Hop til indhold
Bear

Filter/ignorer bruger

Recommended Posts

Hej EG moderatorer,

 

Først vil jeg gerne takke jer for det (sikkert til tider utaknemmelige) arbejde som i lægger i at holde sitet her kørende.

 

Må jeg forslå at indføre muligheden for at man individuelt kan indsætte et filter eller på anden måde vælge at ignorere en eller flere skribenter herinde. Det kunne muligvis få nogen af alle de alenlange og temmelig ørkelsløse diskussioner til at blive færre, hvis man havde muligheden for simpelthen at ignorere den eller de skribenter hvis indlæg man ikke kan klare.

 

Jeg aner ikke om det overhovedet er muligt, men hvis det er kunne det være en løsning.

 

mvh

Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kan da sætte en bruger på ignorer!!!! under indstillinger

 

Jeg har eksempelvis sat Administratorer og Moderatorer på ignorer, så de ikke kan komme efter mig og skælde ud :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo bare undlade at læse indlæg fra de debatører man ikke bryder sig om - eller bare skimme dem hurtigt igennem - det kunne jo værre at de også engang imellem kom med nogle guldkorn og undlod at bruge nedsættende udtryk om de søde piger. Det er også et problem hvis andre har citeret dem - så får man det ind alligevel, men kan ikke se det oprindelige indlæg.

 

Husk at hvis en debattør er for grov og nedværdigende - så er der altså en knap, der hedder "anmeld" nede til højre - det virker nogen gange bedre at trykke på den og skrive en besked til admin, end selv at gå i clinch med vedkommende, så debatten evt. bare afspores yderligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...