Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Det er et stykke tid siden, at jeg har været forbi til en omgang thai massage. Så er der nogle som kan anbefale det sted, hvor jeg skal smutte hen i aften ? Vi snakker Nordsjælland og Københavns område.

Redigeret af Banditten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer måske lidt an på hvad du håber på: rigtigt god massage for alle myoser og muskler? Gode ekstraydelser, og i det fald hvor avanceret? Eller begge dele?

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har opgivet, at få en rigtig god omgang massage ved en thai klinik. Der ligger jeg pengene hos min alm massør.

Det er ekstra ydelser vi går efter i aften, og gerne hele pakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undrer mig at du påstår at du ikke kan få en ordentlig omgang massage hos en thai.

Hanna på Strandboulevarden 11, 2100 Ø tlf. 35 38 22 46 , er klasser over de andre massører incl. de fleste danske. Jeg arbejder selv i sundhedssektoren og kan med sikkerhed sige at Hanna ved hvad hun gør.

At du ikke kan få tillægsydelser hos hende betragter jeg ikke som en ulempe, specielt ikke når man går efter god massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

thaimassage er bedst, jeg påstår ikke at man ikke kan få god massage hos en thai bix. Jeg har bare ikke oplevet det, og derfor havde jeg opgivet at finde det. Men dejligt at høre, at det findes.

Banan, må lige prøve at tjekke stedet ud. Om det er der jeg taget hen nu her, har jeg ikke helt besluttet.

Hvordan er beliggenheden hos siam ? Diskret eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...