Hop til indhold
Brutus

Veet. En gyserhistorie fra den virkelige verden.

Recommended Posts

Jeg er vild med nøgne piger, helst HELT nøgne - altså uden hår på fissen. Det er et smukt syn og der er intet, som skjuler herlighederne. Desuden får jeg ikke hår i munden.
Og så er følelsen af hud mod hud bare pragtfuld. Især når jeg også selv er glat på bollerne og over pikken.
Men det kræver en omhyggelig og forsigtig tur med barberkniven, hver gang trangen melder sig.

Jeg har længe tænkt, at en voxning kunne være et forsøg værd og har kigget lidt efter, hvem der tilbyder det.
Da jeg så i Føtex tilfældigvis stødte på produktet Veet vox, så kom gør-det-selv manden op i mig, Og 100kr for en pakke til 3-4 gange virkede tiltrækkende. Hjem med varerne, et varmt bad og så var jeg klar til forsøget.
To og to er vox-strimlerne klistret sammen, så de ikke hænger fast i alt andet. Dem skilte jeg ad og satte dem på huden over pikken, æltede dem godt ned og trak så vejret dybt. Et par hurtige riv og så var de af igen. Det var ikke ligefrem rart, men så var det altså heller ikke værre. En del hår hang fast ved voksen. Strimlerne kan bruges flere gange, oplyser pakken, så på med dem igen. Riv - og flere hår fulgte med. Det stoppede dog snart, jeg fik ikke fjernet alle hår, men huden var nu så irriteret, at min smertetærskel var nået. Til sidst en grundig afvaskning for at fjerne vox-rester. I løbet af aftenen blev hud-området meget rødt og følsomt - ikke så godt!.
Da jeg om morgenen vågnede og tjekkede, ønskede jeg at jeg stadig sov og bare havde mareridt - jeg lignede et pestramt trafikuheld .. området var Ildrødt og fyldt med blærer, og det smertede ved den mindste berøring.
Umuligt at ta' på tøsetur med sådanne pestbylder, jeg ville blive smidt ud øjeblikkeligt - pigen ville tro, jeg havde ebola eller noget andet slemt.

Der er nu gået næsten tre uger og jeg begynder efterhånden at se knap så farlig ud. En uge endnu så er jeg klart til pigesjov igen, håber jeg, jeg glæder mig vildt!

Aldrig mere Veet - eller vox. Min gamle skaber må klare, hvad der klares skal.


Er der andre end mig, der er kommet galt afsted med vox eller Veet?
Og er der andre, som har eksperimenteret med noget, de hellere skulle have ladet være med?

/Brutus


PS: Hvis jeg (nødtvungent) skal yde Veet-producenten http://www.veet.dk/ retfærdighed, så står der faktisk på pakken, at man først bør forsøge på et lille stykke ikke-så-kritisk hud. Men så kan jeg jo lære det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

HÆHÆ  Av for dén

 

Prøv SUGARING i stedet for... det er mindre... meget mindre smertefuldt, og så rent som det kan være, da det kun er sukker og vand...  Gøres osse på mænd og deres private dele, og de er SUPER glade for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

jeg har en gang i mit liv forsøgt mig med hjemmevoksning.

købte glad en pakke med voks og strimler. Går glad hjem og varmer voksen. smørre smørre smørre i bikini linien - begge sider..

strimler på.

hive den ene side af..

FOR HELVED OG PATTER OG SGU OG FANDEN hvor gjorde det nas..

hulke - hulke - jamre i 10 min...

4 timer efter kommer min daværende kæreste hjem fra job og jeg sidder i bar røv i sofaen fuldstændig opløst af gråd og har stadig den ene strimmel siddende.. turde simpelthen ikke hive den af selv..

Del dette indlæg


Link til indlæg

En glædespige brokkede sig over min hårvækst (hun var selv glat) - sagde kæk 'Fikser du det ?' Det gjorde hun til UG - MEN ØV, da det voksede ud igen . . . :(  :( KUN den ene gang . . .  ;)  ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her er en klassisk skræmme historie, men pisse morsom:

After having been told my danglies (American: "dingle-berries") looked like an elderly rastafarian I decided to take the plunge and buy some of this as previous shaving attempts had only been mildly succesful and I nearly put my back out trying to reach the more difficult bits.

Being a bit of a romantic I thought I would do the deed on the missus's birthday as a bit of a treat.I ordered it well in advance and working in the North sea I considerd myself a bit above some of the characters writing the previous reviews and wrote them off as soft office types...oh my fellow sufferers how wrong I was.

I waited until the other half was tucked up in bed and after giving some vague hints about a special surprise I went down to the bathroom. Initially all went well and I applied the gel and stood waiting for something to happen. I didn't have long to wait.

At first there was a gentle warmth which in a matter of seconds was replaced by an intense burning and a feeling I can only describe as like being given a barbed wire wedgie by two people intent on hitting the ceiling with my head.

