Hop til indhold
Gæst

Smuk tyrkisk pige..

Recommended Posts

Guest TboneDK

Nej, også en ret pebret pris hun forlanger - men høre da også gerne hvis andre har erfaring her?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Står der i det hele taget noget kontaktinfo på den annonce?

 

Ja, et telefonnummer er nævnt to gange. Første gang i overskriften. Men der er ingen geografiske indikationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror er tilbøjelig til at tro at det der er noget fusk. Hvorfor vil hun kun være sammen med europæiske mænd når hun er tyrker? Det undrer mig altså.

Hey med dig.

 

Min tanke er, hun ikke ønsker at mødes med landsmænd. Da det jo bestemt ikke er velset. At tyrkiske piger gør disse ting. Men kun en tanke herfra.

 

God lørdag til dig.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror er tilbøjelig til at tro at det der er noget fusk. Hvorfor vil hun kun være sammen med europæiske mænd når hun er tyrker? Det undrer mig altså.

 

Det ses da ofte, at glædespiger kun efterspørger europæiske eller skandinaviske mænd. Tror ikke at du kan bruge netop dette som guide til om det er fusk eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke fordi jeg skal kloge mig på jeres kommentarer, men siden hvornår er Tyrkiet flyttet ud af Europa, siden I antager det har noget at gøre med hun ikke vil møde tyrkiske mænd :mrgreen:

Når man er tyrker er man vel stadig europæer....eller er den del af min geografiundervisning glippet totalt? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke fordi jeg skal kloge mig på jeres kommentarer, men siden hvornår er Tyrkiet flyttet ud af Europa, siden I antager det har noget at gøre med hun ikke vil møde tyrkiske mænd :mrgreen:

Når man er tyrker er man vel stadig europæer....eller er den del af min geografiundervisning glippet totalt? :D

 

Arrrh, det er vist en sandhed med modifikationer.

Kun et lille hjørne af landet, bl.a. med Istanbul, ligger i Europa. Langt størstedelen – vel over 90% – ligger på den anden side af Bosporusstrædet. Og det er i Asien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at forblive i fordommene, så er amerikanske mænd så overvægtige, at de næppe kan gennemføre et samleje.

Mht. Den tyrkiske skønheds pris, så eg dig vel noget med udbud og efterspørgsel. Efter indlæg her på EG, er der mange, der vil være sammen med en tyrkisk eller arabisk pige, mens udbuddet mildt sagt er minimalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bulder - Så for dig indikerer prisen hvilken klientel der besøger pigen..??? Så alle der besøger Studinebaben Lea er halvfede blegfjæset forretningsmænd med tung pung eller narkopusher der bruger deres sorte penge..!!!! Bravo bedre samligning skal man sq lede længe efter, du må sandelig være en sjællænder..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bulder - Så for dig indikerer prisen hvilken klientel der besøger pigen..??? Så alle der besøger Studinebaben Lea er halvfede blegfjæset forretningsmænd med tung pung eller narkopusher der bruger deres sorte penge..!!!! Bravo bedre samligning skal man sq lede længe efter, du må sandelig være en sjællænder..

 

 

 

Og hvad præcis har det at han mener det noget t gøre med sjællænder det er vel lige samme måde at udpege "klientelet" der skriver det -  og så siger u narkopusheren med deres sorte penge, og forretningsmanden ? - De fleste narko pusher går jo nok ikke lige ned og besøger studinebaben, det er der da ikke prestige nok i de, får derimod sørget for 1 første klasse. 

Kan du se det ? så der skærer du også klientelet over og siger dt er pusher ole , og peter forretningsmand der gør det ? 

Der er sjovt nok en del piger i jylland og flere thaiklinikker i jylland end på Sjælland, men så er det vel også kun fordi det er fordi deet er det eneste landmanden og fiskerne har råd til  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007

Hun er ikke tyrker hun er iraner og har før haft en profil på annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

James bond <--< Kan vi få et link til hendes tidligere annonce, hvis den stadig eksistere? Den eneste annonce jeg har set igennem tiderne derinde er en fake profil der sælger billeder, som er stjålet på nettet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man vil være sammen med tyrkiske piger og generelt mellemøstlige piger, kan jeg anbefale Tyskland.

 

Alev fra Artemis i Berlin er værd at prøve ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...