Hop til indhold
Beaver

GB med modne Suzette onsdag d. 29 Oktober i KBH

Recommended Posts

Hvor lang tid varer dette GB?

Kan man få lov til at fyre den af flere gange (hvis man kan) ;)

-Maestro

Ja naturligvis du kan fyre kanonen af flere gange, mener at Susette tager sperm sprøjt i munden men læs lige hendes profil først, det er lidt foskelligt hvad kvinderne nyder og gør. Der er bad så man lige kan vaske kalorius helt ren så man kan deltage igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var ikke tilstede i dag, men deltog for nogle uger side med samme dame.

Jeg runderede i området mens jeg ventede på at tiden var inde. Bemærkede et par andre fyre der ligeledes gik mere eller mindre målrettet rundt. Ikke længe efter stod vi alle med røven bar nede i klinikken:)

Suzette er en flot moden dame, med fine former, store, flotte siliconebryster og et frækt glimt i øjet.

Den søde kvinde blev serviceret med pik i fisse og mund (uden gummi). Først spændt op i SM-rummet, og efterfølgende en tur ind i sengen, hvor jeg faktisk havde hende helt for mig selv for en stund.

En overgang ville alle gerne spare på krudtet, og pludselig lå hun alene på sengen. Hun kiggede sig sultent rundt, og suttede herefter os alle, én efter én.

Selvom vi var flere fyre, var hun god til at have fokus på den enkelte, og der blev delt mange frække blikke ud:)

Næste gang skal jeg vist have hende for mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Var ikke tilstede i dag, men deltog for nogle uger side med samme dame.

Jeg runderede i området mens jeg ventede på at tiden var inde. Bemærkede et par andre fyre der ligeledes gik mere eller mindre målrettet rundt. Ikke længe efter stod vi alle med røven bar nede i klinikken:)

Suzette er en flot moden dame, med fine former, store, flotte siliconebryster og et frækt glimt i øjet.

Den søde kvinde blev serviceret med pik i fisse og mund (uden gummi). Først spændt op i SM-rummet, og efterfølgende en tur ind i sengen, hvor jeg faktisk havde hende helt for mig selv for en stund.

En overgang ville alle gerne spare på krudtet, og pludselig lå hun alene på sengen. Hun kiggede sig sultent rundt, og suttede herefter os alle, én efter én.

Selvom vi var flere fyre, var hun god til at have fokus på den enkelte, og der blev delt mange frække blikke ud:)

Næste gang skal jeg vist have hende for mig selv.

Kneppede i hende os uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kneppede i hende os uden gummi?

 

Ved samleje eller knepning om man vil, så er det med gummi. Det er kun oral sex, som en stor del af pigerne yder uden gummi. Tro også, at det giver flere kunder når den del foregår beskyttet. Der er enkelte af pigerne, som har Deres mand med dels for at styre løjerne men også for at se Fruen blive brugt og oversprøjtet. I de tilfælde har manden og kun manden kneppet Fruen uden gummi men som regel til sidst. Syntes det er mega frækt når det sker i kælderen.

Mvh

Giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved samleje eller knepning om man vil, så er det med gummi. Det er kun oral sex, som en stor del af pigerne yder uden gummi. Tro også, at det giver flere kunder når den del foregår beskyttet. Der er enkelte af pigerne, som har Deres mand med dels for at styre løjerne men også for at se Fruen blive brugt og oversprøjtet. I de tilfælde har manden og kun manden kneppet Fruen uden gummi men som regel til sidst. Syntes det er mega frækt når det sker i kælderen.

Mvh

Giraffen

Hej Giraf.

Hvilke damer har manden med ? Synes det er frækt at kneppe en dame mens manden ser på og kunne da være frækt at se ham gøre det færdigt med hende uden gummi til slut..... Ahornsgade er et lidt slidt sted, men med dejlige modne damer som kan være meget frække... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...