Hop til indhold

Recommended Posts

James bond 007 skrev, den 4/7/2016 at 15:42:

Er hun helt væk ?

Tror jeg nok du skal regne med de seneste 2 gange jeg var hos hende, virkede hun umotiveret, og jeg bad kun om almindelig massage, også selv om hun kontaktede mig da hun kom tilbage til Danmark, som de tit gør hvis man har været hois dem et par gange, og man har sagt ok til det, og selv om hun gav rabat som jeg ikke bedte om da jeg var tilfreds med massagen til 700 kr som er inklusiv håndafslutning. 

Hun havde jo også 2 børn hjemme i Brasilien, og tror mere den sidste gang hun gjorde det af nød en lyst eller et mix af nød/lyst .. Bruna som også holdte til i samme sted, stoppede jo også , men det var fordi hun nu havde optjent penge nok de sidste 2 år hun havde været frem og tilbage til at starte sit eget det man på dansk betragter som Dyreværnet i rødovre hun var dog ikke træt af det , på den måde, men hun havde gjort det i bund og grund for at starte sådan et op i brasilien fordi der er mange dyr der er hjemløse.

Men Dani tror jeg ikke du kommer til at se igen, og de piger der er kommet der siden, virker lidt for desperate kun Nina er noget værd,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 20 minutter siden:

Nina har jeg faktisk været hos, det var faktisk okay massage men kan jo lige forklare dig faktisk om begge 2, har lige glemt jeg også havde besøgt Nina faktisk. 

Nina bestilte jeg massage af , og fik normale olie massage til 700 kroner, og det var faktisk en god massage og så kom afslutningen, og der var gået ca 50 minutter det, igen som altid ca, og som de fleste tilfælde, så har jeg det med at kunne holde mig så længe som muligt også selv om de tvære den ind i olie osv som jo tit gøre det svære at holde sig for længe .. men efter hun havde leget med den i 10-15 minutter altså jeg var gået over tiden bogstaveligt, så kiggede hun på mig, og sagde sit up. Så tænkte jeg okay, nu vil hun måske sutte den eller noget, det gjorde Bruna f.eks - Hun går over i skuffen, tar et kondom frem og jeg tænker okay, fair nok mens jeg sidder på massagebænken, så ruller hun gummiet på, og igen venter jeg bare på hun så vil sætte sig på knæ, men det skete ikke nej hun sagde "Stand down on the floor" og jeg var forvirret med stiv pivetøj, så vender hun sig om med tar hånden mellem hendes ben og visser røven til mig mens hun onanere. Og tænker okay måske hun tror jeg tænder på at se en kvinde numse mens hun så onanere baglæns og måske var bange for jeg ville sprøjte på hendes røv hvis den var for tæt på. Nej hun sætter tryssen til siden tar et skridt tilbage og vupti så var pikken i havn og siger så til hende. 

I dont have money for extra hun vender sit hoved og smiler og siger its okay, just fuck my pussy .. sjovt nok så gik der ikke mere end 2 minutter så var alt det jeg ahvde holdt tibage fra hendes svenske tømt ud i kondommet hun går frem med et skridt vender sig om og siger "Thank You for Coming" og ruller kondomet af mig og smiler.

Jeg var målløs på et eller andet punkt, men samtidigt også lettet i pungen :D 

Jeg har dog ikke haft tid til at besøge hende igen, men havde det faktisk lidt dårligt med at jeg nærmest fik så meget for så lidt til 700 kroner, men hun sagde direkte til mig, i wanted you to cum or om hun var blevet liderlig eller noget af at lege med min pik ved jeg ikke ved bare hun har drønfugtig i fugen da jeg gled ind. Tænkte jeg først over bagefter men det var så min oplevelse af hende, eneste jeg ellers ud over hende har haft den store tur med var Bruna, men det endte altid med det uanset hvad jeg bestilte hun var så også deres bedste de har haft.

Hende den anden du skriver om Alexia , hun virker ja desperat , havde også srkevet til hende, og skrev til hende om hun tilbyd blowjob som afslutning i stedet for med hånden, og det svarede hun på det gjorde hun,og spurgte om prisen det var ialt 1000. altså 300 i ekstra for blowjob.. Fint nok, men siger så til hende og er blevet vant til at bruge Gioogle Translate appen faktisk fordi det kan fjerne en masse misforståelser der måtte være fordi deres engelsk mange gange er meget limited.

Men så begyndte hun med jeg kunne få hele pakken til 1000 kr osv men skrev jeg er ikke interresseret i sex kun massage med afslutning,det forstod hun ikke så satte hun prisen ned med 30 minutter med hele pakken til 500 og igen sagde jeg nej tak jeg ser på noget andet i stedet for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007
jesper59 skrev, den 11. august 2016 at 12:02:

Tak :-D

Nogen der ved hvor hun vil opholde sig til sep?

Søborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...