Guest Sisse Skrevet 17. Oktober, 2014 Som flere af jer har bidt mærke i - så har jeg brugt den seneste tid på at reflektere over mit liv og mit virke. Jeg har nydt at være GP. Jeg har nydt mine gæster - opmærksomheden - pengenen og sexen. Men pga omstændigheder i mit privatliv er jeg nød til at holde en pause. Jeg ved ikke om jeg vender tilbage - det gør jeg nok. - jeg ved bare at lige nu der er jeg nød til at fokusere på mine behov og ikke andres. Jeg havde egentlig besluttet det skulle være slut til den første. Men det giver ikke mening når det er nu jeg har behovet. Og derfor gælder det fra dette øjeblik - med denne annoncering. Jeg er derfor også nød til at sige at jer der allerede havde aftaler til de næste vagter, at I derfor desværre må se jer om efter en anden pige at besøge. Heldigvis ved jeg både her fra EG og de piger jeg har mødt rundt omkring at der er masser af skønne muligheder der ude... Jeg ved ikke hvorfor. Men jeg har været heldig at undgå de værste faldgruber i denne branche. Jeg er igen og igen blevet overrasket over hvor umage mine gæster gør sig for at jeg har følt mig tryk. glad og tilpas. Nogle af jer er komme til at betyde rigtig meget for mig. Jeg ved godt det er no go at sige - men sådan er det. Og jeg har virkelig nydt jeres opmærksomhed. Og i vil være savnet. Tusind tusind tak fordi i har været så gode ved mig. 28 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 17. Oktober, 2014 Kære Sisse. Håber du har det godt, hvorend du er på vej hen. Tak for den du er og for de øjeblikke, der er nydt sammen med dig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. Oktober, 2014 Sisse god vind i sejlene, hvor end skibet tager dig hen Vi ses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. Oktober, 2014 Uh... Det er noget af en fredag :-/ Jeg kan endnu huske at du bød mig velkommen herinde, på chatten i sin tid God vind derude i det private /HB 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 17. Oktober, 2014 Må du have det fantastisk i fremtiden og held og lykke med det hele. Jeg er sikker på du bliver savnet af mange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 17. Oktober, 2014 Nogle af jer er komme til at betyde rigtig meget for mig. Jeg ved godt det er no go at sige - men sådan er det. Og jeg har virkelig nydt jeres opmærksomhed. Og i vil være savnet. Tusind tusind tak fordi i har været så gode ved mig. Hej Sisse Jeg er sikker på at du også betyder noget for mange af dine gæster. For med en pige som dig er det nemt at sænke alle paraderne og bare nyde dit selskab. Du vil blive savnet men aldrig glemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 17. Oktober, 2014 Sisse da - her var jeg lige ved at lære dig at kende og fået lyst til mere. Men godt, at du er ærlig og konsekvent over for dig selv. Naturligvis vil jeg holde øje med dig her og ellers ønske dig held og lykke. Heldigvis løber de skønne billeder på nethinden ingen steder - tak for dem! Det bedste her fra ...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. Oktober, 2014 Jeg kan så ikke andet end at ønske dig held og lykke på vejen. Jeg håber da, at du senere "besinder" dig og vender tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 17. Oktober, 2014 Søde Sisse! Held og lykke på din vej :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 17. Oktober, 2014 Held og lykke frem over Sisse, er sikker på at du vil blive savnet blandt mange :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 17. Oktober, 2014 Hej Sisse Held og lykke fremover,god du tænker på dig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 17. Oktober, 2014 Kære Sisse, Tak for snakken, og jeg behøver heldigvis ikke at sige farvel til dig. Du gør det helt rigtige - selvom der er triste momenter i det. Mange knus og gode ønsker fra mig <3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Oktober, 2014 Kære sisse. Jeg har ikke helt gode fornemmelser med dit farvel... Håber du er