Hop til indhold
Guest Miss Hell

Gangbang Torsdag d. 6 November med Miss Hell "Version 4"

Recommended Posts

Er lige kommet ud fra Bispebjerg og der var ved en menneskelig fejl blevet byttet rundt på labels på hhv blodprøve og podning og så skal de kasserers øv men så er det på med gummidutten :))

Glæder mig sgu alligevel til at møde Miss Hell...

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er en lang time....venter stadig :-)

 

Godmorgen alle  :-P

 

Så der kun 7 timer til og Miss Hell er vågnet og er ved og gøre sig klar og nusse om sig selv hehe

 

11 sikre og et par løse, så helt sikkert en rekord i dag JAAAAA! 

 

Ps. til jer der kommer, så kommer der sms'er eller mail ud inden for 1 time med alle informationer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Du virker noget ivrig nasty fucker ;-) du må finde noget som kan dulme spændingen / nerverne ;-) hehe. Men glæd dig. Det plejer at være et super arrangement.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

vi er så 12 sikre ;) så lukker vi den der for nu..! og nu skulle de sidste små tlf nummer fejl være udredet for selv de mest ivrige hehe 

 

Alle er informeret og jeg er stort set klar ... iiih ... glæder mig helt viiildt <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasse skrev, for 16 timer siden:

Hej Miss Hell

Er du stadig aktiv? 

Eller er der andre som ved noget? 

Hun er helt og holdent stoppet, og er slet ikke aktiv i dette univers mere :) (... :( )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...