Hop til indhold
Lady Cherie

Grin, som jeg ikke syntes skal gå tabt

Recommended Posts

Jeg sad og kom til at kikke på Venuslogens gamle Board, under "Gudindernes oplevelser", og hvis man går lidt tilbage i tiden væk fra al det spam der har ødelagt boardet, ligger der på boardet, ret mange guldkorn, som bestemt er læseværdige, og gode grin.
 
Da jeg overhovede ikke i dag aner hvem der ejer Venuslogen, som mange herinde fra, har spurgt mig om, kan jeg ikke spørge om lov til at "hugge" indlæg, men jeg vil tillade mig at stjæle nogle af mine egne derinde fra, før de går tabt. Selvfølig hvis der er stemning for det. Hvad der bestemt meget gerne må gives udtryk for, ellers er det jo unødvendigt at "hugge" flere indlæg, deroverfra!
 
Samtidig vil jeg da opfordre andre piger, fra dengang, at hvis de finder, nogle af deres sjove indlæg fra dengang om at poste dem, da ret mange af dem er hylende sjove, og det er synd de går tabt.
 
Here we go:
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Er jyder blufærdige?

Se nu har jeg jo faktisk lovet at skrive denne historie længe.... så det må jo så være nu

Til sagen:

Scenen er sat, vi er på MBC i Århus. De der har besøgt dette sted ved at der er en parkeringsplads bag huset. Når man parkerer der, går man fra P-pladsen langs fortovet og til Indgangen. Lige overfor ligger der et Byggemarked.

Telefonen ringer..telefondamen snakker, "fniser lidt"..: "jaah den er god med dig".."gør du bare det"..fnizzz

Da telefondamen havde lagt røret spurgte jeg: "Hvad er det der er så morsomt" ?

Telefondamen siger grinene til mig : "der er en herre der ringede og spurgte om han måtte komme med pikken ud af bukserne?"

Ihihiihihihhi var svaret..."jamen det må han da...bare han så ikke kommer til at fryse om den!"
(lidt meget overbevist om, her var tale om det sædvandelige telefonfis)

Ca 30 min senere kører en bil op bag huset på parkeringspladsen:
Telefonpigen: "det er nok ham med pikken ud af bukserne ihhiihhiihhi":D :D :D

"Ding dong" lyder klokken: "Jeg lukker ham ind" siger telefonpigen!

Lidt efter kommer der en målløs telefonpige tilbage:" det er ham med pikken...! æhhhh??? :D :D


Nåh ind til manden som står flittigt og leger med "dyret"

Hexen: "Hvaaa er du begyndt på selvbetjening? og hvad har du så lyst til?"

Manden gnubber nu for alvor.....: jeg vil gerne have hård cock and ball-toture, du skal sparke mig i nosserne og bare være rigtig ond!

Prisen og ydelser bliver aftalt!

"tager du check?" nu bliver der for alvor knubbet igennem, og mandens øjne begyndt at lyse af fryd, overfor hvad var nu min reaktion.


Hexen der nu var vred: "du ved godt man ikke tager check, kun pengesedler og stop så dyret ind på plads."

Jamen jeg har ingen pengesedler med, og hvad vil du så egentlig gøre ved det ?... nu blev der knubbet på fuld kraft, og hans mundviger bævrede lidt?...

Ja jeg vil for fanden da ikke sparke dig gratis i nosserne, for det er det du vil, men du kan få en på hovedet og kan du så komme ud!!!!!!!

Manden bukkede nakken, pakkede dyret ned på plads...og gik ud igen...forbi, byggemarkedet og ud til sin bil.

en telefonpige og en hex var ved at vælte om af grin.:D :D :D


---------

Vel hjemme i Hvidovre, nogle dage senere, det ringer på døren:

Hexen ud, hej kom indefor, her står der en jyde (en anden) der forklare at han nåede ikke at besøge mig, da jeg var i århus, men nu kom han lige forbi, så kunne vi jo snakke lidt, som han sagde, jeg har ingen penge...

Vi snakkede lidt ydelser og priser, Jyden: "men du kan jo lige se om du kan tage denne her"?

Gudhjælpe mig om han ikke trak bukserne ned og hev dyret frem.

KAN DU SÅ FÅ "BLYANTEN" NED PÅ PLADS IGEN!!!!

Manden gik igen...og så spørger man så sig selv om, har jyder et problem med deres tissere?:D :D :D

Skal de vise den frem konstant? både på parkeringspladser og forbi byggemarkeder?:D :D :D


Cherie...Hex af Guds Nåde!!!
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Skal der komme flere?

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi jyder har sgu ikke problemer med "tisseren"....... Vi er så glade for den at vi gladeligt viser den frem :D

Meeeen....i byggemarkedet er det godtnok en anden tommestok der kommer i brug :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi jyder har sgu ikke problemer med "tisseren"....... Vi er så glade for den at vi gladeligt viser den frem :D

Meeeen....i byggemarkedet er det godtnok en anden tommestok der kommer i brug :P

Ellers kunne det også godt tage lidt tid, at skulle måle 100 meter tag lægter op!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi jyder har sgu ikke problemer med "tisseren"....... Vi er så glade for den at vi gladeligt viser den frem :D

Meeeen....i byggemarkedet er det godtnok en anden tommestok der kommer i brug :P

ja der nøjes vi med den på 2 m  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Jeg sad og kom til at kikke på Venuslogens gamle Board, under "Gudindernes oplevelser", og hvis man går lidt tilbage i tiden væk fra al det spam der har ødelagt boardet, ligger der på boardet, ret mange guldkorn, som bestemt er læseværdige, og gode grin.

 

Da jeg overhovede ikke i dag aner hvem der ejer Venuslogen, som mange herinde fra, har spurgt mig om, kan jeg ikke spørge om lov til at "hugge" indlæg, men jeg vil tillade mig at stjæle nogle af mine egne derinde fra, før de går tabt. Selvfølig hvis der er stemning for det. Hvad der bestemt meget gerne må gives udtryk for, ellers er det jo unødvendigt at "hugge" flere indlæg, deroverfra!

 

Samtidig vil jeg da opfordre andre piger, fra dengang, at hvis de finder, nogle af deres sjove indlæg fra dengang om at poste dem, da ret mange af dem er hylende sjove, og det er synd de går tabt.

 

Here we go:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Er jyder blufærdige?

Se nu har jeg jo faktisk lovet at skrive denne historie længe.... så det må jo så være nu

Til sagen:

Scenen er sat, vi er på MBC i Århus. De der har besøgt dette sted ved at der er en parkeringsplads bag huset. Når man parkerer der, går man fra P-pladsen langs fortovet og til Indgangen. Lige overfor ligger der et Byggemarked.

Telefonen ringer..telefondamen snakker, "fniser lidt"..: "jaah den er god med dig".."gør du bare det"..fnizzz

Da telefondamen havde lagt røret spurgte jeg: "Hvad er det der er så morsomt" ?

Telefondamen siger grinene til mig : "der er en herre der ringede og spurgte om han måtte komme med pikken ud af bukserne?"

Ihihiihihihhi var svaret..."jamen det må han da...bare han så ikke kommer til at fryse om den!"

(lidt meget overbevist om, her var tale om det sædvandelige telefonfis)

Ca 30 min senere kører en bil op bag huset på parkeringspladsen:

Telefonpigen: "det er nok ham med pikken ud af bukserne ihhiihhiihhi":D :D :D

"Ding dong" lyder klokken: "Jeg lukker ham ind" siger telefonpigen!

Lidt efter kommer der en målløs telefonpige tilbage:" det er ham med pikken...! æhhhh??? :D :D

Nåh ind til manden som står flittigt og leger med "dyret"

Hexen: "Hvaaa er du begyndt på selvbetjening? og hvad har du så lyst til?"

Manden gnubber nu for alvor.....: jeg vil gerne have hård cock and ball-toture, du skal sparke mig i nosserne og bare være rigtig ond!

Prisen og ydelser bliver aftalt!

"tager du check?" nu bliver der for alvor knubbet igennem, og mandens øjne begyndt at lyse af fryd, overfor hvad var nu min reaktion.

Hexen der nu var vred: "du ved godt man ikke tager check, kun pengesedler og stop så dyret ind på plads."

Jamen jeg har ingen pengesedler med, og hvad vil du så egentlig gøre ved det ?... nu blev der knubbet på fuld kraft, og hans mundviger bævrede lidt?...

Ja jeg vil for fanden da ikke sparke dig gratis i nosserne, for det er det du vil, men du kan få en på hovedet og kan du så komme ud!!!!!!!

Manden bukkede nakken, pakkede dyret ned på plads...og gik ud igen...forbi, byggemarkedet og ud til sin bil.

en telefonpige og en hex var ved at vælte om af grin. :D :D :D

---------

Vel hjemme i Hvidovre, nogle dage senere, det ringer på døren:

Hexen ud, hej kom indefor, her står der en jyde (en anden) der forklare at han nåede ikke at besøge mig, da jeg var i århus, men nu kom han lige forbi, så kunne vi jo snakke lidt, som han sagde, jeg har ingen penge...

Vi snakkede lidt ydelser og priser, Jyden: "men du kan jo lige se om du kan tage denne her"?

Gudhjælpe mig om han ikke trak bukserne ned og hev dyret frem.

KAN DU SÅ FÅ "BLYANTEN" NED PÅ PLADS IGEN!!!!

Manden gik igen...og så spørger man så sig selv om, har jyder et problem med deres tissere? :D :D :D

Skal de vise den frem konstant? både på parkeringspladser og forbi byggemarkeder? :D :D :D

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Skal der komme flere?

 

 

Ja den er god Lady Cherie kom bare med mere :) tror sgu os jyder godt kan lide frisk luft til tisseren  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha! Jeg var lige en tur nede af memory lane, og f..k nu af, det var skægt! :D

 

Har ikke været inde på det board i umindelige tider, og helt sjovt at læse de ting, man har skrevet førhen. :)

 

Jeg havde ligeså meget munddiarre dengang som nu, kan jeg konstatere! :D :D :D

 

Så for ikke at ende med at spamme denne her tråd, så genposter jeg bare lige én af dem... B)

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

Den dårligste timing - EVER!!!

 

Denne her skal i altså simpelthen bare høre!!!

 

Vi havde en lokal håndværker ude på klinikken, da vi skulle have fikset vores oliefyr. Det tog ham nogle timer, og han rendte ud og ind fra alle radiatorerne i huset og ud til fyret, som er placeret i skuret i carporten. Det tog de fleste af mine gæster sig heldigvis ikke af, og der var da nogle, som godt turde at bevæge sig herind alligevel. Andre vendte om på hælen, da de så håndværkeren, men det var der så ikke noget at gøre ved.

 

I vores kamera foran hoveddøren kan vi se hele carporten, og håndværkeren satte sig på et tidspunkt lige ned på trappen for at ryge en smøg... Vi var så i gang med at lufte lidt ud i stuen, så vinduet ud til vejen stod pivåbent... Jeg hørte lyden af en bil, der parkerede ude foran hækken, og en bildør der smækkes.

 

Jeg kiggede hen på skærmen, og så en ung knøs komme slentrende ind i indkørslen... Men så udviklede situationen sig...

 

Knægten stivnede fuldstændig... Vendte sig resolut om og begyndte at løbe... Men så skete det endnu mere mærkelige... Håndværkeren rejste sig og løb efter???? Mens han kaldte på ham (ved navn????)... "Veeeeent... Kom nu tilbage... Du skal da ikke løbe din vej... Hold nu op..." Mens han faktisk grinede en lille smule samtidig...

 

Mig og min teledame var ét stort spørgsmålstegn og tænkte... Hvad f... skete der lige dér??? Min teledame gik ud for at finde ud af, hvad pokker der foregik... De to gutter stod længere nede af vejen og snakkede... Knægten lignede én der var på vej ned i et lille musehul... Stod og kiggede ned på sine fødder... Håndværkeren prøvede at forklare ham et eller andet, mens han var ved at brække sig af grin.

 

Min teledame spurgte om alt var ok, og håndværkeren viftede bare med armen og sagde, at han havde helt styr på det???

Der gik yderligere fem-ti minutter... Så hørte jeg en bildør smække, og knægten forlod området... Håndværkeren kom ind i stuen, og kunne stadig ikke helt holde op med at grine...

 

Ja...sagde han..."Nu er det ikke fordi, at jeg sådan vil løbe efter dine gæster..."

"Men jeg synes bare, at jeg ville fortælle min søn, at han altså godt kan se mig i øjnene efter det her"...

 

Åååååååhhh gud!!! :o  :o  :lol:  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha  :-P  :-P  :-P  :-P  Det er edder broderme nederen, at møde sin far. Jeg ville i den grad kune løbe hurtigere end Carl Lewis. På den anden sider sker det så ikke for mig. Da min far er 7 alen under jorden. Og tror sku jeg ville skide sprællemænd i stedet for. Hvis jeg mødte ham igen.  :-P  :-P  :-P

 

Ha en god dag Nikita Og takker for et fabelagtigt grin.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers kunne det også godt tage lidt tid, at skulle måle 100 meter tag lægter op!

Ja, for der ville sgu være kø fra alle tøserne ude fra kontoret, når rygtet om ham der kunden inde i trælasten nåede dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha! Jeg var lige en tur nede af memory lane, og f..k nu af, det var skægt! :D

 

Har ikke været inde på det board i umindelige tider, og helt sjovt at læse de ting, man har skrevet førhen. :)

 

Jeg havde ligeså meget munddiarre dengang som nu, kan jeg konstatere! :D :D :D

 

Så for ikke at ende med at spamme denne her tråd, så genposter jeg bare lige én af dem... B)

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

Den dårligste timing - EVER!!!

 

Denne her skal i altså simpelthen bare høre!!!

 

Vi havde en lokal håndværker ude på klinikken, da vi skulle have fikset vores oliefyr. Det tog ham nogle timer, og han rendte ud og ind fra alle radiatorerne i huset og ud til fyret, som er placeret i skuret i carporten. Det tog de fleste af mine gæster sig heldigvis ikke af, og der var da nogle, som godt turde at bevæge sig herind alligevel. Andre vendte om på hælen, da de så håndværkeren, men det var der så ikke noget at gøre ved.

 

I vores kamera foran hoveddøren kan vi se hele carporten, og håndværkeren satte sig på et tidspunkt lige ned på trappen for at ryge en smøg... Vi var så i gang med at lufte lidt ud i stuen, så vinduet ud til vejen stod pivåbent... Jeg hørte lyden af en bil, der parkerede ude foran hækken, og en bildør der smækkes.

 

Jeg kiggede hen på skærmen, og så en ung knøs komme slentrende ind i indkørslen... Men så udviklede situationen sig...

 

Knægten stivnede fuldstændig... Vendte sig resolut om og begyndte at løbe... Men så skete det endnu mere mærkelige... Håndværkeren rejste sig og løb efter???? Mens han kaldte på ham (ved navn????)... "Veeeeent... Kom nu tilbage... Du skal da ikke løbe din vej... Hold nu op..." Mens han faktisk grinede en lille smule samtidig...

 

Mig og min teledame var ét stort spørgsmålstegn og tænkte... Hvad f... skete der lige dér??? Min teledame gik ud for at finde ud af, hvad pokker der foregik... De to gutter stod længere nede af vejen og snakkede... Knægten lignede én der var på vej ned i et lille musehul... Stod og kiggede ned på sine fødder... Håndværkeren prøvede at forklare ham et eller andet, mens han var ved at brække sig af grin.

 

Min teledame spurgte om alt var ok, og håndværkeren viftede bare med armen og sagde, at han havde helt styr på det???

Der gik yderligere fem-ti minutter... Så hørte jeg en bildør smække, og knægten forlod området... Håndværkeren kom ind i stuen, og kunne stadig ikke helt holde op med at grine...

 

Ja...sagde han..."Nu er det ikke fordi, at jeg sådan vil løbe efter dine gæster..."

"Men jeg synes bare, at jeg ville fortælle min søn, at han altså godt kan se mig i øjnene efter det her"...

 

Åååååååhhh gud!!! :o  :o  :lol:  :lol:

 

 *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* Nikita...

 

Et mere indlæg reddet fra glemslen :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at i børster støvet af gamle historier piger :) For mig er de dog helt nye :)

 

Vil også bidrage med en lille historie - en far/søn en af slagsen ;)

 

Har hørt følgende historie fra en mindre jysk provinsby. I denne by var der en kvinde som man kunne besøge hvis man var lider trængende, hun var omvendt altid penge trængende, så man kan sige at det var en win/win situation. Jeg tror dog ikke hun annoncerede, så det var vist en som kun de lokale kendte til. 

 

En aften var der en af de lokale, der i tungere overrislet tilstand var blevet lider trængende. Han tropper op hos omtalte kvinde, men bliver afvist med en historie om at det ikke er så godt i aften! Herren lader sig dog ikke sådan afvise, så han presser sig ind ad døren til lejligheden - vel inde i lejligheden, finder han  sin afklædte søn på dame besøg :eek:

 

Om det var en af de tre, eller naboer som blev opmærksomme på uroen da herren tiltvang sig adgang til lejligheden, som sidenhen viderebragte historien ved jeg faktisk ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en af de bedre strenge på VL. Til tider lige så pinlig/sjovt som klovn på tv2.

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sad og kom til at kikke på Venuslogens gamle Board, under "Gudindernes oplevelser", og hvis man går lidt tilbage i tiden væk fra al det spam der har ødelagt boardet, ligger der på boardet, ret mange guldkorn, som bestemt er læseværdige, og gode grin.

 

Da jeg overhovede ikke i dag aner hvem der ejer Venuslogen, som mange herinde fra, har spurgt mig om, kan jeg ikke spørge om lov til at "hugge" indlæg, men jeg vil tillade mig at stjæle nogle af mine egne derinde fra, før de går tabt. Selvfølig hvis der er stemning for det. Hvad der bestemt meget gerne må gives udtryk for, ellers er det jo unødvendigt at "hugge" flere indlæg, deroverfra!

 

Samtidig vil jeg da opfordre andre piger, fra dengang, at hvis de finder, nogle af deres sjove indlæg fra dengang om at poste dem, da ret mange af dem er hylende sjove, og det er synd de går tabt.

 

Here we go:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Er jyder blufærdige?

Se nu har jeg jo faktisk lovet at skrive denne historie længe.... så det må jo så være nu

Til sagen:

Scenen er sat, vi er på MBC i Århus. De der har besøgt dette sted ved at der er en parkeringsplads bag huset. Når man parkerer der, går man fra P-pladsen langs fortovet og til Indgangen. Lige overfor ligger der et Byggemarked.

Telefonen ringer..telefondamen snakker, "fniser lidt"..: "jaah den er god med dig".."gør du bare det"..fnizzz

Da telefondamen havde lagt røret spurgte jeg: "Hvad er det der er så morsomt" ?

Telefondamen siger grinene til mig : "der er en herre der ringede og spurgte om han måtte komme med pikken ud af bukserne?"

Ihihiihihihhi var svaret..."jamen det må han da...bare han så ikke kommer til at fryse om den!"

(lidt meget overbevist om, her var tale om det sædvandelige telefonfis)

Ca 30 min senere kører en bil op bag huset på parkeringspladsen:

Telefonpigen: "det er nok ham med pikken ud af bukserne ihhiihhiihhi":D :D :D

"Ding dong" lyder klokken: "Jeg lukker ham ind" siger telefonpigen!

Lidt efter kommer der en målløs telefonpige tilbage:" det er ham med pikken...! æhhhh??? :D :D

Nåh ind til manden som står flittigt og leger med "dyret"

Hexen: "Hvaaa er du begyndt på selvbetjening? og hvad har du så lyst til?"

Manden gnubber nu for alvor.....: jeg vil gerne have hård cock and ball-toture, du skal sparke mig i nosserne og bare være rigtig ond!

Prisen og ydelser bliver aftalt!

"tager du check?" nu bliver der for alvor knubbet igennem, og mandens øjne begyndt at lyse af fryd, overfor hvad var nu min reaktion.

Hexen der nu var vred: "du ved godt man ikke tager check, kun pengesedler og stop så dyret ind på plads."

Jamen jeg har ingen pengesedler med, og hvad vil du så egentlig gøre ved det ?... nu blev der knubbet på fuld kraft, og hans mundviger bævrede lidt?...

Ja jeg vil for fanden da ikke sparke dig gratis i nosserne, for det er det du vil, men du kan få en på hovedet og kan du så komme ud!!!!!!!

Manden bukkede nakken, pakkede dyret ned på plads...og gik ud igen...forbi, byggemarkedet og ud til sin bil.

en telefonpige og en hex var ved at vælte om af grin. :D :D :D

---------

Vel hjemme i Hvidovre, nogle dage senere, det ringer på døren:

Hexen ud, hej kom indefor, her står der en jyde (en anden) der forklare at han nåede ikke at besøge mig, da jeg var i århus, men nu kom han lige forbi, så kunne vi jo snakke lidt, som han sagde, jeg har ingen penge...

Vi snakkede lidt ydelser og priser, Jyden: "men du kan jo lige se om du kan tage denne her"?

Gudhjælpe mig om han ikke trak bukserne ned og hev dyret frem.

KAN DU SÅ FÅ "BLYANTEN" NED PÅ PLADS IGEN!!!!

Manden gik igen...og så spørger man så sig selv om, har jyder et problem med deres tissere? :D :D :D

Skal de vise den frem konstant? både på parkeringspladser og forbi byggemarkeder? :D :D :D

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Skal der komme flere?

Kære Lady Cherie :)

 

- -  om der skal komme flere  :?:  :?:  :?:    - ja for fanden da ;)  - kom endelig med nogle flere - det er den slags "guldklumper" der får solen til at skinne selv en mørk aften ;)

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, fortsæt du bare.

Hvis ikke du citerer direkte, men nøjes med at genfortælle, får du sikkert ikke ballade.

Ham dér med pikken ude af bukserne: Tror du ikke, han var fra Byggemarkedet? I en sådan Geschäft pudser, plejer og håndterer man jo også værktøjet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha! Jeg var lige en tur nede af memory lane, og f..k nu af, det var skægt! :D

 

Har ikke været inde på det board i umindelige tider, og helt sjovt at læse de ting, man har skrevet førhen. :)

 

Jeg havde ligeså meget munddiarre dengang som nu, kan jeg konstatere! :D :D :D

 

Så for ikke at ende med at spamme denne her tråd, så genposter jeg bare lige én af dem... B)

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

Den dårligste timing - EVER!!!

