begynder at skrive hvor i nærheden kke de lækre piger/ damer holder til så bliver det lidt nærmere at finde frem uden at vi skal bruge evigheder på at skrive og ringe rundt først, og jeg synes ikke det er tæt nok at skrive Sydhavnen.

Jeg håber virkeligt at det lykkes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ikke tale om, om den diskretion kodeks skal brydes. Tvært imod. I aner ikke hvor meget i kan ødelægge for de PD piger. Som ofte er de i lejligheder, der ikke er erhverslejligheder og hvor situationen er den, at hvis udlejer finder ud af hvad der foregår, så bliver de smidt ud af lejemålet, hvilket er let for udlejer. Fordi der foregår jo erhverv. 

Så vil nogen sige, det er jo pigens problem. Og ja det er det. Men udlejere står ikke i kø for at leje ud til brancen.

 

Der findes stadig et hav af bodeller med et hav af forskellige piger, som annoncere et hav af steder med oplyst adresse. Tag dog derhen med bus og cykel og bevar diskretionen overfor PD pigerne.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi tager Tip Toe som eksempel, så er der muligvis en Mrs. Tip Toe et sted, og derfor har Tip Toe nogle logistiske udfordringer hvis han skal armere sig med en passende dækhistorie og evt. køre fra arbejdet lidt tidligere så han kan snuppe en trunte på turen hjem. Derfor er der sikkert også placeringer i byen som han må afskrive på forhånd fordi det ligger urealistisk med hensyn til trafikken og det tidsrum han har til rådighed. Værre endnu hvis han er henvist til cykel eller det offentlige. Så er information som "5 minutters gang fra XXX S-tog station" essentiel. Der er jo ikke nogen grund til at oute sit telefonnummer hvis besøget ikke kan blive til noget alligevel. Af samme årsag bemærker jeg at Tip Toe ofte besøger udenlandske piger, og dette er formentlig ikke bare ren præference med hensyn til ethnicitet og prisniveau. Hvis man tager tilgængelighed med som en parameter i danske pigers service, så er denne ret lav på skalaen. Hvis man har lyst OG kun mulighed for at knalde om tirsdagen, mens den danske trunte kun arbejder hver anden onsdag og blot lejlighedsvist kommer ind til tiden, så er det svært at være i den gifte københavnske mands situation.

Det sidste var en afstikker. Jeg ser ikke noget problem i at nævne nærmeste togstation, da jeg ikke tror der er mange togstationer i København som ikke har et lysthus indenfor 5 minutters afstand.

Hvad fanden, følger du efter mig....?!?! :D

Men det er delvist rigtigt. Der har været midlertidige lokationer i byen som har huset udenlandske piger, OG som havde en meget, meget belejlig beliggenhed. Der har skam også været danske piger som har haft samme fortrin for min logistik. Det kunne være fedt, bare at tage bilen og køre til den kvinde man havde lyst til at prøve, men det er ikke en luksus jeg har.

Så når der dukker annoncer op på gode adresser, er der automatisk øget risiko for huller i økonomien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Undskyld mit sprog(SIKKE NOGET PIS) at fyre af

Fordi man skriver eks. Tæt på en station eller noget andet så har man jo ikke sagt hvor pigen bor. Hvor mange bor der omkring sjælør st.

Rigtig mange eller ved Trianglen også rigtig mange. Jeg har jo ikke bedt om en nøjagtig adr. Med nr. Og etage, det kan jeg sku godt forstå vi ikke skal til st dele offentligt, det eneste jeg ber om er en ca adr. Så jeg ved om der er bus, tog eller metro i nærheden og om jeg skal lægge 20 min gang til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Et lille udsnit fra vores alle elskede Bly;-)

Adressen er Frederikssundsvej, 2700 Brønshøj. Det er lige ved OK tanken, tæt ved Husum Torv. De sidte detaljer for du når du ringer.

Hvor svært kan der lige være

Stort tak Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en GP laver en annonce som P/D, så er det vel fordi hun ØNSKER, at det er P/D!!!

De oplysninger hun ønsker at give står i hendes annonce, læs og forstå, det er det hun ønsker at oplyse.

Hvis du vil vide mere, og er interesseret, i at møde hende, kan du jo kontakte hende, syntes du der er for meget

arbejde med det, er du nok ikke interesseret nok :wink:

 

Hvorfor ikke respektere P/D konceptet,(ved ikke om det er det rigtige ord)?

Ergo mener jeg at det kun er pigerne selv der kan tillade sig at oplyse om beliggenhed!

 

Eroguide burde ikke være et sted, hvor der oplyses noget om det, som  P/D,

ikke ønsker at oplyse om i deres annoncer :wink:

 

Diskretion, er det ikke det i selv ønsker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Hvorfor skal vi overhovedet skrive Jylland, Fyn eller Sjælland når vi bare kan ringe og høre hvor de bor. Der så nemt

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis der arbejdes ud fra en adresse, er det vel ikke privat, men derimod et jobsted.

 

hvis pigen arbejder samme sted som hun bor med fast bopæl i Danmark, kan jeg forstå det, men ikke dem som er her i kort tid

 

der bruges rigtig meget tid på at finde piger i et bestemt område og det kan være lidt for tidskrævende.

