Hop til indhold
Jambajamba

Tiffany den frækkert!!!

Recommended Posts

CPHstuderende skrev, den 19/4/2016 at 19:08:

Den 2. maj skulle hun være tilbage i Odense igen. Jeg ringede tidligere i dag, da hun efterhånden har været væk længe. Men nu er ventetiden snart ovre :)

Jeg ser i hvert fald frem til at besøge hende igen - og på den nye og mere diskrete adresse.

Kommer hun ikke i Skt. Jørgensgade mere? :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror hun har fundet et nyt sted i Odense. Det håber jeg ihvertfald. Skt. Jørgensgade er altså skummelt. Jeg kom der kun fordi Tiffany og Kisha var der :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 22 timer siden:

Kommer hun ikke i Skt. Jørgensgade mere? :-)

Nej, hun har fundet et nyt sted på Nyborgvej. Noget mere diskret og efter sigende meget pænere :)

Som THansen skrev, var der lidt skummelt på det gamle sted. Jeg kom der udelukkende pga. Tiffany, når jeg ikke havde mulighed for at køre til Svendborg i stedet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diskret?.....Absolut NEJ!....hvis det er hvor jeg tror det er. En af byens mest trafikkerede gader, med mindre man vælger at komme over midnat. Og lige overfor en pølsevogn hvor alle kan se hvem der træder ind og ud af døren. 

Men jeg håber da jeg tager fejl.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har du nok ret i. 

Tidligere skrev hun adressen med husnummer.

Det har hun ikke gjort i denne annonce

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 45 minutter siden:

Det har du nok ret i. 

Tidligere skrev hun adressen med husnummer.

Det har hun ikke gjort i denne annonce

Sexeren

Præcis :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men CPH.....Kan man komme ind ad den bagdør, eller bruges den blot til udgang. Det lyder som om du har været der ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge Tiffany kan man komme ind bagved. Har ikke selv været der endnu, men kender området og bag til er der diskret nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja, nu skal vi også lige passe på, at vi ikke falder over hinanden ude på gaden :-D :-D...

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sæt nummeratoren op ved kirken, så kan kirkerummet bruges som ventesal.

Så kommer der jo flere i kirken, og statistikken stiger.

Måske kan man komme tilbage efter besøget og få syndeforladelse:-D og hvis der er altergang, så dobbelt op.

Det får vi jo nok ikke hos GP

Sexeren

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 8 minutter siden:

Er det helt umuligt at få en aftale med hende??

Næppe, hun er her jo hele ugen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 tak til alle jer frække fyre. De søde anmeldelser er så dejlige. Jeg glæder mig altid til at komme på arbejde i Odense og møde jer igen. Jeg håber i kan li mine nye billeder. Knus

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 8 timer siden:

Sæt nummeratoren op ved kirken, så kan kirkerummet bruges som ventesal.

Så kommer der jo flere i kirken, og statistikken stiger.

Måske kan man komme tilbage efter besøget og få syndeforladelse:-D og hvis der er altergang, så dobbelt op.

Det får vi jo nok ikke hos GP

Sexeren

Tjaa ren win win

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha da.... Tiffany er top klasse. Nåede et besøg mellem et par møder. Hun er super flot - med slank talje og en verdensklasse numse. Flotte bryster - hjulpet på vej - men godt håndværk er ikke at kimse af. En ½ times blide former blev det til. Hun var pivfræk men samtidig lydhør overfor mine ønsker - navnlig om at tage det roligt, så ikke første skud skulle gå af i jorden... i min alder lader 2. skud typisk vente på sig... ;-)

Plejer sjældent at anmelde (da jeg måske værdsætter diskretion, eller måske bare er et egoistisk røvhul, som lukrerer på andres feltarbejde), men Tiffany er One of a Kind... og læser jo med herinde, så roses den, der roses bør !!

Tak for en super hyggestund - og de varmeste anbefalinger herfra.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går fik jeg besøgt Tiffany. Og hun er bare gudeskøn. Et fantastisk charmerende væsen, naturlig og nærværende.

Hendes krop er superlækker, struttende bryster og den frækkeste røv. Jeg oplevede at hun inviterede rigtigt fint til en fælles sexoplevelse. Hun leverede frække fantasier og forslag til legen. Og efterfølgende nogle dejlige minutter med hyggesnak. Det bliver en gentagelse, næste gang med flere skønne dråber i Golden Shower.   

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til info, så er Tiffany i Odense onsdag og torsdag denne uge. Hun kommer først tilbage i starten af september, så det er nu I skal af sted, hvis I skal nå at nyde den frække skønhed. Jeg fik min dosis Tiffany i dag ;)

Redigeret af CPHstuderende
Navn stavet forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...