Frej af Asgaard 825 Skrevet 11. Oktober, 2014 (edited) Hvordan i al h..... tilføjer man mere end 1 modtager til en Personlig Meddelelse inde i beskedsystemet??? Jeg kan ikke se den "other receipients" knap, som der nævnes i hjælpen. Redigeret 11. Oktober, 2014 af Frej af Asgaard Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 11. Oktober, 2014 Det kan man vist ikke - jeg mener at det var svaret jeg fik af Admin, da jeg spurgte for snart længe siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9568 Skrevet 11. Oktober, 2014 Hvis jeg husker rigtigt, og det gør jeg måske ikke? Var der noget tumult for længe siden, hvor det kunne lade sig gøre at sende til flere samtidig, hvor desværre nogle forkerte også kom med på fælles sendingen? Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 11. Oktober, 2014 Ja det er jo noget pis hvis man er i gang med at koge suppe, og der så bliver serveret for de forkerte ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg