Hop til indhold
Guest klodshans1972

Når det hele sker i løbet fem minutter

Recommended Posts

Det er klart en fordel, at tale med pigen om det, så hun kan tage det stille og roligt. Sex er meget andet end samleje ;)

 

Undskyld mig lige:

 

Er det ikke manden, der skal tage det stille og roligt???   !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld mig lige:

Er det ikke manden, der skal tage det stille og roligt??? !!!!

Hehe, det er ikke altid, at manden har rygrad til det. ;)

Men ud fra min erfaring så er det langt størstedelen af de mænd, som jeg har sexet med, der ikke kan holde udløsningen tilbage, hvis jeg ville noget andet...

Sagt på en anden måde, hvis jeg var en led kælling, så kunne det være overstået på få minutter i mange af tilfældene, men det er jeg selvfølgelig ikke :cool:

Så jo, det er i den grad også pigen, der skal være forsigtig og stille og rolig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, det er ikke altid, at manden har rygrad til det. ;)

Men ud fra min erfaring så er det langt størstedelen af de mænd, som jeg har sexet med, der ikke kan holde udløsningen tilbage, hvis jeg ville noget andet...

Sagt på en anden måde, hvis jeg var en led kælling, så kunne det være overstået på få minutter i mange af tilfældene, men det er jeg selvfølgelig ikke :cool:

Så jo, det er i den grad også pigen, der skal være forsigtig og stille og rolig. :)

 

Jamen   -  sikke klog man bliver af at læse med her på lille EG.

 

Køb og betal for 1 time    -    sid stille og rolig i sofaen 55 minutter    -    gå så til makronerne de sidste 5 minutter.

 

Mon ikke det i bund og grund bygger på en snak og en tillid til hinanden?  Så kan det vel nok lykkes med et godt resultat for begge parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

gå efter minimum 30 minutter. Bare giv den fuld gas fra start - og når kanonen er fyret af beder du om en god omgang olie rygmassage. Når du har slappet af en 10 minutters tid vender du dig om, og beder om langsom, følsom oliesvensk. jeg garranterer for at du finder gnisten igen og så er der bare at fortsætte herfra :) virker på mig. try it out

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...