 

Denne her skal i altså simpelthen bare høre!!!

 

Vi havde en lokal håndværker ude på klinikken, da vi skulle have fikset vores oliefyr. Det tog ham nogle timer, og han rendte ud og ind fra alle radiatorerne i huset og ud til fyret, som er placeret i skuret i carporten. Det tog de fleste af mine gæster sig heldigvis ikke af, og der var da nogle, som godt turde at bevæge sig herind alligevel. Andre vendte om på hælen, da de så håndværkeren, men det var der så ikke noget at gøre ved.

 

I vores kamera foran hoveddøren kan vi se hele carporten, og håndværkeren satte sig på et tidspunkt lige ned på trappen for at ryge en smøg... Vi var så i gang med at lufte lidt ud i stuen, så vinduet ud til vejen stod pivåbent... Jeg hørte lyden af en bil, der parkerede ude foran hækken, og en bildør der smækkes.

 

Jeg kiggede hen på skærmen, og så en ung knøs komme slentrende ind i indkørslen... Men så udviklede situationen sig...

 

Knægten stivnede fuldstændig... Vendte sig resolut om og begyndte at løbe... Men så skete det endnu mere mærkelige... Håndværkeren rejste sig og løb efter???? Mens han kaldte på ham (ved navn????)... "Veeeeent... Kom nu tilbage... Du skal da ikke løbe din vej... Hold nu op..." Mens han faktisk grinede en lille smule samtidig...

 

Mig og min teledame var ét stort spørgsmålstegn og tænkte... Hvad f... skete der lige dér??? Min teledame gik ud for at finde ud af, hvad pokker der foregik... De to gutter stod længere nede af vejen og snakkede... Knægten lignede én der var på vej ned i et lille musehul... Stod og kiggede ned på sine fødder... Håndværkeren prøvede at forklare ham et eller andet, mens han var ved at brække sig af grin.

 

Min teledame spurgte om alt var ok, og håndværkeren viftede bare med armen og sagde, at han havde helt styr på det???

Der gik yderligere fem-ti minutter... Så hørte jeg en bildør smække, og knægten forlod området... Håndværkeren kom ind i stuen, og kunne stadig ikke helt holde op med at grine...

 

Ja...sagde han..."Nu er det ikke fordi, at jeg sådan vil løbe efter dine gæster..."

"Men jeg synes bare, at jeg ville fortælle min søn, at han altså godt kan se mig i øjnene efter det her"...

 

Åååååååhhh gud!!! :o  :o  :lol:  :lol:

Kære Nikita :)

 

- tak for en god beretning om en grufuld oplevelse :cry: - mest for ham den unge altså.

 

Jeg kan uden problemer sætte mig i hans situation - og hvorfor- det var lige netop det jeg ville undgå dengang jeg som ganske ung knægt løb fra politiet ude imellem bilerne på Istedgade - jeg kunne ikke se mig selv blive afhentet af mine forældre på Politistationen på Halmtorvet fordi jeg havde knaldet gadepige på et hotel.

 

Disk op med noget mere - Nikita - du har garanteret maaaaange flere ;)

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holy crap, Nikita ! :D :D :D

 

Det minder mig om at det måske ikke er så smart at besøge steder lige i Holstebro og Struer centrum :shock:

 

Næh, du er en hårdt plaget mand. Har du aldrig overvejet at forlade Udkantsdanmark? :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... alternativet er vel æ' møj bædr :D

 

Udvalget er, uden at jeg tør sætte tal på, uden tvivl meget større :);)

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Led os ikke i fristelse, og fri os fra det onde" :D

 

Amen!

 

(undskyld Cherie, hvis jeg afsporede)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jylland er vel bare syndens et eller andet. Når ja Sjjælland har vel mere. men det vi vi har i jylland klager , jeg bestemt ikk over.

 

Igen jeg afsporer sorry.

 

go weekend alle.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...