Hop til indhold
Escondido

AKTION STOP FAKE FOTOS!!!

Recommended Posts

Inspireret af de utallige beretninger om fake fotos samt det faktum at jeg forleden selv gik glip af en af de smukkeste piger jeg nogensinde har set i branchen, fordi jeg troede profilen var fake, har jeg simpelthen fået nok nu! Det er på tide at vi tager intitiv til at gøre noget ved problemet!

Der er kun 1 årsag til at det vrimler med fake profiler i DK: Fordi de slipper afsted med det, idet alt for mange af os falder i aligevel.

Jeg opfordrer derfor ALLE brødre herinde om at deltage ved at følge nedenstående regler hvis i er enige:

1) Alle piger der ikke ligner deres fotos afvises konsekvent og altid ved døren, samt ved incall vender man altid om i døren, med beskeden: Du ligner ikke dine fotos.

2) Har man afsløret en fake, postes dette straks på EG med overskrift: FAKE FOTO samt pigens navn+link. Venligst kun når man selv har set hende, dvs ingen indlæg på formodninger, så vi er istand til at holde advarslerne 100% troværdige.

3) Hvis pigen skifter navn, link osv følges der straks op med en ny advarsel under det nye navn/link.

Jeg er overbevist om at hvis vi ALLE deltager, så kan vi få udryddet over 3/4 af fakerne i løbet af nogle få måneder. Det kræver dog at vi alle er enige og konsekvente i hvad vi gør, så vi kan få et what you see is what you get marked, hvilket kun er fair, når vi nu betaler så mange hårdt tjente kontanter for det og iøvrigt betydelig mere end i mange andre lande.

Lets do it boys!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuldstændig urealistisk projekt, så længe mænd tænker med det nederste og ikke det øverste hoved.

 

Både når de lader sig narre af fake fotos, og når de står i døren og finder ud af at de er blevet narret, og ikke er i stand til at vende om og gå igen.

 

Samme er jo grunden til at de betaler en overpris, som de fornuftmæssigt aldrig ville gøre i anden sammenhæng end når de køber sex.

 

Den eneste løsning udgøres af klub konceptet som i Tyskland, hvor du kan tage i øjesyn på stedet, uden at blive fanget ind som på bordel i Danmark.

 

Godt jeg kan rejse ud, så jeg ikke bliver snydt, som her hjemme - altså dem der snyder, ikke dem der ikke gør.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ofte ikke pigerne som bruger fake billeder,

det er muttere og bagmændene som bruger falske billeder for at lokke kunderne til. Og lang de fleste liderlige kunder prøver pigen alligevel selv om hun ikke ligner billederne.

 

Det er psykologi og marketing for burhøns :P

 

Når vi køber en fastfood burger ligner den så reklamebillederne ? Nej den burger vi får serveret og guffer lystig i os er en lille kedelig flad burger,

ikke en stor og saftig burger som på billederne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men der er prisen til forskel Nille, og dermed forskellen på en nitte på et bordel, eller hos Mcdonalds.

 

Plus at de fleste nok har prøvet at gå på burger-bar før, når de ser en saftig burger i reklamen, og derfor nok også har forventnings afstemt inde i deres øverste hoved inden de bestiller ved kassen, i modsætning til når blodet er steget pikken til hovedet, godt hjulpet på vej af snyd og bedrag i pigers annoncer. 

 

Men skal det være burger, så besøg:

 

XO Burgers And steaks

http://www.xoburgersandsteaks.dk/forside

 

Deres burgere er godt nok noget dyrere end dem hos Mcdonalds, men klasse bedre og hver en krone værd :!: 

 

Men udgiften er betydeligt lavere end at gå på bordel, men fornøjelsen varer længere ;) 

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men der er prisen til forskel Nille, og dermed forskellen på en nitte på et bordel, eller hos Mcdonalds.

 

Plus at de fleste nok har prøvet at gå på burger-bar før, når de ser en saftig burger i reklamen, og derfor nok også har forventnings afstemt inde i deres øverste hoved inden de bestiller ved kassen, i modsætning til når blodet er steget pikken til hovedet, godt hjulpet på vej af snyd og bedrag i pigers annoncer. 

 

Men skal det være burger, så besøg:

 

XO Burgers And steaks

http://www.xoburgersandsteaks.dk/forside

 

Deres burgere er godt nok noget dyrere end dem hos Mcdonalds, men klasse bedre og hver en krone værd :!: 

 

Men udgiften er betydeligt lavere end at gå på bordel, men fornøjelsen varer længere ;) 

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Så har du hverken set mig gå på bordel eller spise burgere - hæhæ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste der kan forstå at pigerne ikke synes det er fedt at have deres billeder på internet? Der er naturligvis forskellige måder de kan gøre det på nogle steder viser de ikke ansigtet men alligevel. Jeg siger ikke det er rigtigt men jeg forstår da godt hvorfor de gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enten så gør man som Line herinde, lader som hun være med at have billede på, eller også har man billeder på, der uanset om de er genkendelige eller ikke, simpelthen viser den pige der er tale om, og det uden fup og fidus.

 

Line skriver heller ikke alder, det kan andre også lade være med, men gør de ikke, så skriv rigtig alder.

 

Pigerne bestemmer selv nøjagtig hvor meget de vil fortælle om sig selv eller ikke, men det som de vælger at oplyse skal simpelthen være korrekt!

 

Det har vi som mænd krav på - i respekt for den ekstreme udgift pigernes ydelser udgør i Danmark.

 

Der er ingen garanti for succes, muligheden for så vidt muligt som mand at træffe det rigtige valg begynder med et retvisende beslutningsgrundlag, der igen beror på ærlighed fra pigens side.

 

Mange mænd har kun et skud i bøssen, og fejler de er der først råd næste måned igen, eller senere - det er seriøst mere alvor at bruge store penge på bordel, end at købe en billet til en film i biografen der siden viser sig at kede en.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men skal det være burger, så besøg:

 

XO Burgers And steaks

Jeg læser en del blandede anmeldelser om XO, man får indtryk af, at kvaliteten svinger en del? Har aldrig været der selv.

 

Hvad angår billedverificering, som det kendes fra Sverige og Storbritannien, så har det ingen fremtid i Danmark, så længe Ekstra Bladet sidder med et de facto monopol på den slags annoncer, på print og online.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes kun jeg hører opgivende og resignerende røster på mit forslag. De er hørt tak, men husk på at verden ikke blev bygget af dem der ikke troede på, at det kunne lade sig gøre.

Jeg tror fortsat på det og hvis vi kan få de gutter med på det, der tænker mere med lillemand end med hjernen, når de finder ud af at de er blevet fuppet, så mener jeg stadig at vi kan reducere antallet af fakes drastisk. Og det uanset om det er pigerne selv eller deres bagmænd der står bag fupannoncerne.

Jeg synes at vi IKKE skal finde os i det mere!!!!!!!

Redigeret af Escondido

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes kun jeg hører opgivende og resignerende røster på mit forslag. De er hørt tak, men husk på at verden ikke blev bygget af dem der ikke troede på, at det kunne lade sig gøre.

Jeg tror fortsat på det og hvis vi kan få de gutter med på det, der tænker mere med lillemand end med hjernen, når de finder ud af at de er blevet fuppet, så mener jeg stadig at vi kan reducere antallet af fakes drastisk. Og det uanset om det er pigerne selv eller deres bagmænd der står bag fupannoncerne.

Jeg synes at vi IKKE skal finde os i det mere!!!!!!!

 

 

Jamen du kan selv starte med at anmelde fakes annc., du har jo kun indtil videre spurgt og efterlyst om pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har af personlige årsager desværre ikke mulighed for at være så meget ude på marken som jeg kunne ønske det, men du kan bande på at jeg nok skal få afsløret de platugler jeg falder over derude, når det sker!

Da den begrænsede tid jeg sjældent har til det ikke skal spildes af fakes, er jeg lige så opsat på at gøre noget ved problemet som jer andre, hvis bare vi alle sammen deltager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har vi jo et forum til falsk markedsføring, og det bliver da heldigvis brugt.

 

Men tydeligvis er dem der snyder og bedrager, fortsat af den opfattelse at det er en god forretning at gøre det.

 

Så konklusionen må jo være at modreaktionen fra forbrugersiden ikke er virkningsfuld nok, og jeg tvivler på at en behjertet bruger herinde kan mobilisere nok til kamp mod uvæsenet, til at det vil få nogen effekt.

 

Måske emnet kunne udgøre en fokus for programmet kontant på DR? :wink:

http://www.dr.dk/DR1/kontant/

 

DR reklamerer jo massivt for vores licenskroner, for at licens er noget vi giver til hinanden.

 

Vi forbrugere af købesex betaler jo også licens :huh:  B)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om Kontant

http://www.dr.dk/DR1/kontant/29091754.htm

Kontant er forbrugermagasinet, som hver uge tager fat på væsentlige emner, der berører danskerne og deres pengepung. Redaktionen sætter fokus på forbrugernes dagsorden, følger deres klager, kommer med gode råd, undersøger og giver overblik.

Kontants vært Jakob Krogh siger om programmet:

"Kontant" er et fantastisk program, fordi vi kæmper for mennesker, som kommer i klemme på grund af fusk, snyd og bedrag. Vi er de almindelige menneskers vagthund, og det er for mig kernen i det at være journalist.

 

Du kan klage her Escondido :)

 

Klag din sag

Udfyld formularen, hvis du har en klagesag, du mener vi bør tage op på redaktionen.Det kan både være sager, der involverer firmaer, organisationer eller offentlige myndigheder.

Så vil vi muligvis følge op på sagen og afkræve de ansvarlige en forklaring.

http://www.dr.dk/DR1/kontant/Klag%20din%20sag_1.htm

-----------------------

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

 

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...