Hedonis 942 Skrevet 21. Juni, 2017 Jeg gav ikke noget ekstra for at filme, så vidt jeg husker. Har et par stumper video af hende og bliver totalt opstemt hvergang jeg ser dem. Det er ret tydeligt at jeg har svært ved at holde kameraet i fokus hen mod slutningen. Samtidig ses der også tydelige tegn på, at hun selv bliver ret opstemt som tingene skrider fremad. Som andre i denne tråd skriver, hun er i den grad savnet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 31 Skrevet 22. Juli, 2018 Hej brødre, Gammel tråd, men prøver alligevel. Er der nogen der stadig har kontakt til denne skønhed ? Kan ikke finde hende nogen steder længere. Hun giver et fantastisk blow. Det bedste jeg nogensinde har fået. Håber hun snart er på banen igen. Hun er savnet. /BUNDGAARD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TYR1975 32 Skrevet 22. Juli, 2018 Tror desværre hun helt har forladt branchen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 31 Skrevet 5. Maj, 2019 Hej alle, Er der nogen der fortsat har kontakt denne lækre suttetøs.?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest not bad Skrevet 5. Maj, 2019 BUNDGAARD skrev, 1 time siden: Hej alle, Er der nogen der fortsat har kontakt denne lækre suttetøs.?? nope prøve en gang hun ment jeg var få hård ved hin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TYR1975 32 Skrevet 11. Maj, 2019 Slet ingen der kan give en update på hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 12. Maj, 2019 Hun er helt stopped , flytted syd på fået kæreste , en skam super dejlig pige og blow i særklasse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TYR1975 32 Skrevet 13. Maj, 2019 Uhh sikke en heldig kærste.... Andre der kendwr noget der bare kommer lidt i nærheden af det hun kunne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 31 Skrevet 13. August, 2019 Tyr1975 du har vel ikke fået kontakt til hende igen ? Hun er meget savnet. Har ikke fundet andre der kan sutte pik som hende. Men det har du måske ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TYR1975 32 Skrevet 24. November, 2019 BUNDGAARD skrev, den 13/8/2019 at 07:01: Tyr1975 du har vel ikke fået kontakt til hende igen ? Hun er meget savnet. Har ikke fundet andre der kan sutte pik som hende. Men det har du måske ? Hun er vist flyttet til fyn, nej har prøvet flere men kan bare ik finde en som kan gøre det lige som hende Har du haft helt til at finde en erstatning, eller endnu bedre fået kontakt med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 31 Skrevet 21. Juni, 2020 Hej Tyr1975. Har du mon fået held til at finde en der kan erstatte denne fantastiske sutte tøs fra Djursland. Savner virkelig hendes evner men munden. BUNDGAARD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 31 Skrevet 21. August, 2022 Hej alle. Er der nogen der har hørt om hun er eller har været aktiv igen… hun er i den grad savnet. Hun giver de mest vanvittige blowjobs. Har ikke kunnet finde nogen der når hende til sokkeholderne. BUNDGAARD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 21. August, 2022 @BUNDGAARD Det er 8 år siden hun stoppede, så jeg syntes på ingen måde at det er ok at blive ved med at efterlyse hende. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg