den stiveste 106 Skrevet 27. Oktober, 2014 (edited) Hej. Er der nogen herinde som har erfaringer med hende her: http://side6.dk/resultatside/?q=foxylady i Århus/Skanderborg Redigeret 27. Oktober, 2014 af den stiveste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 27. Oktober, 2014 Hej, du skal passe på med hende der, hvis det er hende som jeg tror det er. en kvinde som lang tid har givet dårlige sex, tror hun mega lækre og god.. hun tidligere A-gruppe pige eller det siger hun.. men ak, det er hun ikke. og hun er anmeldt flere gange aldrig for noget godt, hun skifter tit navn og sted... jeg selv besøgt hende for en del år siden, og det var totalt spildt af penge prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kongen 122 Skrevet 27. Oktober, 2014 Navnet kunne godt lede tanken hen på hende som prøvemanden tænker på.Jeg tror hun er anmeldt herinde under navnene: Foxy og Dina Juvel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 27. Oktober, 2014 Takker. Tror jeg kigger efter noget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickismynick 18 Skrevet 27. Oktober, 2014 Takker. Tror jeg kigger efter noget andet Det er hende som Kongen refererer til. Hun er begyndt at undlade billeder (og skrive at de kommer) og skifte navn, sikkert fordi hun ved, at hun har skaffet sig et ringe rygte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 27. Oktober, 2014 hold dig rigtig langt væk fra hende hun er ren fup har været hos hende og gik igen alt hva man ser af hendes profiler skal anmeldes så hun kan blive stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg