Hop til indhold

Reeperbahn Hamburg

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Vi er nogle gutter der skal på tur til Hamborg. Der plejer at være et par stykker af os (singler) der gerne vil slutte aftenen af med et knald når vi er afsted.

Eftersom jeg ikke kommer til Hamborg så tit og kun har 1 erfaring dernede (Harmony) vil jeg høre om der er nogen der kan anbefale et sted på eller tæt ved Reeperbahn (hvor vi smutter i byen) som ikke flår dig for penge for hver eneste ydelse. Kort sagt hvor er chancen størst for en god oplevelse !? :)

Håber på lidt input..

Skrevet

Læs denne anmeldelse :)

Geiz Club - Hamburg m.m.

Startet af MadDogAarhus, sep 21 2014 19:09

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

------------------

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja, start der - eller endnu bedre hos Fantasy Girls, FKK Atmos, Harmony mv. - inden i bevæger jer ind på Reeperbahn, Herbertstrasse og div. Laufhäusern.

NB. på Geiz Club, må man ikke sætte sig ned til pigerne - sofaen er forbeholdt pigerne - men ellers et meget reelt sted uden alt for megen optrækkeri. Men har I tiden, vil jeg dog ubetinget anbefale en FKK-club eller Fantasy - afhængig af pengepung.

Skrevet

Sct. Georg bag Hovedbanegården er et kvarter á la Vesterbro for år tilbage.

Der er mange små listige værtshuse, hvor prostitutionen stortrives, efter at det er blevet forbudt at udøve gadeprostitution i kvarteret,

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.