Hop til indhold

xxx streme sprøjter???? / konkurrence :)

Featured Replies

Skrevet

Næsten 100 forslag....i har været så gode, mange tak for megen latter de sidste par dage, vi har moret os kosteligt.

Jeg har nu fundet en vinder som kan kontakte mig i indbakken, så smider jeg et kodeord, til det gratis besøg :)

Vindernavnet er: Sprøjtetøjte - det er jo lige mig :D

Tak for den store opbakning :)

• Svar 78
  • Visninger 7.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Guest Sandra Dee's Place
    Guest Sandra Dee's Place

Næsten 100 forslag....i har været så gode, mange tak for megen latter de sidste par dage, vi har moret os kosteligt. Jeg har nu fundet en vinder som kan kontakte mig i indbakken, så smider jeg et kod

• .. wow, sikken nyhed at stå op til!   Sidste gang jeg vandt noget var i 7. klasse .. hvor jeg fik det heldige lod i juletombolaen. Præmien var en kuvert med assorterede frimærker, hvilket jo var hi

• Guest Sandra Dee's Place
    Guest Sandra Dee's Place

Mange tak for de mange sjove bud, jeg trækker en vinder i eftermiddag, når jeg med kompetente kollegaer har bestemt hvem der vinder

Skrevet

Pis, nu må vi andre til lommen og få besøgt Sandra Dee :-)

Tillykke til den heldige vinder

(Godt man ikke er misundelig)

Skrevet

:eek:  .. wow, sikken nyhed at stå op til!

Sidste gang jeg vandt noget var i 7. klasse .. hvor jeg fik det heldige lod i juletombolaen.

Præmien var en kuvert med assorterede frimærker, hvilket jo var himmelen .. hvis man nu havde samlet på frimærker :)

Jeg skal afstå fra enhver sammenligning mellem præmien dengang og nu.

Faktisk er der jo den store forskel, at den ene præmie, blev man afsindig tør i munden af at slikke på, hvor den anden i samme situation tilsyneladende medfører en vis risiko for drukning. Men det får jeg jo alle muligheder for at teste :-P

Tusind tak til Sandra for det underholdende initiativ! Du virker som en kvinde med ja-hatten (eller er det ja-huen i denne tid?) skruet forsvarligt fast på hovedet .. og alt det andet er absolut også skruet rigtig godt sammen ;-) Når jeg lurer billeder føler jeg mig meget meget heldig!

Og tak for alle de kreative og fede forslag fra jer andre :-)

Nille: Tak, jeg er sikker på, at der nok skal komme skum om bananen :-D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.