Guest mature man Skrevet 23. December, 2014 I starten af tråden kan man læse at Bukowsky ikke ønsker at deltage (indlæg nr. 9) – alligevel bliver han citeret. I indlæg nr 40 skriver journalisten at "han finder konklusionen først og stiller spørgsmål bagefter" og "og alle deltagere skal læse og godkende citater" Har alle deltagere læst og godkendt deres citater. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om den bagvendte journalistik som den gode journalist omtaler i indlæg nr. 40 – men jeg kan da godt se at det giver ham ret stor handlefrihed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. December, 2014 I starten af tråden kan man læse at Bukowsky ikke ønsker at deltage (indlæg nr. 9) – alligevel bliver han citeret. I indlæg nr 40 skriver journalisten at "han finder konklusionen først og stiller spørgsmål bagefter" og "og alle deltagere skal læse og godkende citater" Har alle deltagere læst og godkendt deres citater. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om den bagvendte journalistik som den gode journalist omtaler i indlæg nr. 40 – men jeg kan da godt se at det giver ham ret stor handlefrihed. Nogen er blev ført bag lyset, hvis konteksten og konklusionen er fastlagt på forhånd. Og interviews er bare til at at understøtte historien... Journalistens fokus lød således i hans første indlæg (#1): " Jeg vil gerne kontakt med brugere, der vil fortælle mig om fællesskabet på EroGuide, hvad de bruger sitet til - og hvorfor. Det handler ikke om forbud mod købesex eller andre gamle travere inden for prostitutions-journalistikken. Det er ikke mit mål at hænge nogen ud, men at forstå jeres community bedre. " 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. December, 2014 Jo, men jeg tror sagen er, at EG er uendeligt ligegyldig og uinteressant for folk, som ikke færdes herinde. Så at adskille en diskussion om EG fra en diskussion om 'Mænd der køber sex' er utopisk. Hvad i alverden skulle udenforstående mene om EG? Det er sand nok, men så skal journalisten ikke skrive om EG og dens subkulturer hvis det ikke er interessant nok og der ikke er nok kød på... se mit overstående indlæg, om journalistens udgangspunkt med artiklen, samt lokke brugere til at medvirke til interviews fordi han vil skrive om EG og dens subkultur. Udfaldet af artiklen ligger langt fra udgangspunktet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. December, 2014 (edited) Kære Jasmin Du virker meget vred og jeg kan egentligt godt forstå dig, men nytter det noget ? Jeg tager det som et kompliment, at du vælger at kreditere mig i dit indlæg og kalde mig en: "Klaphat", men desværre tror jeg du overvurderer min rolle. Det er klart at jeg og andre bliver provokeret af, at du nævner at 25% af os EG medlemmerne lider af "kvindelede" og når du tillader dig at komme med sådan nogle bastante og provokerende udmeldinger, så må du også finde dig i at smage din egen medicin. Jeg synes IKKE det er rimeligt at du kalder mig for en: "Bukowski fan". Denne artikel har netop gjort, at jeg har taget endegyldigt afstand til ham og som jeg skriver i svar #75 i denne tråd: Jeg finder også Bukowski's udsagn i artiklen yderst tvivlsomme. Det lyder mest som noget, der bare er skrevet bare for at provokere og skabe opmærksomhed. Jeg synes du skulle tage og finde julehumøret frem istedet for at være så sur.. Glædelig jul Redigeret 23. December, 2014 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 23. December, 2014 I indlæg nr 40 skriver journalisten at "han finder konklusionen først og stiller spørgsmål bagefter" Nej, det gør han altså ikke. Han skriver: "Hvad angår den præcise vinkel på min historie, så har jeg ikke bestemt mig for en endnu. Det ville være en form for bagvendt journalistik, hvor jeg fandt konklusionen først, og så stillede jer spørgsmålene bagefter." 