Religion hadn't featured much in my life until that night but I suddenly became willing to convert to any religion to stop the violent burning around the turd tunnel and what seemed like the destruction of the meat and two veg.

Stuggling to not bite through my bottom lip I tried to wash the gel of in the sink and only succeeded in blocking the plughole with a mat of hair.Through the haze of tears I struggled out of the bathroom across the hall into the kitchen by this time walking was not really possible and I crawled the final yard to the fridge in the hope of some form of cold relief.

I yanked the freezer drawer out and found a tub of ice cream, tore the lid of and positioned it under me. The relief was fantastic but only temporary as it melted fairly quickly and the fiery stabbing soon returned.

Due to the shape of the ice cream tub I hadn't managed to give the starfish any treatment and I groped around in the draw for something else as I was sure my vision was going to fail fairly soon. I grabbed a bag of what I later found out was frozen sprouts and tore it open trying to be quiet as I did so. I took a handful of them and tried in vain to clench some between the cheeks of my arse.

This was not doing the trick as some of the gel had found it's way up the chutney channel and it felt like the space shuttle was running it's engines behind me.This was probably and hopefully the only time in my life I was going to wish there was a gay snowman in the kitchen which should give you some idea of the depths I was willing to sink to in order to ease the pain.

The only solution my pain crazed mind could come up with was to gently ease one of the sprouts where no veg had gone before.

Unfortunately, alerted by the strange grunts coming from the kitchen the other half chose that moment to come and investigate and was greeted by the sight of me, arse in the air, strawberry ice cream dripping from my bell end pushing a sprout up my arse while muttering..." Ooooh that feels good "

Understandingly this was a shock to her and she let out a scream and as I hadn't heard her come in it caused an involutary spasm of shock in myself which resulted in the sprout being ejected at quite some speed in her direction.

I can understand that having a sprout farted against your leg at 11 at night in the kitchen probably wasn't the special surprise she was expecting and having to explain to the kids the next day what the strange hollow in the ice cream was didn't improve my status...So to sum it up Veet removes hair, dignity and self respect....... :-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Veet må så vidt jeg ved ikke bruget omkring kønsorganerne. ;)

 

Jeg snakkede kort med en ny gp herinde, og hun fortalte mig om et sted i århus der også udfører intim voksning til mænd. Jeg kender også et sted i Randers, har bare aldrig fået taget mig sammen til at gøre det, desuden er det pisse dyrt. 

 

Men næste gang det kan lade sig gøre, for er selv intim barberet når jeg skal til gp, så tror jeg sgu jeg tjekker det sted i Århus. Må indrømme at smerten ikke rigtig skræmmer mig, har fået vokset ryg før, og selv om det gør herre nas, så er det nu hurtig overstået. Tror også det er der man fejler hvis man gør det selv, fordi man ikke har håndelaget, og så bliver det unødvendigt smertefuldt :)

 

Noget helt andet, så kunne det fandme være en fed ide, hvis man kunne finde et sted, hvor der var det hele. Glædespiger, massage, voksning, klipning, hænder, fødder, ansigt, hele baduljen! :D :D 
Line har allerede mixet hendes ydelser med hendes venindes massage, hvilket jeg har gjort brug af. Dog kan jeg ikke gennemskue rækkefølgen  :huh: 

 

Klipning - voksning - massage - og så det frække til sidst? Eller måske det frække - klipning - voksning - og så slutte med massage! holy moly....  :wub:  :wub:  :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest horny

Taget fra Amazon ;Anmeldelse af Veet

 

2,468 of 2,784 people found the following review helpful
Good results at first interrogation
By Mr. H. A. Outhwaite on 25 April 2012
Excellent product. Most prisoners confessed within five minutes of the first application. Can recommend.
 
Yours,
Ali Muhabarakah,
Secret Police, Damascus

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Den almindelige. Hvis du booker en time med dominans. Så skal jeg med glæde vokse dig. Hæ hæ hæ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Been there, done that.
Et utal af forskellige produkter. Jeg har aldrig fundet noget der du'r til at fjerne hår undtagen kniv. Kemikalier eller voks, det ender altid med huller eller irriteret hud.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

FOR HELVED OG PATTER OG SGU OG FANDEN hvor gjorde det nas..

hulke - hulke - jamre i 10 min...

4 timer efter kommer min daværende kæreste hjem fra job og jeg sidder i bar røv i sofaen fuldstændig opløst af gråd og har stadig den ene strimmel siddende.. turde simpelthen ikke hive den af selv..

Bette pivs... :P

Min ex brugte Phillips Epilator... Ja, osse dér. ;) jeg sku selvfølgelig osse prøve, men øhhh AV FOR H...... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Min aften startede som en helt almindelig aften midt i ugen.

