Hop til indhold
Dick Princess

klaphatten skrev til daniella :

Recommended Posts

Gæst

Ej nu må I sku stoppe..

Han kontakter Daniella , dog uden intention om at booke en tid, men bevidst for at provokere og han kalder hende i øvrigt tyk. Det ville jeg da kalde et person angreb og ikke det at sige om nogen at de er en klaphat. Og nu kan det godt være at jeg er en uforstående Englænder, men er ordet "klaphat" ikke ment sådan lidt i sjov? Jeg kunne jo nok finde nogle engelske gloser frem som man ville blive mere fornærmet over at blive kaldt :) Ikke at jeg har tænkt mig at gøre det.. Ahem.. Wanker.. Oh! Excuse me!

Anyway, kunne det måske tænkes, at manden har følt sig truffet, siden han syntes det var nødvendigt at gøre opmærksom på sin vrede over formuleringen? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hold da op... :o 

tænkt at folk skal tage sådan en post her personligt.. nu må jeg alligevel ... 

det var ikke meningen at folk skulle føle sig truffet over min post, af en der skrev klaphat til mig flere gange ... 

til jer der kunne se humoren i det her og ikke er blevet fornærmet må i have en god aften, tydeligvis har jeg ødelagt halvdelens herinde ved at gøre det som alle gør herinde efterhånden.... 

Daniella Over And Out ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hm... Så er vi da godt nok en værre flok usympatiske tøser herinde, for jeg tror da de fleste af os har "udstillet" nogle af de spøjse, sære og hylende morsomme henvendelser, som vi til tider får... Jeg selv har sågar lavet op til flere tråde om sådanne ting, for det er ret så underholdende bagefter. :)

I dette tilfælde er Daniella selv blevet kaldt en klaphat på SMS, fordi hun forsøgte at lave lidt sjov med måden at gøre opmærksom på, at hun kun vil have seriøse henvendelser. Det kan jeg da godt forstå, at hun har lyst til at dele. For så kan man efterfølgende grine lidt af det og få det ud af systemet. For som Bananas skriver, så lægger mange piger øre til meget gejl, men så er det godt, at man i det mindste kan ende med at grine af det i stedet for at føle sig ramt.

At Daniella formulerer sig som hun gør i sin annonce, kan man mene om, hvad man vil... Men at påstå at hun er usympatisk, fordi hun deler denne oplevelse og forsøger at grine af det, synes jeg i dén grad, er upassende.

Så Daniella... Fortsæt du bare med at dele disse tragikomiske oplevelser - for det skal der sgu være plads til. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

For den rene er alting rent... Og analogt kan man slutte at for den indebrændte og fornærmethed-fikserede EGskribent er alt en mulighed for at udtrykke sin mistillid og misogyne holdning

Del dette indlæg

Link til indlæg

I det hele taget forstår jeg ikke, at man har behov for at omtale andre mennesker så primitivt og nedladende.

Det er faktisk et særdeles interessant synspunkt, du der lægger for dagen.

Især når man i et af dine allerseneste indlæg her på EG kan læse følgende fra din hånd om en GP:

"Kan kun anbefales hvis man absolut vil kneppe en side 9 pige."

For det er jo ikke på nogen måde nedladende, vel? :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita, Daniella, Line og Bella.

At bruge nedsættende betegnelser er i min optik usympatisk. Det uanset om man kalder en anden person idiot, pikspiller, klaphat, taber eller en klam luder. 

En god start er at udvise et minimum af respekt for hinanden. 

Mon det er med vilje, at min afstandstagen fra fyrens henvendelse helt overses?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nikita, Daniella, Line og Bella.

At bruge nedsættende betegnelser er i min optik usympatisk. Det uanset om man kalder en anden person idiot, pikspiller, klaphat, taber eller en klam luder.

En god start er at udvise et minimum af respekt for hinanden.

Mon det er med vilje, at min afstandstagen fra fyrens henvendelse helt overses?

Du har ret!!! Det er ikke pænt, ikke ok, ikke respektfuldt af os. Så kan vi alle sove roligt nu da bordet er ryddet ikk? Jeg indrømmer det, jeg er en utidig tøjde!!! Men jeg har en helvedes masse god humor og en spade har altid været en spade i min familie...

Lad os sige at det var nok for onsdages ( kunne som sagtens være torsdag, fredag osv også..) opsving, opdagelse, opdagelse, optur, og op i røven snak...

Kæmpe godnat knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville ikke selv formulere mig sådan i en annonce, men at man kan blive fortørnet over den formulering i hendes - som er et humoristisk forsøg på at eliminere noget meget træls og enerverende - så skal man på jagt efter et par sko i en større størrelse...

Jøsses!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

du får mig altså bare til at smile en gang imellem line :D .. og sov godt

GOD karma herfra ihvertfald !

Lige over min pige. På med nye arbejdshandsker i morgen , der kommer alle sms'erne med hvor meget du vil og kan stoppe op i r... på dem- kan jo se du reklamere med dominans nu... Så forbered dig godt min pige , nu kommer de virkelig nasty gavtyve på programmet . Det tog mig 3-4 år at lære, at sådan ER den branche her og tro mig når jeg siger , at jeg tror virkelig jeg har fået længere øre og patter af alle de - skal vi sige, mærkværdige sms'er , opkald, mails osv...

