kanonkongen 34395 Skrevet 8. November, 2014 Hey alle på EG. håber i har en dejlig lørdag. Ja her pis regner det bare. Men så må man jo lave noget indendøre. Nå sad og læste denne artikel i den korte avis. Og blev faktisk meget harm. fatter ikke i min grundvold, hvorfor forældre ødelægger deres børn. På den måde. Ja jeg, mener det er dybt krænkende, at udsætte børn for sådan noget. Ja okay igennem historien, har vi jo desværre set mange overgreb af denne slags på børn. Hvis man som forældre aldrig snakker om forventninger, Mener jeg, at man holder barnet fra at vide, hvordan man opfører sig hensigtsmæssigt. Børn lever op eller ned til, hvad forældrene forventer. Regler give dem retningslinjer og grænser som hjælper børnene med at definere, hvem de er, gode og dårlige. Hvis disse forældre ikke giver barnet grænser, vil det selv begynde at reagere for at finde grænserne, hvilket fører til lavt selvværd og problemadfærd. Som artiklen jo viser i den frygteligste form. Disse forældre skulle have den hårdeste straf. Det er sgu utilgivelig. Artiklen kan læses her http://denkorteavis.dk/2014/sadan-laerer-islamisk-stat-born-fra-helt-sma-at-blive-afstumpede-sadister-se-hvad-babyen-sparker-til/ Ha en god lørdag allesammen. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13702 Skrevet 8. November, 2014 (edited) Jah, børn er hurtige til at lære - også de gode ting: http://denkorteavis.dk/2014/video-barnet-far-et-ord-og-skal-finde-det-kort-ordet-star-pa-du-bliver-mallos-nar-du-ser-hvad-der-sker/ (Klik evt. på nr. 2, hvor afspilningsknappen bliver rød, fremfor den øverste) Redigeret 8. November, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. November, 2014 Det var da heldigvis det positive forældre kan gøre. Og tak for linket til videoen. God lørdag til dig. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 8. November, 2014 Overgreb på børn er afskyeligt, det er evident...men at læse en lorte "avis" som DenKorteAvis burde aspirere til en førtids-pension... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 8. November, 2014 Overgreb på børn er afskyeligt, det er evident...men at læse en lorte "avis" som DenKorteAvis burde aspirere til en førtids-pension... Enig mht overgreb - Men kan man ikke skrive noget neutralt / positivt, skulle man måske overveje ikke at trykke på send-knappen . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 8. November, 2014 Enig mht overgreb - Men kan man ikke skrive noget neutralt / positivt, skulle man måske overveje ikke at trykke på send-knappen . . . Overvejede du det selv?....hvad er meningen med dit indlæg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 8. November, 2014 Ja - Jeg overvejede mit indlæg. Selv om er uenig med et tidligere svar, behøver man ikke at blive nedladende i sit svar . . Prøv at læse dit sidste ord i første svar . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. November, 2014 Nu nærmer jeg mig også hastigt førtids pensions alderen. Så mon ikke bare jeg skal læse det jeg vil. Hvad andre har om den beslutning må stå fo deres regning Ha en god søndag alle. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 9. November, 2014 Så mon ikke bare jeg skal læse det jeg vil. Det skal du. Men jeg havde ikke regnet med, at du ville læse netop denne avis. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 9. November, 2014 Ja - Jeg overvejede mit indlæg. Selv om er uenig med et tidligere svar, behøver man ikke at blive nedladende i sit svar . . Prøv at læse dit sidste ord i første svar . . . Tja, så sart som du åbenbart er, skulle du måske også søge førtids-pension Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 9. November, 2014 Sart - Måske ? Men orkede bare ikke endnu et negativt indlæg af en troll . . . Prøv en gang imellem at skrive noget positivt i dine svar . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 9. November, 2014 Troll??..hvad bidrage du selv med, andet end at poste ligegyldige og belærende indlæg?...og hvis du ikke orker det, hvorfor går du så ikke bare i seng? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 9. November, 2014 Troll??..hvad bidrage du selv med, andet end at poste ligegyldige og belærende indlæg?...og hvis du ikke orker det, hvorfor går du så ikke bare i seng? Jeg gider ikke ødelægge resten af søndagen på noget negativt - Så JA - GODNAT . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 9. November, 2014 Jeg gider ikke ødelægge resten af søndagen på noget negativt - Så JA - GODNAT . . Griner..et intelligent menneske ville ha ignoreret det, men det kunne du ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg