Hop til indhold
Oldingen

Hvor ung er du?

Recommended Posts

51 år, havde første oplevelse med købe-sex som 18 årig, og har engang regnet på hvormange besøg jeg havde haft, og hvad det havde kostet. Så blev jeg lettere fysisk dårlig... vi snakker over 2.000 besøg, og mere end 1 mio. kr. brugt... :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

51 år, havde første oplevelse med købe-sex som 18 årig, og har engang regnet på hvormange besøg jeg havde haft, og hvad det havde kostet. Så blev jeg lettere fysisk dårlig... vi snakker over 2.000 besøg, og mere end 1 mio. kr. brugt... :eek:

33 år med købe-sex og Ca. 1 millioner.

Det er Ca. 2500 kr om måneden i gennemsnit... Det er vel ikke sindssygt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med lidt hurtig hovedregning... du bruger ca. 500 kr. pr besøg :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg er 41 og havde min debut som 16årig hos en dame som annoncerede med at hun var 38 og havde mega store babser,

ser stadig annoncer fra hende idag,men nu er hun blevet 49,,go figure,,, :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

63 år på banen fra 21 års alderen.

besøgt over 200 steder i odense og omegn.

mange steder flere gange.

jeg tør ikke gætte på kr. der er brugt.

Det meste har været ren nydelse og fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er?

Bliver lige i tvivl om hvilken Profil jeg bruger

Den der er mit fødselsår 53, eller den der er min alder 61? ;) ???????

Undskyld, når nu jeg ser efter, er begge jo rigtige, så det er kun min profil

jeg er i tvivl om, så bruger gog, tror jeg nok.

Undskyld, var det alder, eller profil denne streg drejede sig om? :)

Tror jeg går i seng, så undskyld til alle jer på FB,, eller er det EG jeg er på?

Nå men 53/ 61 er i hvert fald rigtig, ligesom

gog

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som jeg husker tilbage i tiden var der en figur i en julekalender, der hed Gammelnok, der var lige præcis mig.

Ærgerligt nok kan jeg ikke huske hvornår det nu var.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Gad vide hvor mange piger vi har haft mellem hænderne :P

Nogle bud ? :P

Jeg havde min debut primo april i år og det er blevet til 25 piger, 6 af dem er besøgt flere gange.

Det løb nok lidt af med mig - alt for mange kontanthævninger...

Der har så været en inaktiv periode på nogle måneder, men afholdenhed er ikke nemt.

Jeg sætter stor pris på afvekslingen, man kan i princippet vælge den pige der tænder en på dagen

(Hvis hun har tid :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

37 og har været i gang siden jeg var 17. Da jeg var 17-21 lavede jeg mange penge på en lidt ufin måde og de blev skudt af på damer, og i den periode har jeg ikke styr på antallet men det var mange - måske 400 besøg. Siden har jeg været mere rolig så samlet nok 600 besøg. Men jeg er blevet lidt bidt af det igen og er oppe på 40 i år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde min debut primo april i år og det er blevet til 25 piger, 6 af dem er besøgt flere gange.

Det løb nok lidt af med mig - alt for mange kontanthævninger...

Der har så været en inaktiv periode på nogle måneder, men afholdenhed er ikke nemt.

Jeg sætter stor pris på afvekslingen, man kan i princippet vælge den pige der tænder en på dagen

(Hvis hun har tid :-)

Du glemte alderen som tråden handler om :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Du glemte alderen som tråden handler om :-)

Ja - du siger noget. Pinligt (55) min profil siger 50, men det er nok en stavefejl. Lidt - som når man sidder sammen med en GP på 30 og en kunde ringer og spørger hvor gammel hun er - man kan se hun tænker og så kommer det " 23 ". Man tænker - hvor kom det lige fra - fornemmede hun, at han var på udkig efter en pige på 23, så skal hun nok lige finde rottehalerne frem inden han ankommer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er 66, og jeg elsker den spænding og de gode oplevelser, jeg får ved at besøge en GP. Min evne til det fysiske er ikke, som da jeg var 30, men næsten. Det tror jeg skyldes, at jeg træner og derfor er i god form.

Jeg kan se, at jeg er den næstældste, der har opgivet sin alder.

Kom nu ud af busken brødre. Det er meget sjovt at høre, hvor gamle I er...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I midten af 20'erne. Havde min debut for et års tid siden, hvor jeg en meget våd aften blev draget af en køn gadepige. Siden har jeg været på en del, primært gadepiger, men fokus er efterhånden skiftet væk fra gadepigerne og ind på privat/diskret. Gadepiger er nemt, bekvemt og billigt, men jeg har indset at oplevelsen bare er det bedre ved privat/diskret - og det behøver faktisk ikke være meget dyrere. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...