Hop til indhold
frenchlover1

Ayomi - japaner 21 år - DaisyClub - fin og sød

Recommended Posts

Jeg havde egentlig kik på KimikoDaisyClub. Men hun havde en anden aftale. Og selvom uret sagde, at der var tid nok til et 30 minutters besøg inden hendes aftale, så ville mutter ikke gå med til det.

Respekt for det. Så skulle pigen ikke stresse.

Pigerne synes at være japanere. For mig lyder deres sprog i hvert fald ikke som hverken thailandsk, kinesisk og vietnamesisk. Ved ikke, om der er nogen der med sikkerhed kan bekræfte, at de er japanere, eller det er falsk markedsføring.

Jeg måtte ’tage til takke’ med Ayomi. Og heldigvis for det.

Ayomi:

ayomi03.jpeg

Ud fra billederne ville jeg nemlig have valgt Kimiko. Men live er Ayomi klart min nummer 1. Hun passer meget bedre til min smag. Slank, små bryster, frække øjne. Og i mine øjne ser hun klart bedre ud end på billederne. Og hendes personlighed tilførte lige lidt ekstra – lidt stille, lidt genert og samtidig de lidt drillende øjne :-)

Billedet på deres hjemmeside, hvor hun har gul bikini på, er hende.

De to andre billeder under Ayomi, tror jeg ikke er hende. De kunne godt ligne billeder af den pige/kvinde, der lukkede mig ind.
Billederne er i øvrigt - efter alt at dømme - taget på stedet.

I virkeligheden virker Kimiko større/bredere end på billederne. Måske fordi hun ikke er så høj.
’Live' ser Kimiko desuden ældre ud end Ayomi.

Blev budt på noget at drikke, og fik en kold cola og et glas. Fin service, der antyder, at de gerne vil gøre det godt og hyggeligt.
Lokalerne er desuden lyse, ret nyligt istandsatte og dertil rene.

Stedet ligger oven på et autoværksted. Indgang th. for værkstedet, ind af en låge (der skal buzzes op) og direkte op af en udvendig trappe.

Afstanden er cirka syv minutter til fods fra Sjælør S-togs station. Det tager kun fem min med S-toget fra Hovedbanegården.
Så også, at der går en bus direkte til Rådhuspladsen næsten uden for døren . Vist bus 97 (eller 96)

Startede med 30 min (900 kr.), men forlængede undervejs til 60 min (1.300 kr.).
For dem der ønsker det, er super og megafransk inkluderet i prisen.

Ayomi starter stille med en drillende tunge i mit øre, på hals og skuldre, før jeg beder hende gå til sagerne syd for navlen.

Også der driller hun. Med tunge og læber. På kugler, skaft og hoved. Ikke noget med at tage den i munden. Bare dejligt dril. Så frækt. Først efter 10-12 minutter begynder hun at lade læberne antyde, at hovedet skal i munden. Dejlig drillepind, der også er god med fingre og negle, og tager mod mine små anvisninger :-)

Øjenkontakten er decideret i top. Hun følger med, og det kan French lide. For mig antyder det, at hun interesserer sig for det, hun er i gang med.

Så det bliver til en ordentlig omgang pirringsfransk.
Først i sofaen. Så på kanten af sengen. Og til sidst liggende på den høje seng, hvor man kan følge lidt med i et spejl, der står på gulvet.

På intet tidspunkt fornemmer jeg, at arbejdet skal gøres færdigt. Det er ren pirring i 50 minutter, før raketten skydes af. Så frækt :-)

Ikke noget deepthroat at komme efter her. Bare sådan knap halvt ned. Men det er fint, for stemningen er blid og kærlig og ligeså er  den stille klavermusik i lokalet.

Både stedet og pigen kan klart anbefales.

Men slid hende nu ikke ned, kære brødre :-)
Vær sød ved hende.

Venligst
French

PS
Mht. behåring, så har hun faktisk en hel del - især når man er vant til udelukkende at se fuldt barerede eller små landingsbaner :-)

NB
Det er min anmeldelse.
Der er ikke noget forkert med den.
Håber I kan bruge den til noget ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin anmeldelse, som stemmer godt overens med min egen erfaring.

Drømmer allerede om å treffe henne igjen - noen som vet hvor lenge hun blir i København?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse. Stedet lyder interessant, og vil absolut være kandidat for mit første besøg når jeg vender tilbage til Danmark til foråret, efter mit vinterrefugium i Thailand. Nej - ikke Pattaya. Her er heldigvis andre og pænere steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak french, og jeg skal på ingen måde afspore din anmeldelse. Men alle billederne på hjemmesiden under Ayomi er hvad jeg kan se af den samme pige. Desuden samme ur på venstre arm og samme armbånd på den højre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak french, og jeg skal på ingen måde afspore din anmeldelse. Men alle billederne på hjemmesiden under Ayomi er hvad jeg kan se af den samme pige. Desuden samme ur på venstre arm og samme armbånd på den højre.