Jeg passer på dig, du ung og jeg føler sgu med dig min pige. Kæmpe karma godnat kys til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Piger nu skal i jo ikke lade klaphattene tryne jer :) Tak for nogle hyggelige beretninger og ganske underholdene at se de klaphatte der føler sig truffet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Robinhood

Har prøvet lidt længere oppe i denne tråd, at få dig til at svare på et spørgsmål om din egen sprogbrug. Men du har nok overset det.

Prøver derfor igen:

Når du synes, at det er nedladende at kalde en person for en klaphat, og du af den grund farer op over det, så får jeg lyst til at spørge dig, om du ikke synes, at det er nedladende at en person (du) i en anden tråd skriver således om en GP:

"Kan kun anbefales hvis man absolut vil kneppe en side 9 pige."

Er det ikke nedladende?

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

nu kan ordet  "klaphat" ramme nogle hårder end andre. kunne man f.eks forstille sig en ung mand som måske er blev mobbet, og netop er blevet kaldt klaphat. når han så se det stå i en annonce så føler han sig nok ikke velkommen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Viol. Jeg er nok ikke så klog. Kan du forklare hvad du mener med den kommentar? Og hvilket formål den tjener? Klaphat!

Tag nu fx mit indlæg til Daniella

Det fik et like. Daniellas forsvarsindlæg, og indlæggene fra dem, der tager hende i forsvar, har fået mange likes.

Jeg tillader mig at betragte dette som en slags opinionsundersøgelse. Spørgsmålet er:

Er det forståeligt, at folk, der læser annoncen føler sig provokeret over sætningen:

"Klaphatte og useriøse mænd bedes holde sig væk, i bliver alligevel hurtigt soteret fra"

Jeg mener at det er forståeligt.    De fleste andre giver udtryk for en anden holdning. Dvs. jeg har tabt afstemningen, i lighed med Obama.  Alle swingstaterne gik til den anden side.

Men det tager vi med sindsro. Historien har mange gange vist, at flertallet ikke pr automatik har ret.

Redigeret af Viol

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det startede ellers som en sjov tråd. Så kom der en på en knallert- og så??? Vorherre til hest. Pruhhhhhh.

Hvis meningen er, at det skal være en sjov tråd, så bør den ligge under Hyggesnak og ikke under Generel debat. Når Daniella har valgt at lægge tråden her, er vel fordi fruen ønsker en debat om, hvorvidt det er forståeligt at nogen føler sig provokeret over:

"Klaphatte og useriøse mænd bedes holde sig væk, i bliver alligevel hurtigt soteret fra"

Hygge

Del dette indlæg

Link til indlæg
"Internet Troll:
A person whose sole purpose in life is to seek out people to argue with on the internet over extremely trivial issues. Such arguments can happen on blogs, Facebook, Myspace and a host of others. 
The best thing you can do to fight an internet troll is to not answer..or report them."
Hep.  :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Internet Troll:
A person whose sole purpose in life is to seek out people to argue with on the internet over extremely trivial issues. Such arguments can happen on blogs, Facebook, Myspace and a host of others. 
The best thing you can do to fight an internet troll is to not answer..or report them."
Hep.  :D 

Hvad hedder det så, han man sender samme indlæg flere steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Come on! 

Det var sådan hun skrev - Klaphatte og useriøse mænd bedes holde sig væk, i bliver alligevel hurtigt soteret fra  ;)

Selve formuleringen smilede jeg af da jeg læste den i hendes annonce, men blev ikke stødt. Det er da sjovt og der er så fremdeles en smilye der understreger glimtet i øjet. 

Hvis man bliver stødt over den formulering er det måske fordi man er en klaphat. Måske.

Jeg er måske bare en rygklapper, ridder eller det der er være - i don't care, jeg besøger da bare Daniella igen en dag for hun er hammer lækker, helt afslappet og helt naturlig når man møder hende første gang og så har et glimt i øjet og senest gav hun mig det bedste blowjob i flere år. Med øjenkontakt og det hele. 

Redigeret af oxen

Del dette indlæg

Link til indlæg

En helt fantastisk meta-diskussion hvor alle ens fordomme om forsmåede egoer fra IRL oversete "se-mig-se-mig-skribenter" bliver bekræftet. Herligt :)

Det er ikke Daniella's indlæg der er morsomst, selv om det egentlig er sjawt nok.. men de rethaveriske hystader der åbenlyst har fået for meget fornærmethedsvitamin 

Redigeret af Heine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis nu Daniella havde reageret således:

"jeg har i de sidste par dage skrevet i mine annoncer at klaphatte bedes holde sig væk :D .. 

det var der en der blev meget fornærmet over i dag, så at sige :D .. 

jeg fik en fin sms der lyder sådan: 

Klaphat: 

Hej du skriver at klaphatte bliver sorteret fra, prøve at kig dig i spejlet tykke,du er selv den største klaphat..

Daniella (Siger til sig selv):

Den SMS sletter jeg bare og kommer videre."

Så tror jeg ikke der var sket så meget mere. Men nu er vi oppe på 4 sider !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...