Kom hjem, lavede aftensmad, vaskede op og surfede lidt på nettet. Så fik jeg en idé, som i løbet af de næste par timer, skulle stå som en smertefuld oplevelse i mit sind.

"Måske skulle jeg lige snuppe voks´en i toiletskabet"

Som sagt så gjort. Ud til badeværelset. Det var et af disse "koldvoks" produkter.
Ikke noget med at smelte en klump voks, du nuldre bare strimlerne i din hånd til de bliver lune, hvorefter du skiller dem ad og anbringer dem på dit ben (eller hvor du nu har brug for det) og så hiver du dem af med det samme.
Ingen problem i det. Hvor svært kan det være? Jeg mener, jeg er ikke et geni, men jeg er da begunstiget nok til at kunne finde ud af det her. (JA SOM OM!!).

Så hev jeg en strimmel ud. Der var 2 strimler som lå med voksen mod hinanden så de hang sammen. I stedet for at nulre dem i hænderne var jeg så klog at finde min hårtørre frem. Jeg varmede så strimlerne på 1000 grader.
(kold voks...haha) Jeg anbragte der efter strimelerne på mit inderlår.
Holdt igen med den anden hånd på låret og rev til. Det virker!

Okay det var så ikke lige den fedeste følelse, men det var ikke værst.
Jeg kan sgu det her! Jeg er en hundjævel! Jeg er bekæmperen af al kropsbehåring og guruen til blødt ekstravagant hud.
Med den voks strimmel bevæger jeg mig nordpå.

Jeg smider trusserne og placerer en fod på toilettet. Så går jeg frem efter samme procedure, hvor jeg placere en voks strimmel på skrå på mit inderlår lige ved bikinilinjen så strimmelen dækker min hoo-ha (læs den unævnelige).
Strimlen strækker sig fra min hoo-ha ned til indersiden af min numse balle (det var en lang strimmel), så trækker jeg vejret dybt, hvorefter jeg hiver.........RRRRRRRII..PP!!!!!!!!
Jeg er blind! Blændet af smerte!!!!!! Argh for HEL.....!!!!!

Jeg får synet igen. Jeg ser at jeg kun har fået hevet halvdelen ag strimlen af. @!#&! Endnu en dyd vejrtrækning og RRRIIIIPPP! Alt kører rundt for mig og jeg har sorte pletter for øjnene. Jeg tror jeg er ved at besvime....må holde mig oppe...må holde mig oppe. Hører jeg trommer??? Træk vejret dybt, træk vejret.....&hel jeg vil se mit trofæ...den vokstrimmel, som har voldt mig så megen smerte, fyldt med mit hår. Jeg vil vælte mig i succesen over min kamp mod kropsbehåring. Jeg holder strimlen op så jeg kan se den. Der er ikke noget hår på den.
Hvor er håret?? HVOR ER VOKSEN??

Langsomt sænker jeg hovedet, stadig med min fod på toilettet (se det for jer venner). Jeg kan se håret. Det hår som skulle have været på strimlen...det er ikke derpå. Jeg mærker lige efter. Jeg rører ved voks.Jeg berører mig selv på min mest sensitive del af kroppen som nu er dækket med kold voks og hår.....

Så gør jeg den næste STORE fejltagelse!

Jeg husker at min fod stadig er på toilettet. Jeg må gøre noget så jeg tager foden ned fra toilettet.
Helt lukket! Min røv er lukket. Helt lukket!!! Jeg går som en pingvin rundt i badeværelset- prøver at finde ud af hvad jeg skal gøre. Jeg tænker..

"Please, bare jeg ikke skal skide lige nu for så ryger mit hovede af".

Hvad kan jeg gøre for at smelte voksen? Varmt vand! Varmt vand smelter voksen. Jeg fylder så meget varmt vand jeg kan i badekarret, smutter i karret og så skal voksen jo lige smelte for så kan jeg lige så forsigtigt fjerne det, ikke??

FORKERT!!!!

Jeg smutter i karret, vandet er lidt varmere end det man normalt bruger ved tortur af krigsfanger. Jeg sætter mig ned.
Det eneste der er værre end at få dine nedre regioner smeltet sammen er at få dem smeltet.....smeltet fast til bunden af badekarret - i skoldende hedt vand. Også smelter voksen ikke engang. Nu er jeg altså limet fast til bunden af badekarret ligesom hvis jeg havde cementeret mig selv fast til porcelæn! Gudskelov for den mand, der for få måneder siden overtalte mig til at få telefon på badeværelset!!!

Jeg ringer til en ven for jeg er sikker på at hun kender til hemmeligheden af hvordan jeg kommer ud af denne situation.

Det er en helt fin måde at starte en samtale på..."Nå men min røv og min ho-ha er altså limet fast til bunden af badekarret!
Der er en lille pause. Hun kender ingen hemmeligheder eller fif til hvordan jeg kommer ud af denne situation, men hendes latter prøver hun slet ikke at skjule for mig. Hun vil vide præcis hvor voksen sidder, "Taler vi om balderne, hullet eller hoo-ha? Hun griner højlydt nu. Jeg kan høre hende. Jeg giver hende lige den korte version og hun forslår at jeg ringer til det nummer der står på æsken som voksen var i. Ja!!!! Som om!!!! Som om jeg har lyst til at være aftenens vittighed. Mens vi gennemgår flere løsningsmuligheder prøver jeg at få voksen af med en skraber. Intet føles bedre end at have min kvindelighed dækket af varm voks, min hoo-ha limet sammen, siddende i brandvarmt vand med røven limet til bunden af karret og bruge skraberen.

Nu fungere min hjerne ikke mere, min selvrespekt er helt væk og jeg er ret sikker på at jeg har brug for en psykolog med speciale i post-traumatisk stress syndrom efter dette.

Min veninde taler stadig med mig da jeg ser min redning. Cremen som man skal bruge til at fjerne overskydende voks med. Helt ærligt - vad har jeg at tabe? Jeg smører noget creme på og "FOR DÆLEN DA"!!!! Skriget vækkede sikkert hele naboområdet og jeg skræmte livet af min veninde. Det er såååååå smertefuldt, men jeg er faktisk ligeglad.

DET VIRKER!!! DET VIRKER!!!

Min veninde lykønsker mig og vi afslutter samtalen. Jeg fjerner resten af voksen da jeg til min ærgelse pludselig ser....HÅRET ER DER SGU STADIG....DET HELE!!!!
Nu er jeg helt ligeglad så jeg barberer det hele af. For fanden da, jeg er øm nu. Helt følelsesløs. Jeg kunne amputere mit eget ben på nuværende tidspunkt.

Næste uge prøver jeg at farve mit hår..........."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min aften startede som en helt almindelig aften midt i ugen.

Kom hjem, lavede aftensmad, vaskede op og surfede lidt på nettet. Så fik jeg en idé, som i løbet af de næste par timer, skulle stå som en smertefuld oplevelse i mit sind.

"Måske skulle jeg lige snuppe voks´en i toiletskabet"

Som sagt så gjort. Ud til badeværelset. Det var et af disse "koldvoks" produkter.

Ikke noget med at smelte en klump voks, du nuldre bare strimlerne i din hånd til de bliver lune, hvorefter du skiller dem ad og anbringer dem på dit ben (eller hvor du nu har brug for det) og så hiver du dem af med det samme.

Ingen problem i det. Hvor svært kan det være? Jeg mener, jeg er ikke et geni, men jeg er da begunstiget nok til at kunne finde ud af det her. (JA SOM OM!!).

Så hev jeg en strimmel ud. Der var 2 strimler som lå med voksen mod hinanden så de hang sammen. I stedet for at nulre dem i hænderne var jeg så klog at finde min hårtørre frem. Jeg varmede så strimlerne på 1000 grader.

(kold voks...haha) Jeg anbragte der efter strimelerne på mit inderlår.

Holdt igen med den anden hånd på låret og rev til. Det virker!

Okay det var så ikke lige den fedeste følelse, men det var ikke værst.

Jeg kan sgu det her! Jeg er en hundjævel! Jeg er bekæmperen af al kropsbehåring og guruen til blødt ekstravagant hud.

Med den voks strimmel bevæger jeg mig nordpå.

Jeg smider trusserne og placerer en fod på toilettet. Så går jeg frem efter samme procedure, hvor jeg placere en voks strimmel på skrå på mit inderlår lige ved bikinilinjen så strimmelen dækker min hoo-ha (læs den unævnelige).

Strimlen strækker sig fra min hoo-ha ned til indersiden af min numse balle (det var en lang strimmel), så trækker jeg vejret dybt, hvorefter jeg hiver.........RRRRRRRII..PP!!!!!!!!

Jeg er blind! Blændet af smerte!!!!!! Argh for HEL.....!!!!!

Jeg får synet igen. Jeg ser at jeg kun har fået hevet halvdelen ag strimlen af. @!#&! Endnu en dyd vejrtrækning og RRRIIIIPPP! Alt kører rundt for mig og jeg har sorte pletter for øjnene. Jeg tror jeg er ved at besvime....må holde mig oppe...må holde mig oppe. Hører jeg trommer??? Træk vejret dybt, træk vejret.....&hel jeg vil se mit trofæ...den vokstrimmel, som har voldt mig så megen smerte, fyldt med mit hår. Jeg vil vælte mig i succesen over min kamp mod kropsbehåring. Jeg holder strimlen op så jeg kan se den. Der er ikke noget hår på den.

Hvor er håret?? HVOR ER VOKSEN??

Langsomt sænker jeg hovedet, stadig med min fod på toilettet (se det for jer venner). Jeg kan se håret. Det hår som skulle have været på strimlen...det er ikke derpå. Jeg mærker lige efter. Jeg rører ved voks.Jeg berører mig selv på min mest sensitive del af kroppen som nu er dækket med kold voks og hår.....

Så gør jeg den næste STORE fejltagelse!

Jeg husker at min fod stadig er på toilettet. Jeg må gøre noget så jeg tager foden ned fra toilettet.

Helt lukket! Min røv er lukket. Helt lukket!!! Jeg går som en pingvin rundt i badeværelset- prøver at finde ud af hvad jeg skal gøre. Jeg tænker..

"Please, bare jeg ikke skal skide lige nu for så ryger mit hovede af".

Hvad kan jeg gøre for at smelte voksen? Varmt vand! Varmt vand smelter voksen. Jeg fylder så meget varmt vand jeg kan i badekarret, smutter i karret og så skal voksen jo lige smelte for så kan jeg lige så forsigtigt fjerne det, ikke??

FORKERT!!!!

Jeg smutter i karret, vandet er lidt varmere end det man normalt bruger ved tortur af krigsfanger. Jeg sætter mig ned.

Det eneste der er værre end at få dine nedre regioner smeltet sammen er at få dem smeltet.....smeltet fast til bunden af badekarret - i skoldende hedt vand. Også smelter voksen ikke engang. Nu er jeg altså limet fast til bunden af badekarret ligesom hvis jeg havde cementeret mig selv fast til porcelæn! Gudskelov for den mand, der for få måneder siden overtalte mig til at få telefon på badeværelset!!!

Jeg ringer til en ven for jeg er sikker på at hun kender til hemmeligheden af hvordan jeg kommer ud af denne situation.

Det er en helt fin måde at starte en samtale på..."Nå men min røv og min ho-ha er altså limet fast til bunden af badekarret!

Der er en lille pause. Hun kender ingen hemmeligheder eller fif til hvordan jeg kommer ud af denne situation, men hendes latter prøver hun slet ikke at skjule for mig. Hun vil vide præcis hvor voksen sidder, "Taler vi om balderne, hullet eller hoo-ha? Hun griner højlydt nu. Jeg kan høre hende. Jeg giver hende lige den korte version og hun forslår at jeg ringer til det nummer der står på æsken som voksen var i. Ja!!!! Som om!!!! Som om jeg har lyst til at være aftenens vittighed. Mens vi gennemgår flere løsningsmuligheder prøver jeg at få voksen af med en skraber. Intet føles bedre end at have min kvindelighed dækket af varm voks, min hoo-ha limet sammen, siddende i brandvarmt vand med røven limet til bunden af karret og bruge skraberen.

Nu fungere min hjerne ikke mere, min selvrespekt er helt væk og jeg er ret sikker på at jeg har brug for en psykolog med speciale i post-traumatisk stress syndrom efter dette.

Min veninde taler stadig med mig da jeg ser min redning. Cremen som man skal bruge til at fjerne overskydende voks med. Helt ærligt - vad har jeg at tabe? Jeg smører noget creme på og "FOR DÆLEN DA"!!!! Skriget vækkede sikkert hele naboområdet og jeg skræmte livet af min veninde. Det er såååååå smertefuldt, men jeg er faktisk ligeglad.

DET VIRKER!!! DET VIRKER!!!

Min veninde lykønsker mig og vi afslutter samtalen. Jeg fjerner resten af voksen da jeg til min ærgelse pludselig ser....HÅRET ER DER SGU STADIG....DET HELE!!!!

Nu er jeg helt ligeglad så jeg barberer det hele af. For fanden da, jeg er øm nu. Helt følelsesløs. Jeg kunne amputere mit eget ben på nuværende tidspunkt.

Næste uge prøver jeg at farve mit hår..........."

 

 

HAHAHAHA.... Hold nu kæft... dér fik jeg lige mavekrampe af grin...

 

Tusind tak for verdens sjoveste historie... og fantastisk gengivet... I love You :wub:

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min aften startede som en helt almindelig aften midt i ugen.

Kom hjem, lavede aftensmad, vaskede op og surfede lidt på nettet. Så fik jeg en idé, som i løbet af de næste par timer, skulle stå som en smertefuld oplevelse i mit sind.

"Måske skulle jeg lige snuppe voks´en i toiletskabet"

Som sagt så gjort. Ud til badeværelset. Det var et af disse "koldvoks" produkter.

Ikke noget med at smelte en klump voks, du nuldre bare strimlerne i din hånd til de bliver lune, hvorefter du skiller dem ad og anbringer dem på dit ben (eller hvor du nu har brug for det) og så hiver du dem af med det samme.

Ingen problem i det. Hvor svært kan det være? Jeg mener, jeg er ikke et geni, men jeg er da begunstiget nok til at kunne finde ud af det her. (JA SOM OM!!).

Så hev jeg en strimmel ud. Der var 2 strimler som lå med voksen mod hinanden så de hang sammen. I stedet for at nulre dem i hænderne var jeg så klog at finde min hårtørre frem. Jeg varmede så strimlerne på 1000 grader.

(kold voks...haha) Jeg anbragte der efter strimelerne på mit inderlår.

Holdt igen med den anden hånd på låret og rev til. Det virker!

Okay det var så ikke lige den fedeste følelse, men det var ikke værst.

Jeg kan sgu det her! Jeg er en hundjævel! Jeg er bekæmperen af al kropsbehåring og guruen til blødt ekstravagant hud.

Med den voks strimmel bevæger jeg mig nordpå.

Jeg smider trusserne og placerer en fod på toilettet. Så går jeg frem efter samme procedure, hvor jeg placere en voks strimmel på skrå på mit inderlår lige ved bikinilinjen så strimmelen dækker min hoo-ha (læs den unævnelige).

Strimlen strækker sig fra min hoo-ha ned til indersiden af min numse balle (det var en lang strimmel), så trækker jeg vejret dybt, hvorefter jeg hiver.........RRRRRRRII..PP!!!!!!!!

Jeg er blind! Blændet af smerte!!!!!! Argh for HEL.....!!!!!

Jeg får synet igen. Jeg ser at jeg kun har fået hevet halvdelen ag strimlen af. @!#&! Endnu en dyd vejrtrækning og RRRIIIIPPP! Alt kører rundt for mig og jeg har sorte pletter for øjnene. Jeg tror jeg er ved at besvime....må holde mig oppe...må holde mig oppe. Hører jeg trommer??? Træk vejret dybt, træk vejret.....&hel jeg vil se mit trofæ...den vokstrimmel, som har voldt mig så megen smerte, fyldt med mit hår. Jeg vil vælte mig i succesen over min kamp mod kropsbehåring. Jeg holder strimlen op så jeg kan se den. Der er ikke noget hår på den.

Hvor er håret?? HVOR ER VOKSEN??

Langsomt sænker jeg hovedet, stadig med min fod på toilettet (se det for jer venner). Jeg kan se håret. Det hår som skulle have været på strimlen...det er ikke derpå. Jeg mærker lige efter. Jeg rører ved voks.Jeg berører mig selv på min mest sensitive del af kroppen som nu er dækket med kold voks og hår.....

Så gør jeg den næste STORE fejltagelse!

Jeg husker at min fod stadig er på toilettet. Jeg må gøre noget så jeg tager foden ned fra toilettet.

Helt lukket! Min røv er lukket. Helt lukket!!! Jeg går som en pingvin rundt i badeværelset- prøver at finde ud af hvad jeg skal gøre. Jeg tænker..

"Please, bare jeg ikke skal skide lige nu for så ryger mit hovede af".

Hvad kan jeg gøre for at smelte voksen? Varmt vand! Varmt vand smelter voksen. Jeg fylder så meget varmt vand jeg kan i badekarret, smutter i karret og så skal voksen jo lige smelte for så kan jeg lige så forsigtigt fjerne det, ikke??

FORKERT!!!!

Jeg smutter i karret, vandet er lidt varmere end det man normalt bruger ved tortur af krigsfanger. Jeg sætter mig ned.

Det eneste der er værre end at få dine nedre regioner smeltet sammen er at få dem smeltet.....smeltet fast til bunden af badekarret - i skoldende hedt vand. Også smelter voksen ikke engang. Nu er jeg altså limet fast til bunden af badekarret ligesom hvis jeg havde cementeret mig selv fast til porcelæn! Gudskelov for den mand, der for få måneder siden overtalte mig til at få telefon på badeværelset!!!

Jeg ringer til en ven for jeg er sikker på at hun kender til hemmeligheden af hvordan jeg kommer ud af denne situation.

Det er en helt fin måde at starte en samtale på..."Nå men min røv og min ho-ha er altså limet fast til bunden af badekarret!

Der er en lille pause. Hun kender ingen hemmeligheder eller fif til hvordan jeg kommer ud af denne situation, men hendes latter prøver hun slet ikke at skjule for mig. Hun vil vide præcis hvor voksen sidder, "Taler vi om balderne, hullet eller hoo-ha? Hun griner højlydt nu. Jeg kan høre hende. Jeg giver hende lige den korte version og hun forslår at jeg ringer til det nummer der står på æsken som voksen var i. Ja!!!! Som om!!!! Som om jeg har lyst til at være aftenens vittighed. Mens vi gennemgår flere løsningsmuligheder prøver jeg at få voksen af med en skraber. Intet føles bedre end at have min kvindelighed dækket af varm voks, min hoo-ha limet sammen, siddende i brandvarmt vand med røven limet til bunden af karret og bruge skraberen.

