Hop til indhold
kanonkongen

Hvad har, i haft af sjove, mærkelige oplevelser på FKK, flatrate osv.:-)

Recommended Posts

Hey og godmorgen allesammen på EG. Nu har der været mange super sjove indlæg. Fra pigerne herinde om deres oplevelser. Og indlæg om hvad pigerne spørge os mænd om. Det har været mega sjov læsning. :-P  :-P

 

Men hvad har i så oplevet af sjove, mærkelige, underlige ting. Når i har besøgt klubber i tyskland. Jeg skal da nok begynde.  :-P  :-P

 

Den første, er fra min tur i Muenster på en flaterate. Jeg og en kammerat er jo meget kålhøne da vi kommer ind. Der er lidt mørkt. Og ser jo ikke det her bord. Så vælger så, foran 4 piger, at knalde benet ind i bordet.  :-P  Jeg må ha set åndsvag ud. Men pigerne skraldgrinede ihvertfald. Og jeg ømmede mig  :-P  :-P Der var dog en der forbarmede sig og pustede på det ømme sted  :oops:

 

Den anden episode. Er fra Dortmund. Vi sidder udenfor og ryger. Min kammerat og jeg ser på live sex i spaen. En Rumænsk pige kommer ud og tænder en smøg og synes åbenbart min kammi er meget sød, for hun knæler foran ham. Og begynder at, sutte det bedste hun har lært. Aldrig har jeg set min kammi så rød i hovedet før. Han bliver helt befippet. Og får så sagt. Das ist gut. Og os 6 mænd der er derude skraldgriner  :-P  :-P Det har vi haft meget morskab ud af sidenhen.  :-P

 

Den sidste episode. Er fra FKK klubben i Dortmund. Ja igen har vist ikke helt styr på mit legeme. Men der er en trappe op til ryge arealet. Og på vej ned. vælger jeg så, at falde ned, i stedet for, at gå. Ja man må sige det er jyden der er på tur. Måske jeg, skal øve mig på motorikken  :-P Har da arret som evig bevis på min kiksede måde, at gå ned af en trappe.

 

Har i sjove, underlige ting i har oplevet. Så må i godt dele dem da  :-P  :-P

 

Ha en dejlig lørdag allesammen.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Har oplevet at pigen har fødselsdag næste dag og derfor er lidt trist fordi hun ikke kunne være hjemme hos familien og vennerne på dagen. Men hun blev sur da jeg nævnte at hun da var en meget særlig pige når hun nu havde fødselsdag flere gange om året. Hun havde åbenbart glemt at hun nogle mdr.tidligere havde fortalt samme historie.

 

Har set 2 piger der forsøgte at få dobbelt betaling for en trekant. Kunden gad til sidst ikke diskutere mere med dem og smækkede lågen til skabet i og låst. Krøllede de sedler han havde i hånden sammen og kastede i hovedet på den ene af pigerne. Her efter forlod han omklædningsrummet. Pigerne var lidt paf for de stod tilbage og kiggede rundt i rummet. Efter lidt tid begyndte de at skændes indbyrdes om hvem der skulle have flest penge. Lidt sjovt at se at de først prøvede af flå kunden og bagefter hinanden.

 

Har også haft mange sjove samtaler med pigerne ofte skyldes det at en af os svare på noget andet end det der blev spurgt om. Men grundet sprogproblemer han man misforstået spørgsmålet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På oase:

Har flere gange oplevet mænd, der havde kvinder med som gæster, så det overrasker mig ikke så meget mere.

Men en gang i sommer havde en lokal kunde sin (vist nok) kæreste/kone med. I starten var det helt som sædvanligt, men i restauranten hiver manden pludselig halsbånd frem, som kvinden iføres. Herefter får hun kun lov til at sidde på gulvet som en underdanig hund. Vi der sad ved nabo-bordet, havde svært ved ikke at smile (af overraskelse/fascination/whatever)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...