 

så må vi jo starte op med at sende PM med adressen i, så kommer den frem alligevel.

 

anonymitet er svært og pigerne skifter også tit navn og tlf nummer, hvilket der kan være andre årsager til

 

jeg vil opfordre til at når der laves en anmeldelse at der vedhæftes billeder, så når deres annoncer 'fjernes' kan man stadig se deres billeder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skriver jeg (selvfølgelig) ud fra et storbyperspektiv. Det er der måske nogen, der overser i forbifarten.

 

Det er selvfølgelig ikke i orden at skrive, at pigen holder til "300 meter fra kirken i St. Glædesløse", hvis denne flække kun består af Hovedgaden samt 300 sjæle.

 

Anderledes forholder det sig i en storby.

Her kan der bo flere tusinde inden for samme afstand som i St. Glædesløse. Her er metrene anderledes. Og vel at mærke i en fremmedgjort kultur, hvor man som oftest ikke kender naboen, og med garanti ikke beboerne to opgange væk.

 

Men mon ikke de fleste herinde kan skelne, hvor tæt man kan gå i det aktuelle tilfælde? Selv har jeg aldrig hørt nogen bebrejdelser for noget i den retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skriver jeg (selvfølgelig) ud fra et storbyperspektiv. Det er der måske nogen, der overser i forbifarten.

Det er selvfølgelig ikke i orden at skrive, at pigen holder til "300 meter fra kirken i St. Glædesløse", hvis denne flække kun består af Hovedgaden samt 300 sjæle.

Anderledes forholder det sig i en storby.

Her kan der bo flere tusinde inden for samme afstand som i St. Glædesløse. Her er metrene anderledes. Og vel at mærke i en fremmedgjort kultur, hvor man som oftest ikke kender naboen, og med garanti ikke beboerne to opgange væk.

Men mon ikke de fleste herinde kan skelne, hvor tæt man kan gå i det aktuelle tilfælde? Selv har jeg aldrig hørt nogen bebrejdelser for noget i den retning.

Kan de fleste skelne mellem... ? :D bum bum

Det burde være ens regler uanset landsdel og by, alt andet er forvirrende.

Jeg ved godt at nogle gader / veje er meget lange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis der arbejdes ud fra en adresse, er det vel ikke privat, men derimod et jobsted.

hvis pigen arbejder samme sted som hun bor med fast bopæl i Danmark, kan jeg forstå det, men ikke dem som er her i kort tid

der bruges rigtig meget tid på at finde piger i et bestemt område og det kan være lidt for tidskrævende.

så må vi jo starte op med at sende PM med adressen i, så kommer den frem alligevel.

anonymitet er svært og pigerne skifter også tit navn og tlf nummer, hvilket der kan være andre årsager til

jeg vil opfordre til at når der laves en anmeldelse at der vedhæftes billeder, så når deres annoncer 'fjernes' kan man stadig se deres billeder

Hvis der ikke annonceres med adresse skal den ikke på nettet og ikke sendes i PM, uanset om pigen bor på adressen, eller kun arbejder fra den. Hvis jeg lejer en lejlighed til at arbejde fra, så siger det sig selv, at du ikke skal skrive på nettet hvor det er. Af hensyn til mig, og til mine gæster.

Det kaldes privat diskret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke det falder i god jord hvis man i en anmeldelse skriver hvor pigen bor (også en ca. placering), det er i strid med EGs regler.

 

Jeg kan ikke se problemet i at man ringer og spøger pigen med henblik på et besøg, hvis man finder hende interessant. Hvorfor skal ca. adressen ud til offentligheden ?

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der ikke annonceres med adresse skal den ikke på nettet og ikke sendes i PM, uanset om pigen bor på adressen, eller kun arbejder fra den. Hvis jeg lejer en lejlighed til at arbejde fra, så siger det sig selv, at du ikke skal skrive på nettet hvor det er. Af hensyn til mig, og til mine gæster.

Det kaldes privat diskret ;)

 

Helt enig. Jeg har heller aldrig sagt andet, og som det vil vides herinde, sætter jeg diskretion temmelig højt.

 

Men nu opererer jeg jo ikke med GPS-koordinater, kun med en uklar cirka-angivelse fra et mere eller mindre velkendt punkt, som man kan orientere sig efter.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Jeg gir op

Og vil fortsætte med at ringe og lave 10 aftaler for at få en adresse og så finde den der passer bedst på dagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev med en GP i denne uge anmeldelsen kan læses andet steds og efter de første indledende høfligheder spurgte jeg nærmere ind til hvor hun havde sted og fik straks svar at det var mellem X og Y hvilket straks gav mig en fin ide om kører tid.

Jeg har tidligere brugt i en af de første mails/SMS at spørge til hvordan GPs sted lå i forhold til offenligt transport og har altid fået svar om dette også fra piger som arbejdede som privat/diskrete

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gir op

Og vil fortsætte med at ringe og lave 10 aftaler for at få en adresse og så finde den der passer bedst på dagen

 

Husk at aflyse, hvis du ikke kan overholde alle 10 aftaler, jeg går ud fra du ikke skal knalde 10 piger om dagen :P:lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...