Ret relevant betragtning og slet ikke afsporing som jeg ser det. French som jeg vurderer ham vil sikkert tage din interesse for billederne i anmeldelsen positivt op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ud fra billederne ville jeg nemlig have valgt Kimiko. Men live er Ayomi klart min nummer 1. Hun passer meget bedre til min smag. Slank, små bryster, frække øjne. Og i mine øjne ser hun klart bedre ud end på billederne. Og hendes personlighed tilførte lige lidt ekstra – lidt stille, lidt genert og samtidig de lidt drillende øjne :smile:

Tak French. Du laver her igen en mega interessant anmeldelse igen. Pigerne på Daisy får mere travlt hver gang du og andre respekterede anmeldere laver positive anmeldelser af stedet. Jeg var interesseret i Kimiko primært p.g.a. brysterne. Ud fra din beskrivelse og sammenligning og med min vage viden om i din generelle smag sammenholdt med min smag, så er det nu Ayomi der er øverst på listen over asiater der skal besøges og knaldes med :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er dælme godt set. Respekt.

Jeg burde selv have set de detaljer :-)

Utroligt hvordan andet hår og outfit ændrer udseendet!

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var interesseret i Kimiko primært p.g.a. brysterne. Ud fra din beskrivelse og sammenligning og med min vage viden om i din generelle smag sammenholdt med min smag, så er det nu Ayomi der er øverst på listen over asiater der skal besøges og knaldes med :grin:

U go for her :-)

Meeeeen.... min erfaring er desværre, at flere af de positivt anmeldte piger slides i kanten, når antalelt af besøg stiger. Så du skal nok ikke vente længe :-) :-) :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte Kimiko for en uges tid siden. Mega oplevelse - inkl. dejlige bryster, selvom de er hjulpet lidt på vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello Daisy Club

thank you for info about pictures.

What about mismatch with nationalities : are the Kimiko and Ayumi Japanese or from different Asien countries ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello Daisy Club

thank you for info about pictures.

What about mismatch with nationalities : are the Kimiko and Ayumi Japanese or from different Asien countries ?

I feel like having a deja vu, I think you have asked me the same question many times before? Our Japanese girls are from Japan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

Så fik jeg også prøvet at hygge mig med Ayomi, havde set på billederne og syntes hun så fræk ud på dem. Da jeg kom frem blev jeg modtaget super godt af hende der åbnede døren og blev vist ind i et rum hvor de piger der var der kom ind og hilste hvor jeg så kunne vælge. Valgte jo Ayomi da det var hende jeg havde mest lyst til.

Billederne af hende passer rigtig godt, hun er en rigtig petit lille kvinde med de små frække bryster og en rigtig lækker krop. Billederne er helt ægte, så der bliver man ikke snydt.

Vi startede så med hun suttede på min pik i noget tid som var super lækkert, efter det var det så tid til at kneppe denne skønne kvinde og det blev bestemt ikke dårligere :) og det hele sluttede af med en god gang massage inden tiden var gået, men kunne godt have brugt længere tid med Ayomi. 

Selve stedet er super lækker og rigtig pænt, fra man træder ind af døren modtager man en fantastisk service som man ikke finder andre steder.

Så alt i alt et sted jeg vil anbefale til andre hvis de selvfølgelig kan lide piger fra Asien.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selve stedet er super lækker og rigtig pænt, fra man træder ind af døren modtager man en fantastisk service som man ikke finder andre steder.

Så alt i alt et sted jeg vil anbefale til andre hvis de selvfølgelig kan lide piger fra Asien.

Helt enig. Pigerne er der ikke så længe af gangen så man skal være hurtig hvis man vil prøve en bestemt pige, men på nær analsex som kun få af pigerne tilbyder er det sgu næsten det samme de yder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

Nej man skal være hurtig hvis man ser en af de dejlige piger man gerne vil være sammen med der inde. Ja jeg tror de tilbyder præcis det samme dog med undtagelsen af dem som yder analsex... men med de piger der kan man sagtens nøjes med helt alm sex:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er der nogen der har testet deres evner udi massage? Kan se at de tilbyder Body2body og tantra. Går ikke ud fra at de er uddannede, men er det mon godt eller bare ok?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...