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 23. December, 2014 Nej, det gør han altså ikke. Han skriver: "Hvad angår den præcise vinkel på min historie, så har jeg ikke bestemt mig for en endnu. Det ville være en form for bagvendt journalistik, hvor jeg fandt konklusionen først, og så stillede jer spørgsmålene bagefter." Det er rigtigt – jeg har ikke citeret ordret/korrekt – men som jeg læser det giver det samme mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 23. December, 2014 (edited) Jasmin Af din lange forsvarstale fremgår én ting klart, nemlig at du er citeret korrekt, når du er citeret for at sige 1. At din "fornemmelse er, at måske 25 pct. af brugerne har den der kvindelede, grænsende til kvindehad. De bruger EroGuide som en ventil for deres frustrationer." og 2. At "mange" af dine kunder "er seksuelt underernærede typer, der er blevet frarøvet deres mulighed for at tilkendegive følelser – eller har en fysisk defekt, som de selv mener, gør dem ude af stand til at interagere med piger generelt. Derfor køber de sig fra det". Jeg synes, at du burde have tænkt dig bedre om og formuleret dig mindre bastant og mere positivt og nuanceret, da du sad med den unge journalist. Så var du ikke blevet så misforstået, som du nu siger, du er. Hvorfor sagde du eksempelvis ikke, at langt den overvejende del af af dine kunder er glade, normale, gifte og ugifte, seksuelt tilfredse mænd, der har lyst til en dejlig oplevelse, og nogle få er mænd, der ikke får nok sex i deres daglige liv, enten fordi deres forhold er hensygnet eller fordi de føler sig uattraktive af den ene eller anden grund? Det ville have været det samme, bare med et positivt fortegn - som du jo nu hævder også selv at have. GF Redigeret 23. December, 2014 af Good Fun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 23. December, 2014 Det er rigtigt – jeg har ikke citeret ordret/korrekt – men som jeg læser det giver det samme mening Det er ikke et spørgsmål om ordret citat eller ej. Du har opfattet hans sætning 180 grader modsat det han skriver Han skriver, at han netop ikke har lagt sig fast på en konklusion på forhånd, fordi det ville bagvendt journalistik, hvis han gjorde. Ikke at jeg ellers skal tage patent på eller forklare, hvad Sebastian mener. Men fair skal være fair 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 23. December, 2014 Det er ikke et spørgsmål om ordret citat eller ej. Du har opfattet hans sætning 180 grader modsat det han skriver Han skriver, at han netop ikke har lagt sig fast på en konklusion på forhånd, fordi det ville bagvendt journalistik, hvis han gjorde. Ikke at jeg ellers skal tage patent på eller forklare, hvad Sebastian mener. Men fair skal være fair Snakie – du har ret – min fejl – jeg har læst det forkert – tak og beklager (forsøger at rette mine tæer ud) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 23. December, 2014 Snakie – du har ret – min fejl – jeg har læst det forkert – tak og beklager (forsøger at rette mine tæer ud) Tænkte jeg nok. Tak for at du tog min belærende facon så pænt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 23. December, 2014 Og glædelig jul til dig, Jazz Jasmin, hvorfor fik du ikke lov til at gennemlæse artiklen inden den blev udgivet (dette ville være et naturligt krav), så har diverse fejlcitater og fejlfortolkninger blevet fanget og udfaldet af artiklen ville være anderledes... Jeg er enig med flere herinde at Sebastian har ændret sit fokus i artiklen fra at fortælle om EG og dens subkultur til at omhandle hvorfor mænd køber sex og hvilken typer mænd, der køber sex og Sebastian har brugt dig som talerør... den almindelige læser vil tænke, du arbejder branchen så du må vide hvad du taler om... hvis du blev fejlciteret i forkerte kontekst, er det virkelig skidt. jeg fik lov til at læse citaterne og dem er der isoleret set intet galt med... det er er helt galt er måden de er blevet stykket sammen i sidste ende for det har givet anledning til nogle meget vilde postulater fra brugerne herinde der har fået citaterne helt galt i halsen.... fx at jeg virkelig må hade min hobby ??? bare for at tage et eksempel.... jeg fik ikke set den endelige artikel, men som Sebastian skriver - isoleret set er alle citater godkendt for der var ikke noget i vejen med dem. De kom bare slet ikke i den rækkefølge Jeg har ikke læst hans bog, men set filmene. Og de efterlader et meget grimt billede, som kommer