Gæst Skrevet 7. November, 2014 Sikken en skøn fredag, sisse er allerede tilbage igen og yasmin er også her igen... Sådan det skal fejres- HUUURRAA for god karma fredag smil. Velkommen igen tøser og kæmpe knus til jer. Kh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. November, 2014 Jaaaaaah, det er bare skide godt! Og så er det oven i købet fredag, solen skinner (en gang imellem) og weekenden er startet. Det bliver en god dag. :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. November, 2014 Åhhh, så hold da kæft i to lalleglade piskinesere. Jeg skal skifte tag på carporten, gøre rent, lave mad, vaske bil, slå græs, køre affald på lossepladsen, se åndsforladte TV serier hele aftenen, arbejde imorgen, betale regninger på netbanken, opgøre moms, rense fliserne op til døren. Så i seng og tid til en selvfisse, hvis man ellers kan finde muligheden. Hvordan fanden kan i være så positive Elsker jeg sgu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. November, 2014 Hihi, piskinesere? :D Manjana, kære ÅE... Manjana! :cool: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2014 Åhhh, så hold da kæft i to lalleglade piskinesere. Jeg skal skifte tag på carporten, gøre rent, lave mad, vaske bil, slå græs, køre affald på lossepladsen, se åndsforladte TV serier hele aftenen, arbejde imorgen, betale regninger på netbanken, opgøre moms, rense fliserne op til døren. Så i seng og tid til en selvfisse, hvis man ellers kan finde muligheden. Hvordan fanden kan i være så positive Elsker jeg sgu. Muhahahahaha den giver et rabat point til et blow... Meeeen du har jo ikke tid - ærgerligt ærgerligt.... Gæk gæk knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. November, 2014 Åhhh, så hold da kæft i to lalleglade piskinesere. Jeg skal skifte tag på carporten, gøre rent, lave mad, vaske bil, slå græs, køre affald på lossepladsen, se åndsforladte TV serier hele aftenen, arbejde imorgen, betale regninger på netbanken, opgøre moms, rense fliserne op til døren. Så i seng og tid til en selvfisse, hvis man ellers kan finde muligheden. Hvordan fanden kan i være så positive Fordi lediggang er roden til alt ondt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 7. November, 2014 Efter en uges rejse rundt i Norden med møder og sene aftener, er det bare fedt at weekenden endelig står og banker på. At man så tilmed i dag er blevet forkælet med et knald der gav genlyd ud over stepperne, gør jo heller ikke dagen dårligere OG!!......så har jeg ferie i næste uge...........Går lige ud og fyrer lidt fyrværkeri af, for "DÉT SKAL FEJRES !!!!" Nårh ja.......skal jeg lige tilføje at det er J-dag i dag?............ses Søndag lads and lassies Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. November, 2014 Efter en uges rejse rundt i Norden med møder og sene aftener, er det bare fedt at weekenden endelig står og banker på. At man så tilmed i dag er blevet forkælet med et knald der gav genlyd ud over stepperne, gør jo heller ikke dagen dårligere OG!!......så har jeg ferie i næste uge...........Går lige ud og fyrer lidt fyrværkeri af, for "DÉT SKAL FEJRES !!!!" Nårh ja.......skal jeg lige tilføje at det er J-dag i dag?............ses Søndag lads and lassies J dag??? Knald hvem - kom nueeeeeee! Jep, dejlig weekend til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 7. November, 2014 (edited) J dag??? Knald hvem - kom nueeeeeee! Jep, dejlig weekend til dig også J-Dag......juleøllet bliver frigivet kl. 21 i aften ! (ved godt at den har stået på hylderne nede i grænsebutikkerne den sidste måned, men det er nu en dejlig begivenhed, når de giver los i aften) Hjemmeknald Redigeret 7. November, 2014 af Butch1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. November, 2014 J-Dag......juleøllet bliver frigivet kl. 21 i aften ! (ved godt at den har stået på hylderne nede i grænsebutikkerne den sidste måned, men det er nu en dejlig begivenhed, når de giver los i aften) Hjemmeknald DOOOH, selvfølgelig jule øl. Er bare ikke den store øldrikker, men skal da smage nogle af dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. November, 2014 ja rigtig rigtig dejlig weekend til jer alle samme fra mig også 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 7. November, 2014 Ovvvv. Nu blev jeg helt rørt... det er dejligt altid dejligt at blive budt velkommen. At jeg så er sådan en tudeprinsesse kan i jo ikke gøre for. Jeg glæder mig i hvert fald til at være tilbage igen. Jeg kan huske noget du skrev i foråret Line da du trak stikket ud. At når hverdagen/livet bliver lidt svært at tumle med. Så er vagtdagene et fristed hvor man samler energi og glæde. Det kan sikkert være svært at forstå for andre. Men jeg tror faktisk en del piger har det sådan.. Knus til jer alle og hav en helt fantastisk dejlig fredag. 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. November, 2014 Men jeg tror faktisk en del piger har det sådan.. i know i do - det er faktisk spot on Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. November, 2014 ja velkommen tilbage Sisse og Jasmin. håber i får en skøn fredag. Ja nu må jeg hellere komme afsted til fodbold Nå ja J dagen skal da også fejres senere. Så allesammen skøn fredag og dejlig weekend til jer alle. Må i alle have det godt kk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 8. November, 2014 Dejlig nyhed! Håber, at I er ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 8. November, 2014 Jasmin. Hvem er hun??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg