Hop til indhold
Gæst

Hvor blev clair af....?

Recommended Posts

Der er omkring 2500 danske kvinder i prostitution, af dem forlader ca 700 hvert år branchen og lidt færre kommer til hvert år, der har de sidste år været en mindre netto tilbagegang i antallet af danske prostituerede.

Der er ingen valide undersøgelser der viser at danske prostituerede er mere udsat for vold eller andre overgreb end f. eks. danske sygeplejersker. 

 

Der er ingen undersøgelser - eller erfaringer hos folk der overordnet følger branchen, der viser at en markant  gruppe prostituerede  forlader branchen grundet vold og andre overgreb eller øvrige 'kedelige' episoder.

 

Langt de fleste forlader branchen af ganske almindelige årsager som dem moderator nævner -  studieophør, kæreste, graviditet, mere krævende alm. borgerligt arbejde osv. osv.

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nok at "efterlysningen" af Claire kom på grund af, at hun forsvandt nærmest fra en dag til en anden. Idet hun jo var en aktiv og velformuleret skribent på boardet, samt et meget hyggeligt bekendtskab på chatten, er der vel mange der umiddelbart savner hende. Jeg kan ikke tælles iblandt dem der har hilst på hende, men mon ikke at hun også var et sympatisk bekendtskab der. :)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bluejacket , hvad gør dig til bedre vidende om pigernes årsager til at holde på EG end de moderatorer pigerne skriver til ?

Dit indlæg indikerer enten:

A: du ved bedre (det står bare ikke umiddelbart klart hvordan/hvorfor)

B: moderator taler usandt

C; pigerne lyver når de skriver om årsagerne til at de stopper på EG

Mine egne beskedne erfaringer med de piger jeg kender der er holdt er udelukkende, at det har været egne valg som følge af karrieremuligheder, bedre økonomi og ny kæreste - men de 10-12 piger behøver såmænd ikke være repræsenative... Jeg er bare interesseret i hvordan din baggrund er for at udtale dig ?

Redigeret af Heine
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

vi har fået en anmeldelse som vi er enige i, heine og bluejacket m.fl. tråden her behøver ikke udvikle sig til en generel debat om hvorfor piger holder. det emne kan man lave en særskilt debat om.

da claire har skrevet at hendes karrierestop er helt udramatisk og ikke relateret til eroguide, synes vi ikke det har noget formål at fortsætte denne streng, men at det netop vil være i overenstemmelse med reglerne om pigernes privatliv at vi lader claire forsvinde i natten. så tråden lukkes

Redigeret af Kowalski
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...