op når du siger at 25% af EG's mænd er kvindehadere. Jeg ved udnærket at det ikke helt er det du skriver/siger, men det er sådan det bliver opfattet, ikke mindst af Informations læsere som formentlig alle har læst eller set Stig Larsson. Du har ret i en ting... det er IKKE det jeg skriver ej heller er det nogensinde noget jeg har sagt. Når jeg læser anmeldelserne herinde, så giver 25% af dem mig en meget meget skidt fornemmelse og en rigtig grim smag i munden... nogle mere end andre.. Det er min overbevisning og der er intet galt i det... jeg finder at der er en meget høj procentsats af anmeldelser der - uanset om de er positive, negative eller neutrale - virkelig afspejler et utroligt nedværdigende syn på den kvinde der har åbnet sin dør for den her mand.. Det er klart at jeg og andre bliver provokeret af, at du nævner at 25% af os EG medlemmerne lider af "kvindelede" og når du tillader dig at komme med sådan nogle bastante og provokerende udmeldinger, så må du også finde dig i at smage din egen medicin. nej det er IKKE klart og det er den del jeg ikke fatter en hat af!!! Hvis i ikke mener at i er med i de 25% - hvorfor i alverden finder i så at den udtalelse rammer jer? Det svarer til at jeg skulle føle mig ramt når nogen udtaler "alle danske GPer er svine dyre" selv om mine priser er blandt de laveste for ydelserne.... jeg synes ikke det er særlig bastant at sætte en procentdel på... og da slet ikke herinde der er de bastante udmeldingers holdeplads. Hvad jeg tilgengæld har et problem med er at der bliver digtet videre på tingene.. for fra at have en holdning til dem der skriver 25% af anmeldelserne kan man i tråden læse at jeg tager afstand fra 25% af mine gæster... det er en skrupskør udlægning af et enkelt citat jeg har INTET som helst imod at folk har en holdning til det jeg har sagt... det er fint... de kan være enige eller ej Det jeg har noget imod er hvis de tillader sig at tillægge mig falske motiver eller påstå ting om mig jeg hverken har sagt, er blevet citeret for eller nogensinde på anden vis har ytret... Jasmin Af din lange forsvarstale fremgår én ting klart, nemlig at du er citeret korrekt, når du er citeret for at sige *snip* Jeg synes, at du burde have tænkt dig bedre om og formuleret dig mindre bastant og mere positivt og nuanceret, da du sad med den unge journalist. Så var du ikke blevet så misforstået, som du nu siger, du er. jeg har aldrig skrevet eller hævdet jeg er blevet misforstået... jeg hævder at der er brugere i denne tråd der har skruet 3 citater helt forkert sammen og har digtet videre på hvad der i sidste ende er en rigtig god historie Hvorfor sagde du eksempelvis ikke, at langt den overvejende del af af dine kunder er glade, normale, gifte og ugifte, seksuelt tilfredse mænd, der har lyst til en dejlig oplevelse, og nogle få er mænd, der ikke får nok sex i deres daglige liv, enten fordi deres forhold er hensygnet eller fordi de føler sig uattraktive af den ene eller anden grund? Det ville have været det samme, bare med et positivt fortegn - som du jo nu hævder også selv at have. det er så hele den triste del... for du kan dælme tro det kom op mange gange det er bare ikke med i artiklen Sebastian skriver korrekt at jeg har været i gang siden januar... og at jeg kun har 3 dårlige oplevelser,... ud af hvor mange mon??? Hvor mange fantastiske oplevelser tror du ikke jeg fortalte om ? + alle dem i kan læse om herinde Men jeg svarer på det jeg bliver spurgt om i interviewet - og der er citaterne da ganske korrekte... jeg er bare ikke herre over hvordan disse citater i sidste ende er blevet anvendt i artiklen og ej heller fik jeg muligheden for at læse den færdige artikel inden publicering. Så jeg er ikke blevet misforstået og det hævder jeg heller ikke at jeg er... det jeg hævder er at dem der ikke kan finde ud af at skille tingene ad digter videre på en sandhed der aldrig har været der og tillægger mig de mest mystiske motiver jeg aldrig har haft og det er den del jeg helst er fri for... resten står jeg ved i den kontekst de er blevet sagt for jeg mener faktisk jeg har ret Knus og julekram til alle Jazz 