Jernsvinet 13991 Skrevet 21. Oktober, 2014 Nu er der vel også forskel på om den nøjagtige adresse oplyses på telefonsvareren - eller om den først oplyses ved tidsbestilling Nogle piger - især de udenlandske, som kun er her i kort tid, er ofte ikke særlig diskrete mht. at oplyse adressen på telefonsvareren eller sende den på SMS, selvom man kun har ringet til nummeret - men for mig skiller den altså der, hvor man først får den nøjagtige adresse ved tidsbestilling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 21. Oktober, 2014 Hold da kæft mand!!!!.....kik i ekstrabladet, ta telefonen og ring. Så får i alle svarene - både på adresse og hvem der er på stedet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 21. Oktober, 2014 (edited) Nu er der vel også forskel på om den nøjagtige adresse oplyses på telefonsvareren - eller om den først oplyses ved tidsbestilling Nogle piger - især de udenlandske, som kun er her i kort tid, er ofte ikke særlig diskrete mht. at oplyse adressen på telefonsvareren eller sende den på SMS, selvom man kun har ringet til nummeret - men for mig skiller den altså der, hvor man først får den nøjagtige adresse ved tidsbestilling. Jeg kan ikke helt se forskellen, hvis pigen ikke skriver adressen, skal den ikke ligge og flyde på nettet. Så må man lige selv ringe til den Telefonsvarer ;-) Redigeret 21. Oktober, 2014 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 22. Oktober, 2014 (edited) Prøv nu at læse hvad jeg har skrevet tidligere i tråden. Jeg linker til pigens egen profil her på Eroguide, hvor adressen fremgår. Den nye klinik ligger længere Andet sted på Sct. Jørgensgade rettet da det beskriver stedet for nøjagtig mvh Alleviator Redigeret 22. Oktober, 2014 af Alleviator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg