Hop til indhold
kanonkongen

Grusomt, hvad børn udsættes for af forældrene

Recommended Posts

Hey alle på EG. håber i har en dejlig lørdag. Ja her pis regner det bare. Men så må man jo lave noget indendøre.  :-P

 

Nå sad og læste denne artikel i den korte avis. Og blev faktisk meget harm. fatter ikke i min grundvold, hvorfor forældre ødelægger deres børn. På den måde. Ja jeg, mener det er dybt krænkende, at udsætte børn for sådan noget. Ja okay igennem historien, har vi jo desværre set mange overgreb af denne slags på børn.

 

Hvis man som forældre aldrig snakker om forventninger, Mener jeg, at man holder barnet fra at vide, hvordan man opfører sig hensigtsmæssigt.

 

Børn lever op eller ned til, hvad forældrene forventer. Regler give dem retningslinjer og grænser som hjælper børnene med at definere, hvem de er, gode og dårlige. Hvis disse forældre ikke giver barnet grænser, vil det selv begynde at reagere for at finde grænserne, hvilket fører til lavt selvværd og problemadfærd. Som artiklen jo viser i den frygteligste form. Disse forældre skulle have den hårdeste straf. Det er sgu utilgivelig. 

 

Artiklen kan læses her 

 

http://denkorteavis.dk/2014/sadan-laerer-islamisk-stat-born-fra-helt-sma-at-blive-afstumpede-sadister-se-hvad-babyen-sparker-til/

 

Ha en god lørdag allesammen.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jah, børn er hurtige til at lære - også de gode ting:

 

http://denkorteavis.dk/2014/video-barnet-far-et-ord-og-skal-finde-det-kort-ordet-star-pa-du-bliver-mallos-nar-du-ser-hvad-der-sker/

 

(Klik evt. på nr. 2, hvor afspilningsknappen bliver rød, fremfor den øverste)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overgreb på børn er afskyeligt, det er evident...men at læse en lorte "avis" som DenKorteAvis burde aspirere til en førtids-pension...

 

Enig mht overgreb - Men kan man ikke skrive noget neutralt / positivt, skulle man måske overveje ikke at trykke på send-knappen . . .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig mht overgreb - Men kan man ikke skrive noget neutralt / positivt, skulle man måske overveje ikke at trykke på send-knappen . . .

 

Overvejede du det selv?....hvad er meningen med dit indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - Jeg overvejede mit indlæg.

 

Selv om er uenig med et tidligere svar, behøver man ikke at blive nedladende i sit svar . . 

 

Prøv at læse dit sidste ord i første svar . . .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu nærmer jeg mig også hastigt førtids pensions alderen. Så mon ikke bare jeg skal læse det jeg vil.  :-P  :-P Hvad andre har om den beslutning må stå fo deres regning  :-P

 

Ha en god søndag alle.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så mon ikke bare jeg skal læse det jeg vil. 

Det skal du. Men jeg havde ikke regnet med, at du ville læse netop denne avis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - Jeg overvejede mit indlæg.

 

Selv om er uenig med et tidligere svar, behøver man ikke at blive nedladende i sit svar . . 

 

Prøv at læse dit sidste ord i første svar . . .

 

Tja, så sart som du åbenbart er, skulle du måske også søge førtids-pension ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sart - Måske ?

 

Men orkede bare ikke endnu et negativt indlæg af en troll . . .

 

Prøv en gang imellem at skrive noget positivt i dine svar . .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troll??..hvad bidrage du selv med, andet end at poste ligegyldige og belærende indlæg?...og hvis du ikke orker det, hvorfor går du så ikke bare i seng?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troll??..hvad bidrage du selv med, andet end at poste ligegyldige og belærende indlæg?...og hvis du ikke orker det, hvorfor går du så ikke bare i seng?

Jeg gider ikke ødelægge resten af søndagen på noget negativt - Så JA - GODNAT . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gider ikke ødelægge resten af søndagen på noget negativt - Så JA - GODNAT . . 

 

Griner..et intelligent menneske ville ha ignoreret det, men det kunne du ikke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...