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. December, 2014 og det er den del jeg helst er fri for... resten står jeg ved i den kontekst de er blevet sagt for jeg mener faktisk jeg har ret Knus og julekram til alle Jazz Tillader mig at være uenig med dig. Jeg mener stadig det er unuanceret, hvis du mener at 25% mænd herinde er kvindehadere, det er et meget højt tal. Fx. har Sisse og Liv tilkendegivet at langt de fleste mænd er søde og respektfulde: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. December, 2014 @ Jasmin Det er meget flot at du forsvarer dig. Stor respekt for det Jeg har den holdning at man bør være yderst varsom med at bruge procentsatser, når man ikke har nogen empiri, der ligger til grund for sine påstande. Med den økonomi uddannelse, som du har burde du vide bedre. Du er uden tvivl en meget intelligent og klog kvinde. Det vil jeg slet ikke anfægte, men når du kommer med sådan nogle generaliserende og ukloge udmeldinger, så må du også forvente at blive "grillet". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 23. December, 2014 (edited) Kære Jasmin...Nu har vi to jo kryset klinger før, så du får det ret kort fra mig:Lad være med at pynt dig med titler du ikke har!, Du ved godt at skal man overdrive og lyve så skal man gøre det så det ikke opdages!og jeg er rigtig stolt at du kopier mig og jeg hjælper dig gerne, en anden gang, når det det kniber for dig, som sidst!Jeg behøver jo ikke just pensle det ud, for det vil du nok ikke bryde dig om offentligt!God jul! Redigeret 23. December, 2014 af Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 507 Skrevet 23. December, 2014 Hvis i ikke mener at i er med i de 25% - hvorfor i alverden finder i så at den udtalelse rammer jer? Det svarer til at jeg skulle føle mig ramt når nogen udtaler "alle danske GPer er svine dyre" selv om mine priser er blandt de laveste for ydelserne.... Artiklen er ikke skrevet til os, men til Informations læsere. Problemet er, at man som læser sidder tilbage med det indtryk, at 25% af brugeren på EG - og dermed sexkøbere - er grænsende til at være kvindehadere. Jeg er som udgangspunkt ligeglad med hvad folk tænker om "os", men hvis vi nogensinde skal have ændret på den generelle stigmatisering af sexkøbere, så nytter det ikke noget at komme med den slags påstande. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 23. December, 2014 (edited) .... Jeg synes artiklen efterlader en negativ billede af mænd som køber sex, vi kan se at folk har allerede kommenteret på artiklen, folk debatterer købesex og de prostituerede, og ikke EG eller dens subkultur... så EG fylder ret lidt i artiklen... http://www.information.dk/519411#kommentarer Hvis du ønsker et positivt billede af sexkøbet og sexkøberen er jeg bange du forventer sig for meget, af hvad der er muligt overfor den store offentlighed. Herinde i vores egen lille boble på EG er vi vant til at bekræfte hinanden i, at det at købe sex er helt OK. og normalt - og det er lykkedes så godt at vi glemmer, at andre anser det for meget ekstremt og grænseoverskridende. Jeg er selv blevet interviewet om køb af sex et par gange - og det var faktisk noget som jeg ikke havde forberedt mig tilstrækkeligt på, selv om jeg var helt klar over journalisten stod udenfor vores fælles forståelse. En stor del af et interview går med at skabe en fælles platform - man bliver simpelthen nød til at starte helt forfra når første spørgsmålet er "er det ikke vildt grænseoverskridende at have sex med en kvinde 2 min. efter du har mødt hende første gang". At kommentarer er som de er på Information er efter min mening fuldstændigt uafhængigt af den konkrete artikels indhold. Den slags debatsider er altid præget af en type mennesker med urokkelige holdninger som skal luftes ved enhver lejlighed - meget passende er en "ARA" en papegøjeart Jeg tror ikke på sexkøb nogensinde bliver "stuerent" eller noget der bare kan omtales nogenlunde fordomsfrit - men måske kan vi flytte grænserne bare en lillebitte smule ved at vise at sexkøbere og -sælgere også kan være normale velfungerende mennesker. Det er ingen skade til at nogle journalister får udfordret holdningen om at sexkøbere per. definition er vamle kældermennesker - det kan måske smitte af på fremtidige artikler - men denne vedens ARA´er vil aldrig kunne flyttes. Redigeret 23. December, 2014 af Findus 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. December, 2014 Efter at have læst artiklen en del gange, synes jeg det er noget vrøvl at hæve, at artiklen handler om hvorfor mænd køber sex, herunder at tegne et bestemt negativt billede af en standart køber, det er bestemt fokus på og passende afsæt i EG, samværet, tonen m.v. