Hop til indhold
Guest Sandra Dee's Place

xxx streme sprøjter???? / konkurrence :)

Recommended Posts

Guest Sandra Dee's Place

Næsten 100 forslag....i har været så gode, mange tak for megen latter de sidste par dage, vi har moret os kosteligt.

Jeg har nu fundet en vinder som kan kontakte mig i indbakken, så smider jeg et kodeord, til det gratis besøg :)

 

Vindernavnet er: Sprøjtetøjte - det er jo lige mig :D

 

Tak for den store opbakning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

:eek:  .. wow, sikken nyhed at stå op til!

 

Sidste gang jeg vandt noget var i 7. klasse .. hvor jeg fik det heldige lod i juletombolaen.

Præmien var en kuvert med assorterede frimærker, hvilket jo var himmelen .. hvis man nu havde samlet på frimærker :)

 

Jeg skal afstå fra enhver sammenligning mellem præmien dengang og nu.

Faktisk er der jo den store forskel, at den ene præmie, blev man afsindig tør i munden af at slikke på, hvor den anden i samme situation tilsyneladende medfører en vis risiko for drukning. Men det får jeg jo alle muligheder for at teste :-P

 

Tusind tak til Sandra for det underholdende initiativ! Du virker som en kvinde med ja-hatten (eller er det ja-huen i denne tid?) skruet forsvarligt fast på hovedet .. og alt det andet er absolut også skruet rigtig godt sammen ;-) Når jeg lurer billeder føler jeg mig meget meget heldig!

Og tak for alle de kreative og fede forslag fra jer andre :-)

 

Nille: Tak, jeg er sikker på, at der nok skal komme skum om bananen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...