Hop til indhold
Dinosdk69

Steder man føler sig velkommen...?

Recommended Posts

Ja, som overskriften siger... Hvilket sted byder de en velkommen på den bedste måde? Hvor føler man sig værdsat om gæst?

 

Jeg har selvfølgelig en mening, men den vender jeg tilbage med efter 10+ indlæg... Vil ikke farve debatten med min mening.. Indtil videre... ;-)

 

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, som overskriften siger... Hvilket sted byder de en velkommen på den bedste måde? Hvor føler man sig værdsat om gæst?

 

Jeg har selvfølgelig en mening, men den vender jeg tilbage med efter 10+ indlæg... Vil ikke farve debatten med min mening.. Indtil videre... :wink:

 

Dino

Dårlig stil ikke at lægge ud med egen mening. Din mening har vel ikke større vægt end andre, der evt svarer på dit spørgsmål, og din mening vil nok ikke påvirke dem, der måske har lyst til svare.

Så at tro at din mening ligefrem vil 'farve debatten' er nok lidt for ambisiøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dårlig stil ikke at lægge ud med egen mening. Din mening har vel ikke større vægt end andre, der evt svarer på dit spørgsmål, og din mening vil nok ikke påvirke dem, der måske har lyst til svare.

Så at tro at din mening ligefrem vil 'farve debatten' er nok lidt for ambisiøst.

 

Ok... Og dit indlæg bidrager med...?

 

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaipigerne har det ofte med at byde en på lidt at drikke, før akten eller til at tage med når man går  :P

 

Nogle piger spørger pænt om man vil låne toilettet først  :D

 

Nogle steder har de et lille hjerte eller andet på døren, så man er sikker på ikke at være gået forkert  :)

 

Ellers synes jeg steder, hvor der er pænt og rent både inden- og udenfor, gode og diskrete P-forhold, ordentlig belysning, evt. dæmpet musik, gode toilet og badeforhold, er steder, hvor man føler at de er interesserede i at man kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaipigerne har det ofte med at byde en på lidt at drikke, før akten eller til at tage med når man går  :P

 

Nogle piger spørger pænt om man vil låne toilettet først  :D

 

Nogle steder har de et lille hjerte eller andet på døren, så man er sikker på ikke at være gået forkert  :)

 

Ellers synes jeg steder, hvor der er pænt og rent både inden- og udenfor, gode og diskrete P-forhold, ordentlig belysning, evt. dæmpet musik, gode toilet og badeforhold, er steder, hvor man føler at de er interesserede i at man kommer igen.

Godt at høre Jernsvin.... Det er netop den slags steder, som jeg gerne vil høre mere om... Dem. som forstår, at de er i et service-fag  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok... Og dit indlæg bidrager med...?

 

Dino

Ligeså meget som dit oplæg til debat - Absolut intet.

Men du startede tråden, så bolden er hos dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligeså meget som dit oplæg til debat - Absolut intet.

Men du startede tråden, så bolden er hos dig

 

åh... jeg burde ikke blive ved... men så alligevel... Jeg stillede et spørgsmål... Det er vel et oplæg til debat, hvis jeg ikke tager meget fejl... I modsætning til begge dine indlæg... ?

 

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Hvad er definitionen på en god velkomst.

Det er vel lige så individuelt for hver gæst som at skulle svare på hvad er et godt knald. Hvem eEr den smukkest gp. Hvad er god service.

Et svar vil ikke give mening, ved mindre du også spørger. Hvorfor følte du dig velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er definitionen på en god velkomst.

Det er vel lige så individuelt for hver gæst som at skulle svare på hvad er et godt knald. Hvem eEr den smukkest gp. Hvad er god service.

Et svar vil ikke give mening, ved mindre du også spørger. Hvorfor følte du dig velkommen.

 

Du rammer hovedet på sømmet Sisse... Hvor OG hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, som overskriften siger... Hvilket sted byder de en velkommen på den bedste måde? Hvor føler man sig værdsat om gæst?

 

Jeg har selvfølgelig en mening, men den vender jeg tilbage med efter 10+ indlæg... Vil ikke farve debatten med min mening.. Indtil videre... :wink:

 

Dino

Hey Dino.

 

Jeg er åbenbart nr. 10 i dette indlæg  :-P

 

jeg har det det bedst, at byde velkommen hos mig selv. Kan det ikke lade sige gøre. Og jeg, skal besøge en sød pige. Handler det for mig om, at pigen hører på de ting, jeg har. Skrevet talt, eller smset med hende om. Når man ankommer. Ser høre man hurtigt om der er kemi. I min bog ihvertfald.

 

De piger jeg,har besøgt, eller de har besøgt mig. Har i den grad forstået mine udfordringer. Og i den grad givet mig den udløsende glæde.

 

Ved ikke om det er det er det, rigtige for dig. Men det har, virket for mig.

 

Ha en super lørdag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Dino.

 

Jeg er åbenbart nr. 10 i dette indlæg  :-P

 

jeg har det det bedst, at byde velkommen hos mig selv. Kan det ikke lade sige gøre. Og jeg, skal besøge en sød pige. Handler det for mig om, at pigen hører på de ting, jeg har. Skrevet talt, eller smset med hende om. Når man ankommer. Ser høre man hurtigt om der er kemi. I min bog ihvertfald.

 

De piger jeg,har besøgt, eller de har besøgt mig. Har i den grad forstået mine udfordringer. Og i den grad givet mig den udløsende glæde.

 

Ved ikke om det er det er det, rigtige for dig. Men det har, virket for mig.

 

Ha en super lørdag.

 

KK

 

Tak for dit svar KK!

 

Som lovet vil jeg efter dette 10. indlæg afsløre min favorit: Det er svært at vælge... Men mon ikke det er mansiongirls?? Ingen sure miner der, uanset, om man vælger den ene, den anden, begge, eller ingen... :-)

 

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit svar KK!

 

Som lovet vil jeg efter dette 10. indlæg afsløre min favorit: Det er svært at vælge... Men mon ikke det er mansiongirls?? Ingen sure miner der, uanset, om man vælger den ene, den anden, begge, eller ingen... :smile:

 

Dino

 

Det er ofte pigerne selv som tager imod en i frækt outfit... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ofte pigerne selv som tager imod en i frækt outfit... :D

Yep...  og man tror nogen gange, at det er "fake" billeder, men når billedet selv åbner døren... :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

åh... jeg burde ikke blive ved... men så alligevel... Jeg stillede et spørgsmål... Det er vel et oplæg til debat, hvis jeg ikke tager meget fejl... I modsætning til begge dine indlæg... ?

 

Dino

Selvfølglig, men stadig dårlig stil ikke at komme med et svar når man stiller et så generlt spøgsmål som du gør. Mit indtryk er nok nærmest at du vil 'snage' i hvad vi andre mener uden at du selv vil melde ud eller bare køre på frihjul.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølglig, men stadig dårlig stil ikke at komme med et svar når man stiller et så generlt spøgsmål som du gør. Mit indtryk er nok nærmest at du vil 'snage' i hvad vi andre mener uden at du selv vil melde ud eller bare køre på frihjul.

 

Man skal ikke snakke om dårlig stil, når man selv bor i glashus - det er da først dårlig stil at blande sig i en tråd om, hvor man føler sig velkommen, ved at afspore debatten og uden selv at have noget at byde ind med - men jeg kan forestille mig at en der altid er så morgensur, har svært ved at finde eksempler på, hvor han føler sig velkommen  :roll:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...