ok og jeg ønsker dig alt lykke og kærlighed på din vej. Jeg ved du heldigvis har mange omkring dig, som du kan snakke med, så det håber jeg du gør uanset hvad dette omhandler... Jeg ved også du er en vellidt GLÆDESPIGE og der er mange der vil savne og mangle dig... Jeg håber du bliver omkring os herinde og at du vender tilbage hvis det er det du ønsker... Du skal have tak for dit altid søde væsen og positivitet smil. Tak for din opbakning og varme ord altid og tak for du er dig. Masser af god karma og ønsker om alt godt på din vej herfra. Stort kæmpe krammer og knus til dig fra mig. Kh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Oktober, 2014 Ej altså bliver sgu helt trist nu jeg læser nikita's indlæg bagefter... Jasmin, sem, sunny, Pia, nikita, ( er her men stopper jo også..) Trine høre vi ikke meget til og nu dig kære sisse... Øv øv og 3 gange øv!!! Det bliver et fattigt sted her hvad ang de lyserøde ... I hvert fald de jeg har kendskab til... Det er en hård branche og det eneste måde at overleve i den, er ved at passe på sig selv... Kh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 17. Oktober, 2014 Ej altså bliver sgu helt trist nu jeg læser nikita's indlæg bagefter... Jasmin, sem, sunny, Pia, nikita, ( er her men stopper jo også..) Ja, der er desværre blevet tyndet godt ud i de lyserøde herinde den sidste tid, og det er sgu øv! Men det kan meget vel være, at du/i ikke helt slipper af med mig. Selvom jeg stopper som glædespige, så betyder det jo ikke, at min store interesse for denne branche også gør det. :) 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 17. Oktober, 2014 Men det kan meget vel være, at du/i ikke helt slipper af med mig. Selvom jeg stopper som glædespige, så betyder det jo ikke, at min store interesse for denne branche også gør det. Vil det sige, at du ligefrem truer med at blive hér??? :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 17. Oktober, 2014 (edited) Vil det sige, at du ligefrem truer med at blive hér??? Ja, hvem skulle ellers lege hånddukketeater med alle mine lakajer - som så også skulle finde en ny numse med duft af roser og violer til at holde deres hoveder varme!? Nej, den ulykke kan vi virkelig ikke have! PS: Undskyld afsporingen. Det skal ikke gentage sig... I denne tråd. :) Redigeret 17. Oktober, 2014 af Nikita Darling 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 17. Oktober, 2014 Det var dælme da en trist nyhed Sisse son alle andre håber jeg også du er ok og alt det bedste for dig fremover Vh Claesen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 17. Oktober, 2014 God vind Sisse. Har aldrig haft fornøjelsen af at møde dig, men du har tydeligvis være meget afholdt herinde og dine indlæg har jeg personligt værdsat. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marlene More Skrevet 17. Oktober, 2014 Kysser dig munden, Sisse min skat. Jeg ved du træffer de valg der er bedst for dig. Og lige nu... tror jeg osse dette er det bedste. Tak fordi du er i mit liv søde Muse. Mums og Kys... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper 1968 Skrevet 17. Oktober, 2014 Øv øv sisse, men tak for snakke på chatten. Held og lykke fremad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 17. Oktober, 2014 (edited) Jeg vil sige som Grethe Sønck "Tak for alle kyssene du gav mig" Held og lykke i dit "nye" liv... Knus og kys Ratata Redigeret 17. Oktober, 2014 af Ratata 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 17. Oktober, 2014 Tak fordi du siger pænt farvel Sisse Og tak for hyggeligt selskab de gange vi har mødtes Knus og kram 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andreas Skrevet 17. Oktober, 2014 God vind Sisse. Har aldrig haft fornøjelsen af at møde dig, men du har tydeligvis være meget afholdt herinde og dine indlæg har jeg personligt værdsat. Kan ikke siges bedre - jeg er 100% enig med Rambuk. Pas godt på dig selv Sisse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg