Hop til indhold
TYR1975

ung fattigstudine på 23 på djursland

Recommended Posts

Hejsa.

Er der nogle der ved hvad hun blev af?? hun havede annonce på annoncelight. Hun tilbød udelukkende bj og hj men var eftersigende meget dygtig

Ups kan ikke flytte den over i efterlysning sory.

Redigeret af TYR1975

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med hende nogle gange først på sommeren, og efterfølgende haft kontakt med hende ind imellem uden vi har mødtes.

Derfor ved jeg at hun ikke har været aktiv den seneste måneds tid, måske lidt mere af personlige årsager.Jeg tror bestemt at hun fortsætter igen når hun har overskud til det.

 

Og ja.... hun er særdeles god til frække blowjob, så for dem som vil acceptere at hun ikke tilbyder noget ud over det, så er hun absolut et besøg værd.

 

Mvh Mr.Djurs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh, hvor finder jeg lige hovedforum for Jylland?

synes ikke jeg kan se noget nyt om hende ud over her

Mon ikke det er "Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland" der menes som hovedforum for Jylland?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der blir ikke svaret tilbage på henvendelser måske hun stadig holder pause. Nogle der har kontakt med hende?? Eller kan anbefale en dwr køre samme princip som hende i samme område sådan ca

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er begyndt at annnoncere igen. Her er en annonce fra i dag. https://annoncelight.dk/annonce/167366/ung-fattig-studine-nu-24-atter-klar-paa-aftaler-i-weekender-og-paa-hverdagsaftener

 

Ung fattig studine (nu 24) atter klar på aftaler i WEEKENDER og på HVERDAGSAFTENER

Oprettet idag kl. 06:58

Hej alle I skønne og liderlige mænd derude ;)

Jeg er en sød, ung pige på 24 år - som tilbyderægte, våde hand- og blowjobstil dig, som trænger til at få lettet trykket engang imellem.

Tilbyder bådesuperfransk og såkaldt dybdefransk(deepthroating og gagging). Sidstnævnte er jeg helt vild med ;)

Jeg kan både træffesprivathos mig (i diskrete og rolige omgivelser) eller et stedi det friher på Djursland.

Jeg kører desværreikke længere ud, da jeg efterhånden har oplevet at blive brændt af en del gange pga. useriøse mænd - spild af tid og benzin ;)

Selv bor jeg i en lille by påDjurslandmed min dejlige kæreste, som er 110% indforstået med det, jeg laver.

Der er med andre ord ingen grund til bekymring over en jaloux kæreste, og nej -- han er naturligvis ikke til stede, når vi mødes :)

Jeg har naturligvis nogle små''regler'', som jeg ikke ønsker overskredet på nogen måde:

1) Da jeg er en XXL pige og lidt utilfreds med min krop, smider jeg ikke tøjet - kan dogvise brysterne frem hvis dette ønskes;)

2) I henhold til ovenstående vil jeg derfor kun berøres foroven (brysterne). Forneden er igen et ''no go'' ;)

3) Jeg elsker, når en fyr sprøjter al sin varme sperm i munden på mig, men jeg sluger desværre ikke og kan heller ikke overtales til det ;)

4) 100% renlighed/hygiejne samt fuld diskretion er en selvfølge - begge veje!

5) Læser alle mine mails, men forbeholder mig retten til at ''afvise''/undlade at svare på henvendelser som ikke er i min interesse :)

6) Lad for din egen skyld være med at spilde tiden på at spørge om mulighed for alm. sex, oralsex til mig osv. Tilbyder KUN hand- og blowjobs ;)

Lidt om mit udseende og mine personlige mål:

164 cm, 94 kg, ægte C-skåls bryster, grønbrune øjne, mørkebrunt skulderlangt hår og et kønt ansigt :)

Mine billeder er selvfølgelig 100% ægte!

PRISER:

Handjob = 400,-

Blowjob m. eller u. afslutning i munden = 500,-

Kys/tungekys = inklusive i prisen :)

Hvis du er interesseret så send mig en e-mail på:

[email protected]

Masser af søde hilsner, ''Sarah'' :-*

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

mr. bean og andre det måtte interessere, det er rigtig fint at henvise (linke) til pigens annoncen. men af rettighedsmæssige årsager er det ikke tilladet at uploade billeder du ikke har retten til

Del dette indlæg


Link til indlæg

mr. bean og andre det måtte interessere, det er rigtig fint at henvise (linke) til pigens annoncen. men af rettighedsmæssige årsager er det ikke tilladet at uploade billeder du ikke har retten til

 

Hvad så egentlig med annonceteksten?

Det kunne jo tænkes, at pigen på et tidspunkt slettede den og ikke længere var interesseret i, at den skulle være offentlig tilgængelig. Det ville den jo være til evig tid som et indlæg herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun holder pause på ubestemt tid. Aka stoppet... øv øv. Det var i hvert fald det sidste jeg hørte fra hende... ca. august 2016 - hvis jeg husker.

Ifølge hende selv, pga mangel på overskud og lyst. Og det skal hun da have lov til... selv om det er øv for os ;-) 

Men trawler da stadig nettet, hvis hun skulle ombestemme sig :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AltaLanga

Nåede da heldigvis at møde hende inden hun stoppede og fik også fornøjelsen af at filme hendes 30 min. blowjob. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AltaLanga

Ja betalte en del extra, men fik så lov til at filme hele seancen. Meget frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun var fantastisk. En skam hun er holdt

har prøvet andre siden, men endnu ik mødt en der var lige så god som hende.

Og med lige så flotte og frække øjn

Del dette indlæg


Link til indlæg
AltaLanga skrev, den 24/1/2017 at 21:27:

Nåede da heldigvis at møde hende inden hun stoppede og fik også fornøjelsen af at filme hendes 30 min. blowjob. 

Hejsa...

Hvor meget ekstra gav du for at filme ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...