Nu fungere min hjerne ikke mere, min selvrespekt er helt væk og jeg er ret sikker på at jeg har brug for en psykolog med speciale i post-traumatisk stress syndrom efter dette.

Min veninde taler stadig med mig da jeg ser min redning. Cremen som man skal bruge til at fjerne overskydende voks med. Helt ærligt - vad har jeg at tabe? Jeg smører noget creme på og "FOR DÆLEN DA"!!!! Skriget vækkede sikkert hele naboområdet og jeg skræmte livet af min veninde. Det er såååååå smertefuldt, men jeg er faktisk ligeglad.

DET VIRKER!!! DET VIRKER!!!

Min veninde lykønsker mig og vi afslutter samtalen. Jeg fjerner resten af voksen da jeg til min ærgelse pludselig ser....HÅRET ER DER SGU STADIG....DET HELE!!!!

Nu er jeg helt ligeglad så jeg barberer det hele af. For fanden da, jeg er øm nu. Helt følelsesløs. Jeg kunne amputere mit eget ben på nuværende tidspunkt.

Næste uge prøver jeg at farve mit hår..........."

 

Er den ikke fra et blad, skrevet af en eller anden kendt mandsperson? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvad kan man lærer af disse beretninger?

 

Gillette "The best a man can get".

Har i mange brugt den med de tre blade, og "summer" var meget tilfreds.

En dag havde jeg ikke nået det, foreslog GPèrn at hun barberede mig,

Ok, men hun sagde prøv den med fem blade, så næste gang var der indkøbt

Gillette Fusion Power, med fem blade :P

Kan kun anbefales, husk det skal være den med "summeren"

ikke for at jeg tror at den barbere bedre, men følelsen :D

Og nej jeg sælger ikke Gillette, jeg giver bare min erfaring videre.

 

gog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe... Voks... Det har jeg sjovt nok aldrig haft den mindste lyst til at gøre brug af i et område, der bare er i nærheden af min punani!

Men så fik jeg engang den "glimragende" idé at kombinere min maniske "fetish" for at plukke hår (hvilket som helst sted) med en pincet med udfordringen i at slippe af med dele af min intime hårvækst. For det kunne da sikkert ikke være så slemt...

Jeg kan afsløre så meget, at da jeg sad med koldsveden løbende overalt på kroppen, rystende hænder og kun havde besejret bare én sølle kvadratcentimeter, måtte jeg nøgtern konstatere, at det i hvert fald var vanvittigt slemt! :huh:

Jeg har droppet diverse eksperimenter med hårfjerning og holder mig til den jævnlige barbering. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe... Voks... Det har jeg sjovt nok aldrig haft den mindste lyst til at gøre brug af i et område, der bare er i nærheden af min punani!

Men så fik jeg engang den "glimragende" idé at kombinere min maniske "fetish" for at plukke hår (hvilket som helst sted) med en pincet med udfordringen i at slippe af med dele af min intime hårvækst. For det kunne da sikkert ikke være så slemt...

Jeg kan afsløre så meget, at da jeg sad med koldsveden løbende overalt på kroppen, rystende hænder og kun havde besejret bare én sølle kvadratcentimeter, måtte jeg nøgtern konstatere, at det i hvert fald var vanvittigt slemt! :huh: ......

 

Jeg formoder, at du ikke havde den ringeste lyst til at cykle de næste par dage :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg formoder, at du ikke havde den ringeste lyst til at cykle de næste par dage :D :D :D

Cykle??? :D

Haha... Nja, jeg kastede med min pincet og funderede derefter over, hvor fan... jeg kunne få kureret min mani med at plukke! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her er altså en af de sjoveste tråde jeg har set i hele min tid på Eroguide. Har nærmest hulket af grin et par gange. :grin:

 

Voxproblemet er iøvrigt også behandlet i "musikkunsten". Den her beretning minder lidt om et par af de ovenstående ;):

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Veet må så vidt jeg ved ikke bruget omkring kønsorganerne. ;)

Jeg snakkede kort med en ny gp herinde, og hun fortalte mig om et sted i århus der også udfører intim voksning til mænd. Jeg kender også et sted i Randers, har bare aldrig fået taget mig sammen til at gøre det, desuden er det pisse dyrt.

