Hop til indhold
sixtynine

Serviceminded?

Recommended Posts

Skal jeg forstå det sådan, at jeg må droppe tanken om sms lir?

Nej, du kan sagtens få masser af gratis SMS-lir, kræver bare at du gør en indsats og måske lader være med at gå efter de mest attraktive piger, men piger, der har lidt bedre tid til at SMSse.

Nogle piger tilbyder vist også frække SMSer og frække billeder mod betaling + du kan finde enkelte danske glædespiger på webcam - f.eks.:

http://dkwebcam.dk/

Og det er gratis, indtil du går Private - som regel er der flest piger aktive mellem  kl. 21 og 24. Sitet/pigerne er lidt dyre og med ringere billedkvalitet end div. udenlandske sites - men de fleste af pigerne er danske og taler dansk - og det må man altså være parat til at give lidt ekstra for, selvom dansk ikke lyder specielt sexet  :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, du kan sagtens få masser af gratis SMS-lir, kræver bare at du gør en indsats og måske lader være med at gå efter de mest attraktive piger, men piger, der har lidt bedre tid til at SMSse.

Nogle piger tilbyder vist også frække SMSer og frække billeder mod betaling + du kan finde enkelte danske glædespiger på webcam - f.eks.:

http://dkwebcam.dk/

Og det er gratis, indtil du går Private - som regel er der flest piger aktive mellem 21 og 24. Sitet/pigerne er lidt dyre og med ringere billedkvalitet end div. udenlandske sites - men de fleste af pigerne er danske og taler dansk - og det må man altså være parat til at give lidt ekstra for, selvom dansk ikke lyder specielt sexet.

Heldigvis kan jeg få det hele hos Sisse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, at sixtynine har fat i en pointe, der i den grad rammer mig, for jeg har virkelig svært ved at samle mod til at besøge en klinik uden en aftale. Mine aftaler er alle foregået via sms/mail og succesraten har været 100%. Alle besøg har været fantastiske oplevelser og ingen har været ens, og det er helt klart pga. kommunikation før og efter. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kanske hade det varit bättre om vi annonserade vad vi önskade så får flickorna kontakta oss?

Hade kunnat se ut såhär :

Önskar: Social Latino med fyllig bakdel

Tid: 30 min

Önskemål: Dansk olika ställningar, 69,massage

Maxpris: 1500 kr

;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er desværre min erfaring at visse lange samtaler/skriverier ikke fører til noget.....

meget til handler det om at lire en fantasi af og ikke et reelt ønske om at komme ud af busken....op af start hullerne.

ofte er det derimod er de der spørger kort, præcist og hurtigt laver aftale er dem der kommer....dem der har besluttet det de vil på besøg....

jeg forstår udmærket at man vil høre pigens stemme og fornemme hvordan hun er...derfor giver jeg mig også gerne tid når manden forstår præmisserne:

at der skal ringes fra et nummer der kan ses....eller at der skal sendes en sms så nummeret kan ses

at der skal laves aftale om hvornår besøget skal være 

at hele adressen ikke gives med det samme

at pris og ydelser ikke kan laves om/diskuteres

Desuden syntes jeg det er langt nemmere og mere personligt at snakke sammen frem for at skrive....tekst kan lettere misforstås

Redigeret af nette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tror der er lidt begrebsforvirring om det at være serviceminded. Serviceminded handler om tilgængelighed og om at være opmærksom på kundernes behov. 

Tilgængelighed er at svare på de opkald man modtager (selvfølgelig indenfor rimelighedens grænser) og besvare sms eller email kort tid efter man har modtaget dem. Det er min erfaring at nogle piger i branchen ikke svarer på opkald selv ikke når de er "på." Nogle gange har jeg oplevelet at SMS eller email heller ikke bliver besvaret. Jeg respekterer naturligvis pigernes behov for at kunne vurdere seriøsteten ved en henvendelse, men som jeg også kan læse skal en henvendelse ofte foregå præcis på pigernes præmisser og det er en misforståelse af begrebet serviceminded. Det vil uden tvivl sortere mange kunder fra inklusiv mig selv fra. Kravet om at man ikke må ringe fra hemmeligt nummer kan jeg sagtens forstå, men synes det er at ligge lige lovligt meget pres på kunden at forvente at et opkald ALTID skal munde ud i en aftale om tid. Jeg bryder mig ikke om sælgere, der presser på for at jeg skal handle med det samme. Det må da være tilladt at stille nogle få konkrete spørgsmål og så lige tænke over det inden man bestiller tid.   

Hvordan harmonere det med at være opmærksom på kundernes behov, når man bliver irriteret fordi en kunde spørger om det samme, som der allerede står i teksten eller han allerede har fået at vide i en mail. Kunne det måske ikke være fordi at kunden gerne ville føle sig tryg og få en oplysning bekræftet. 

Selvfølgelig er jeg enig med jer i at priser skal man ikke spørge om, hvis de står i annoncen, men tit skal man desværre lede langt efter dem. Hvorfor har nogle piger i branchen egentlig et behov for at skjule dem? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desuden syntes jeg det er langt nemmere og mere personligt at snakke sammen frem for at skrive....tekst kan lettere misforstås

Elsker din stemme, men nogle gange er det bare mere praktisk at skrive..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror der er lidt begrebsforvirring om det at være serviceminded. Serviceminded handler om tilgængelighed og om at være opmærksom på kundernes behov.

Tilgængelighed er at svare på de opkald man modtager (selvfølgelig indenfor rimelighedens grænser) og besvare sms eller email kort tid efter man har modtaget dem. Det er min erfaring at nogle piger i branchen ikke svarer på opkald selv ikke når de er "på." Nogle gange har jeg oplevelet at SMS eller email heller ikke bliver besvaret. Jeg respekterer naturligvis pigernes behov for at kunne vurdere seriøsteten ved en henvendelse, men som jeg også kan læse skal en henvendelse ofte foregå præcis på pigernes præmisser og det er en misforståelse af begrebet serviceminded. Det vil uden tvivl sortere mange kunder fra inklusiv mig selv fra. Kravet om at man ikke må ringe fra hemmeligt nummer kan jeg sagtens forstå, men synes det er at ligge lige lovligt meget pres på kunden at forvente at et opkald ALTID skal munde ud i en aftale om tid. Jeg bryder mig ikke om sælgere, der presser på for at jeg skal handle med det samme. Det må da være tilladt at stille nogle få konkrete spørgsmål og så lige tænke over det inden man bestiller tid.

Hvordan harmonere det med at være opmærksom på kundernes behov, når man bliver irriteret fordi en kunde spørger om det samme, som der allerede står i teksten eller han allerede har fået at vide i en mail. Kunne det måske ikke være fordi at kunden gerne ville føle sig tryg og få en oplysning bekræftet.

Selvfølgelig er jeg enig med jer i at priser skal man ikke spørge om, hvis de står i annoncen, men tit skal man desværre lede langt efter dem. Hvorfor har nogle piger i branchen egentlig et behov for at skjule dem?

Hvor læser du, at en samtale altid skal ende med en bestilling? Selvfølgelig er det tilladt at stille nogle konkrete spørgsmål, og tænke sig om inden en evt bestilling. De fleste af os bruger oceaner af tid på at tale i telefon og besvare mails og sms'er. Det vil vi gerne, indenfor rimelighedens grænse ;-) Desværre findes der mænd, der har det som hobby at ringe rundt og stille spørgsmål til piger, nogle af dem bestiller også tid uden at komme. De mænd vil vi gerne sortere fra. Derfor kan man opleve, at pigen ikke lægger op til den store konversation, men blot høfligt svarer på de første sms'er og derefter beder manden ringe. Eller henviser til profilen, hvor alle informationerne står ;-)

Mht at besvare opkald, når man er på vagt, så siger det sig selv, at har man en gæst kan telefonen ikke besvares i det tidsrum ;-)

Min telefon er på lydløs, når jeg ikke er på vagt. Jeg besvarer spørgsmål, når jeg kan. Dvs at jeg bruger rigtig meget tid på at skrive sms'er og mails, også de dage jeg ikke er på arbejde ;-)

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er min erfaring at nogle piger i branchen ikke svarer på opkald selv ikke når de er "på."

Æhm, det er næsten lige før, at man har større chance for at fange mig med et opkald på de dage, hvor jeg ikke er på! For jeg har unægteligt en anelse svært ved at føre samtaler samtidig med, at jeg knalder! :D

Jeg besvarer opkald alle dage, hvis jeg kan. Det er så ikke i alle situationer, man kan føre disse samtaler, så jeg er sikker på, at de fleste forstår, hvorfor man ikke kan besvare opkald 24/7. :)

Der er lige en ting omkring SMS'er... Jeg tør kun at svare på en SMS fra en ukendt, hvis jeg ser den umiddelbart efter modtagelsen. Hvis jeg først ser den flere timer efter, så får man ikke svar. Det er simpelthen udelukkende fordi jeg frygter, at den gifte mand ikke længere er alene og nu sidder ved middagsbordet med familien... "Hej søde! Jojo, du kan sagtens få hele turen med alt blidt og alle de udløsninger, du kan magte for en tusse!" Ej, sikke en ravage, man kunne lave, og det går ikke. ;)

Jeg tror faktisk, at de fleste piger hjertens gerne besvarer SMS'er, opkald, mails og ja selv brevduer på en venlig og imødekommende facon uagtet, om der kommer en aftale ud af det eller ej. Jeg har da selv mange gange brugt tid på en mand, som jeg så f.eks endte med at sende videre til en anden pige, hvis jeg ikke kunne opfylde ønskerne til en eventuel aftale. Hvis man som gæst ofte føler sig affejet, så skal måske bare tænke over - og måske revurdere - hvordan og hvorledes man henvender sig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Æhm, det er næsten lige før, at man har større chance for at fange mig med et opkald på de dage, hvor jeg ikke er på! For jeg har unægteligt en anelse svært ved at føre samtaler samtidig med, at jeg knalder! :D

Hva'beha ... jeg troede piger havde simultankapacitet? Sååå svært kan det vel ikke være? Knalde, svare på sms, maile og snakke lidt i telefon. Det følger med arbejdsbeskrivelsen for en GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg besvarer opkald alle dage, hvis jeg kan. Det er så ikke i alle situationer, man kan føre disse samtaler, så jeg er sikker på, at de fleste forstår, hvorfor man ikke kan besvare opkald 24/7. :)

Der er lige en ting omkring SMS'er... Jeg tør kun at svare på en SMS fra en ukendt, hvis jeg ser den umiddelbart efter modtagelsen. Hvis jeg først ser den flere timer efter, så får man ikke svar. Det er simpelthen udelukkende fordi jeg frygter, at den gifte mand ikke længere er alene og nu sidder ved middagsbordet med familien... "Hej søde! Jojo, du kan sagtens få hele turen med alt blidt og alle de udløsninger, du kan magte for en tusse!" Ej, sikke en ravage, man kunne lave, og det går ikke. ;)

Jeg tror faktisk, at de fleste piger hjertens gerne besvarer SMS'er, opkald, mails og ja selv brevduer på en venlig og imødekommende facon uagtet, om der kommer en aftale ud af det eller ej. Jeg har da selv mange gange brugt tid på en mand, som jeg så f.eks endte med at sende videre til en anden pige, hvis jeg ikke kunne opfylde ønskerne til en eventuel aftale. Hvis man som gæst ofte føler sig affejet, så skal måske bare tænke over - og måske revurdere - hvordan og hvorledes man henvender sig. :)

Jeg tror du har misforstået mig. Selvfølgelig mener jeg ikke at man skal svare, når man knalder, men når man skriver i vagtplanen at man er på vagt fra kl. 10 til 20, så bør man da som kunde kunne forvente at få fat i pigen inde for det tidsrum. Jeg har desværre oplevelet at en pige har ignoreret mig fuldstændig selvom jeg har ringet mens jeg kunne se hun var på vagt. Hvis man gentagne gange som kunde ringer forgæves, så synes jeg kun det er rimeligt at pigen ringer tilbage. Jeg mener jo ikke man kan tillade sig at ringe de dage, hvor pigen ikke annoncere at hun er på vagt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

You've made your point, titman. Men jeg forstår ikke hvad du vil opnå? De piger der ikke er tilstrækkeligt serviceminded, går du ikke til. Du tror vel ikke at de læser med her og tænker at "nej hvad ærgerligt, nu må jeg blive mere serviceminded så jeg ikke går glip af titman"???

Nogle piger har svaret dig hvorfor det ikke altid er så nemt at servicere alle de herrer's minds. Hvad skal du mer have?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hva'beha ... jeg troede piger havde simultankapacitet? Sååå svært kan det vel ikke være? Knalde, svare på sms, maile og snakke lidt i telefon. Det følger med arbejdsbeskrivelsen for en GP.

Jep... Alle de ting præsterer jeg da også... Bare ikke samtidig! ;)

Hvis man gentagne gange som kunde ringer forgæves, så synes jeg kun det er rimeligt at pigen ringer tilbage.

Titman, der er noget ret vigtigt her, som du ikke tænker på... Jeg ved ikke, hvordan andre piger gør, men når jeg f.eks har sendt en gæst ud af døren og går ind og kigger på min telefon... Så ser jeg måske et par SMS'er, som jeg svarer på. Dernæst kan jeg da måske godt se, at der er et par ubesvarede opkald, men jeg kunne da aldrig i min vildeste fantasi drømme om at ringe tilbage???

Der bliver talt så meget om diskretion, og ligesom med SMS'erne, så kan det være, at "Peter" som lige har ringet mig op, mens han stod og gemte sig på værkstedet i skuret, er gået indenfor en time efter... Så går han på toilettet, mens hans telefon ligger på stuebordet. Jeg ringer så de ubesvarede opkald op efter tur. Men jeg får ikke fat i "Peter" men derimod hans 6-årige datter, der vil være hjælpsom. :huh:

Et godt råd... Rammer du pigen, når hun er optaget med dine opkald. Send en SMS om, at du gerne vil ringes op og eventuelt et tidsrum. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror du har misforstået mig. Selvfølgelig mener jeg ikke at man skal svare, når man knalder, men når man skriver i vagtplanen at man er på vagt fra kl. 10 til 20, så bør man da som kunde kunne forvente at få fat i pigen inde for det tidsrum. Jeg har desværre oplevelet at en pige har ignoreret mig fuldstændig selvom jeg har ringet mens jeg kunne se hun var på vagt. Hvis man gentagne gange som kunde ringer forgæves, så synes jeg kun det er rimeligt at pigen ringer tilbage. Jeg mener jo ikke man kan tillade sig at ringe de dage, hvor pigen ikke annoncere at hun er på vagt.

Hvis jeg er på vagt i tidsrummet 10 - 22, så svarer jeg telefonen mellem gæsterne. Hvis jeg ikke tager telefonen er jeg enten optaget eller i bad, så må man ringe senere eller sende en SMS ;-) Jeg ringer aldrig tilbage, men besvarer sms'er, medmindre der står, at jeg IKKE skal svare ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener jo ikke man kan tillade sig at ringe de dage, hvor pigen ikke annoncere at hun er på vagt.  

Det kan der vel ikke være noget i vejen for - de fleste piger har vel en arbejdstelefon, som de kan vælge at slukke og tænde efter tid og lyst - efterlad evt. en besked med dine ønsker mht. en tidsbestilling og lad så pigen om at ringe/SMS tilbage - evt. indenfor et nærmere angivet tidsrum/tidsfrist. Men jo mere kryptisk - jo mindre chance for svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nikita -> Der er noget vigtigt her du ikke tænker på. Hvad nu hvis pigen ikke modtager sms'er? Jeg vil gerne indrømme at jeg ikke har ret god forestillingsevne og havde lige overset den med situation du beskrev. 

Bananas -> Jeg vil bare prøve at opnå en bedre forståelse for branchen og fx. hvorfor nogle ikke svare på henvendelser og andre gør. Det kan godt være der er noget galt med den måde jeg henvender mig på, men når jeg ikke får det at vide så er det sgu lidt svært. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kan der vel ikke være noget i vejen for - de fleste piger har vel en arbejdstelefon, som de kan vælge at slukke og tænde efter tid og lyst - efterlad evt. en besked med dine ønsker mht. en tidsbestilling og lad så pigen om at ringe/SMS tilbage - evt. indenfor et nærmere angivet tidsrum/tidsfrist. Men jo mere kryptisk - jo mindre chance for svar.

Jeg skal vide at jeg kan forvente at få fat i pigen, ellers stresser det mig unødigt meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal vide at jeg kan forvente at få fat i pigen, ellers stresser det mig unødigt meget. 

Så lad være med at gå efter de mest eftertragtede piger eller piger, der annoncerer meget - men vælg en pige, der har god tid til at ringe tilbage/tage telefonen og aftale en tid  :wink:

NB. nogle tidspunkter på dagen er også bedre at ringe på end andre  :) - prøv at hør pigerne ad eller nogen af dem, vil evt. komme med nogle råd her   :idea:

Jeg synes ikke, jeg normalt har de store problemer med at kontakte de piger, jeg gerne vil aftale en tid med - ellers aftaler jeg bare noget med deres søde vagtpige  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita -> Der er noget vigtigt her du ikke tænker på. Hvad nu hvis pigen ikke modtager sms'er?