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. December, 2014 Jeg tror ikke på sexkøb nogensinde bliver "stuerent" eller noget der bare kan omtales nogenlunde fordomsfrit - men måske kan vi flytte grænserne bare en lillebitte smule ved at vise at sexkøbere og -sælgere også kan være normale velfungerende mennesker. Det er ingen skade til at nogle journalister får udfordret holdningen om at sexkøbere per. definition er vamle kældermennesker - det kan måske smitte af på fremtidige artikler - men denne vedens ARA´er vil aldrig kunne flyttes. En mulighed for at købesex bliver stuerent, er en fuld legalisering som i Tyskland. I Tyskland har folk et meget afslappet forhold til købesex, der reklameres for bordeller på tv, busreklamer, motorvejsreklamer mv. Bordeller (fx. Bernds) ligger i pæne bosættelsesområder og de følger lokale regelment omkring åbningstider. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 23. December, 2014 Tillader mig at være uenig med dig. Jeg mener stadig det er unuanceret, hvis du mener at 25% mænd herinde er kvindehadere, det er et meget højt tal. Fx. har Sisse og Liv tilkendegivet at langt de fleste mænd er søde og respektfulde: Det er derfor jeg virkelig ville ønske at journalistens spørgsmål havde stået i artiklen da han citerede mig... så konteksten var kommet med.. men fred nu være med det... Mig bekendt har jeg heller aldrig tilkendegivet andet end Sisse og Liv ... og 75 % ER søde og respektfulde... så WHATS THE PROBLEM???? 75% er nøjagtig som mænd bør være Majoriteten er som mænd er flest .... søde, venlige sjove.... og jeg er dødgod til at få dem ind af døren... derfor har jeg kun 3 dårlige oplevelser..... men hvorfor i alverden falder det jer for brystet at jeg omtaler de 25 % i IKKE vil slåes i hartkorn med... Fair hvis i mener det er højt sat - det gør jeg ikke.... men det betyder da ikke at jeg ikke knus-elsker de resterende 75% ???? @Titman... alt det der med at jeg skal udråbes til meget intelligent ect... det må altså snart stå for nogens regning med de citater for det er ikke mine.... jeg har intet imod at blive taget til indtægt for de ting jeg HAR sagt Blot ikke for de ting jeg IKKE har sagt eller for andres brugeres tolkninger af andres citater OM mig :) Nå - jeg har en julemiddag som skal laves... and og flæskesteg steger ikke sig selv og sovs.... åååhh den gode julesovs Uanset hvad - så undskylder jeg ikke det jeg sagde under interviewet - ej heller ærger det mig. Det der kan ærge mig er måden det blev fremstillet og anvendt - men sådan kan det gå. Jeg mener jeg har ret da jeg svarede på Sebastians spørgsmål som det var stillet den dag (ikke som det endte med at blive brugt i artiklen).... så må folk gerne mene noget andet. Mange juleknus Jazz 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 23. December, 2014 (edited) OK Jasmin - summa sumarum: Du ER citeret korrekt og er IKKE blevet misforstået. Og du mener, at du har ret. Dem, der har ikke har misforstået dig - og som altså har forstået dig, inklusive mig - er galt afmacherede. Det hænger jo ikke sammen - for vi har opfattet det modsatte af det, du NU siger, at du mente. Altså må du være blevet misforstået. GF Redigeret 23. December, 2014 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. December, 2014 En mulighed for at købesex bliver stuerent, er en fuld legalisering som i Tyskland. I Tyskland har folk et meget afslappet forhold til købesex, der reklameres for bordeller på tv, busreklamer, motorvejsreklamer mv. Bordeller (fx. Bernds) ligger i pæne bosættelsesområder og