Men næste gang det kan lade sig gøre, for er selv intim barberet når jeg skal til gp, så tror jeg sgu jeg tjekker det sted i Århus. Må indrømme at smerten ikke rigtig skræmmer mig, har fået vokset ryg før, og selv om det gør herre nas, så er det nu hurtig overstået. Tror også det er der man fejler hvis man gør det selv, fordi man ikke har håndelaget, og så bliver det unødvendigt smertefuldt :)

Noget helt andet, så kunne det fandme være en fed ide, hvis man kunne finde et sted, hvor der var det hele. Glædespiger, massage, voksning, klipning, hænder, fødder, ansigt, hele baduljen! :D :D

Line har allerede mixet hendes ydelser med hendes venindes massage, hvilket jeg har gjort brug af. Dog kan jeg ikke gennemskue rækkefølgen :huh:

Klipning - voksning - massage - og så det frække til sidst? Eller måske det frække - klipning - voksning - og så slutte med massage! holy moly.... :wub: :wub: :wub:

Ooo jo du ved godt jeg foretrækker hårene væk først hihi, så den har du helt styr på... Jeg brænder dem af på slaverne her- både mås, kugler, ben og baller. Det lugter lidt, de piver lidt, det svier lidt MEN det er skøn underholdning for Line hihi.

Veet voks no go- almindelig voksbehandling yes. Ses ballademagere. Krammer fra mig smil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fruen var lidt utilfreds med skødehundens hårvækst, og gik på apoteket for at få noget der kunne hjælpe . . . 

 

Apotektekeren fortalte om alle fortræffeligheder/ulemper ved de forskellige midler.

 

Fruen: 'Det er er til min snauzer'

 

Apotekeren. 'OK, så vil jeg ikke anbefale De cykler de næste par dage' . . . .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin og sjov tråd, og mange af os har måtte lide for skønheden, men jeg synes også at det glatte look & feel er bedst både på pigen og mig selv.

 

I mange år var det Gillette løsningen jeg brugte, men det stikker noget når hårer vokser ud, og det bliver ihvertfald ikke blødere med tiden. Så på et tidspunkt begyndte jeg at eksperimentere, først med Veet. Det var en hårfin (bogstaveligt talt) balance mellem at fjerne håret og få en slem ætsning, der kunne tage nogle dage at komme over, det er sku ikke sjovt når man skal på besøg hos en dejlig GP, så Veet blev ikke noget jeg prøvede mere end nogle få gange.

 

Jeg havde læst om sugaring, og tænkte at det kunne jeg nok selv finde ud af, så jeg blandede sukker, honning og citronsaft og kogt ind i en gryde og fik lavet en fin blanding der så helt rigtig ud. Men den var desværre sådan, at den temperatur der skulle til for at den var flydende nok til at kunne påføres, var så høj et det gjorde helt afsindigt ondt og jeg fik en lettere forbrænding. Jeg fik dog nogle hår hevet af da sukker blandingen skulle fjernes igen. Jeg har senere fundet ud af at der skal mange eksperimenter til før blandingen bliver helt rigtig, også så den kan påføres ved en temperatur hvor man ikke brænder sig.  Og det med at rykke hårene af kræver også en del håndelag og så må jeg sige at man skal være noget af en selvflagellant for at overvinde sig selv og rykke hårene af og et slangemenneske for at komme til alle vegne.

 

Til sidst måtte jeg bide i det sure æble og prøve voksning (det er faktisk ofte sugaring der er tale om) hos professionelle og det virker fint i mit tilfælde. Ud over at man er fantastisk glat og blød i en uges tid, så bliver der også mindre hår med tiden og det bliver blødere og dermed gør det mindre ondt at få det fjernet. Men jeg kan høre at der er kunder der må opgive, enten fordi deres hårvækst meget udbredt og kraftig (specielt tykke hår strå) eller fordi de er lidt mere tyndskindede. Den første uge efter en voksning er det perfekt, men så kommer der 1-2 uger hvor det stikker og klør og der er røde knopper, og så nogle uger måske 3-4 hvor håret er kort, men egentligt OK da det bliver blødere med tiden.  

 

Bonussen for at gennemgå al denne lidelse er dog fornemmelsen f.eks. af en thai olie massage med svensk afslutning, det er altså dejligt når håret er helt væk. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan vælge at gøre som min faste GP. Bliv laserbehandlet så der ikke er alle de problemer. 

 

Jeg er blevet det under armene på hendes anbefaling. Ja det gjorde da lidt ondt, men alle lugtgener er stortset væk nu. Ikke engang en hel dag på kontoret midt i hedebølgen i sommer kunne gøre indhug i min deo-duft.  Den lille bitte smule hår der er tilbage er intet match for skraberen og der er ikke længere røde knopper ect. når jeg barberer.

 

En af de bedste ting jeg har investeret i endnu.

 

Jeg overvejer meget kraftigt at få det gjort på kuglerne også for ganske enkelt at blive mere lækker. Som mand skal det holdes ved lige ind i mellem fordi vores hormoner jo gør at vi bliver mere behårede, men er det ikke det hele værd? Det bliver jo meget mere lækkert for partnerne. Endvidere er tanken om at minimere heldags-lugtgener dernede en stor faktor.  Vil gerne kunne dufte godt mere end 30 min. 

 

Voks nej tak. Så hellere en gang for alle.

 

mvh

g-lover

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...