Titman, ja så bliver det en udfordring, det kan jeg godt se.

Men når du nu har det med at blive stresset, så skulle du måske gå efter de piger, der tager imod SMS'er? Eller mails? Så du i ro og mag kan bikse en mail sammen til pigen. :)

Om der er noget galt med den måde, som du henvender dig på, ved jeg jo af gode grunde ikke, men hvis du ikke engang når at komme i kontakt med pigen, så er det nok ikke det. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mycket intressant tråd. Jag arbetar med att analysera service :smile: Jag har gjort detta i snart 20 år. Och får nog säga att jag kan ganska mycket om service Jag kan se både 69 & Titmans argument som giltiga och alla er andra för den delen.. Dock är det en sak som jag skulle vilja lägga in i debatten. Låt mig börja med en ganska banalt citat, men när jag har utbildning för personal så är det detta jag inleder med. : You have only one chance to make a first impression. Det gäller för bägge parter. Alltså "Köparen" & "Säljaren". Om nu "köparen" inte tycker om det första intrycket, så finns det i denna branschen liksom i andra branscher, ett enormt utbud. Med andra ord. Det finns andra att välja. Jag tror inte att 69 ville vara generaliserande utan detta är något han har stött på av och till, eller. Men det är så att människan har lättare att komma ihåg Bad Service än Good Service. Det är så vår hjärna i skandinavien är uppbyggd, för vi är så vana vid att få vad vi vill. Vi har de hårdaste reglerade konsumentlagarna i hela världen. Men mig veterligen är inte GP branschen lydande under dessa :-P. Det är också en av anledningarna till att vi skandinaver lärt oss att uppskatta Asiater och framför allt Thailändare. Dessa vet hur Service och tjäna pengar går hand i hand. Men det jag har kommit fram till genom att läsa denna tråd är att det handlar om artighet och om att uppföra sig, återigen från bägge parter.  

Om du f.eks står på Kvickly och ska välja vin. Inte fan står du och pratar med personalen i en halvtimme bara för att höra efter hur vinet är, har du smakat det, vad åt du till, hur var ljuset i rummet där ni drack det, etc etc. Om du nu mot förmodan skulle göra det, så är skillnaden att personalen på Kvickly har betalt för att vara trevlig mot dig som kund. Och framförallt du gör ju detta under öppetider, du ringer inte upp personen på en söndagkväll. Men om du skulle göra det, så har du nog andra problem som någon annan än en GP får bota. Skillnaden är att GP´n inte har betalt mellan kunderna, men bör ju för den sakens skull vara trevlig och tillmötesgående. Dock finns det ju en gräns, och jag förstår att den gränsen är olika från person till person. Men det är här artigheten og gode maner kommer in. Och man måste tolka signalerna, och framför allt sina egna signaler man sänder ut. Jag f.eks hade/har en mail konversation med en GP, där jag började med att presentera mig själv och vad jag tyckte om hennes info på hemsidan. Svaret jag fick var ytterst tillmöteskommande ( You know who you are) men hade hon bemött mig på ett annat sätt, så hade det aldrig blivit en deal. Man kan aldrig forma en annan männsika om man inte är beredd att omforma sig själv.

När jag rest runt i världen och talat om Service och Service mindness så är det ingen, och jag menar verkligen ingen som kan sätta fingret på vad god service är. För att till syvens och sist så har vi en mängd parametrar som spelar in. Väder, humör, sinnesstämning, vilja, ovilja. och flera andra. Jag har gjort tester där en person svarade exakt på samma sätt, samma ton, samma allt till 10 olika kunder. Jag fick som ni förstår 10 olika upplevelser av hur serviceminded personen var. Så en annan gammal cliche kanske passar i detta sammanhang. The truth is in the eye of the beholder. Sanningen ligger alltid i betraktarens ögon, för det är så vi valt att se världen. Så till vida du inte har aspergers, autism eller någon annan diagnos.

Tack för mig.

Buddha

Redigeret af Buddha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita -> Der er noget vigtigt her du ikke tænker på. Hvad nu hvis pigen ikke modtager sms'er?

Er det ikke snart kun Big Dick ude ved gadekæret, der ikke har smarttelefon?

Selv jeg kan nu, med lidt besvær :oops:, sende en SMS. Efter at Nikita lærte mig det til fælles bedste :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...