de følger lokale regelment omkring åbningstider. Nille, sexkøb er ikke stuerent i Tyskland, slet ikke. Omgangen med nøgne mennesker i diverse klubber især det vi danskere kalder badelande, er helt legalt. Der er en langtt mindre forskrækkethed over den nøgne krop. Men at en tysk mand køber sex, er ikke en fis mere accepteret i Tyskland, end det er i Danmark. Dette skrevet på baggrund af over 25 års hyppige besøg i Tyskland, dels forretningsrelaterede, dels private. Der er aldrig en eneste tysk kolllega, der har fortalt mig om sine eventyrer, ikke en. Vi har været på besøg diverse steder, men det har altid været tys, tys. Det har været i både syd, nord og øst. Men det er måske meget anderledes i den vestlige del? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. December, 2014 Jeg kan af gode grunde ikke vide hvad Sebastians spørgsmål lød på... Jazz jeg spørger dig igen og du har muligheden for svare på ny: Hvor mange procent af EG's mandlige brugere, mener du er kvindehader ? Nå jeg smutter ud for at købe de sidste gaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 23. December, 2014 OK Jasmin - summa sumarum: Du ER citeret korrekt og er IKKE blevet misforstået. Og du mener, at du har ret. Dem, der har ikke har misforstået dig - og som altså har forstået dig, inklusive mig - er galt afmacherede. Det hænger jo ikke sammen. GF Du er kun galt afmarcheret hvis du tror at jeg mener at 25% af alle mænd HADER kvinder.. jeg er citeret for "kvindelede grænsende til kvindehad" Intet sted har jeg sagt at 25% af EGs brugere subsidiært alle mænd hader kvinder. Eller hvis du tror jeg hader eller føler afsky for 25% af mine gæster Eller hvis du tror jeg tager afstand fra alle købesexkunder Eller hvis du tror jeg hader mit "job/hobby" Eller hvis du tror jeg er ude efter EGs adminteam som hævn for at de engang bannede mig for at sige min mening om dem... eller en af alle de andre mærkelige ting jeg er blevet beskyldt for i den her tråd som følge af det citat Hvis du nøjes med at forholde dig til at jeg fornemmer at måske 25% af af brugerne (det var anmeldere der var tale om i den del af interwievet) har den der kvindelede, grænsende til kvindehad og bruger EroGuide som en ventil for deres frustrationer så er vi helt på bølgelængde.... for det er den del jeg har noget at gøre med... resten - det er EGs brugere der har været hurtige i blækhuset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. December, 2014 (edited) Nille, sexkøb er ikke stuerent i Tyskland, slet ikke. Omgangen med nøgne mennesker i diverse klubber især det vi danskere kalder badelande, er helt legalt. Der er en langtt mindre forskrækkethed over den nøgne krop. Men at en tysk mand køber sex, er ikke en fis mere accepteret i Tyskland, end det er i Danmark. Dette skrevet på baggrund af over 25 års hyppige besøg i Tyskland, dels forretningsrelaterede, dels private. Der er aldrig en eneste tysk kolllega, der har fortalt mig om sine eventyrer, ikke en. Vi har været på besøg diverse steder, men det har altid været tys, tys. Det har været i både syd, nord og øst. Men det er måske meget anderledes i den vestlige del? Det er klar at det er tys tys hvis manden er i et forhold, jeg har snakket med mange tyskere (også forretningsforbindelser) som godt kender til FKK, men jeg startede også at fortælle om mine eventyr og at jeg dyrker swingerlivet så er isen brudt... Folk i Berlin og NRW er ret åbne. Redigeret 23. December, 2014 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 23. December, 2014 Jasmin, jeg konkluderer, at: 1. Din "fornemmelse er, at måske 25 pct. af brugerne har den der kvindelede, grænsende til kvindehad. De bruger EroGuide som en ventil for deres frustrationer." 2. Du synes, at "mange" af dine kunder "er seksuelt underernærede typer, der er blevet frarøvet deres mulighed for at tilkendegive følelser – eller har en fysisk defekt, som de selv mener, gør dem ude af stand til at interagere med piger generelt. Derfor køber de sig fra det". 3. At du ikke er blevet misforstået. Og det vil jeg lade stå for sig selv. GF 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg