T.Hansen47 931 Skrevet 10. Oktober, 2014 Kopieret fra E. B. idag, har nogen været der og kan fortælle lidt om stedet ? ODENSE CENTRUM NYÅBEN klink, Club Pussycat. Døgnåbent. Skt. Jørgens Gade. 3185 0544 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 135 Skrevet 10. Oktober, 2014 Der kunne jeg godt tænke mig og vide mere Eller om det er tiffany og Kisha? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeskidt 6 Skrevet 11. Oktober, 2014 Ringede til dem for at høre nærmere. Blev modtaget af hvad der lød som en relativt ung pige som snakker dårligt dansk. Hun sagde at de var 2 piger fra bahamas, så det kunne godt være Tiffany og Kisha. Havde svært ved at forstå hvad hun sagde. Hun forsøgte vidst at beskrive menuen, men jeg opgav ærindet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 11. Oktober, 2014 jeg har talt med Kisha, som er rimelig nem at forstå.Hun er også i EB i dag, under nr 33, som hun plejer.Så SÅ der er kun at aflægge hende et besøg, Hvor svært kan det være.Er kvaliteten og kemien ikke tilstede, kan man jo bare gå igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 15. Oktober, 2014 Det er hverken Tiffany eller Kisha. Har været der, og blev mødt af en høj slank mørk kvinde (omkring de 30 år vil jeg tro), med en flot strutrøv samt et meget smukt ansigt. Hun var sød og smilende. Har ikke prøvet noget, da jeg i første omgang kun var nysgerrig. Men interessen er der stadig i høj grad Ringede til dem for at høre nærmere. Blev modtaget af hvad der lød som en relativt ung pige som snakker dårligt dansk. Hun sagde at de var 2 piger fra bahamas, så det kunne godt være Tiffany og Kisha. Havde svært ved at forstå hvad hun sagde. Hun forsøgte vidst at beskrive menuen, men jeg opgav ærindet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 135 Skrevet 15. Oktober, 2014 Hey big3lover Det lyder sku meget spændende! Så må du jo kunne bekræfte om det er i 33c eller ej? Så du noget menukort med priser? Og evt spurgte ind på om de har nogen annonce med billeder et sted? Hilsen jamba Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 15. Oktober, 2014 (edited) Hey big3lover Det lyder sku meget spændende! Så må du jo kunne bekræfte om det er i 33c eller ej? Så du noget menukort med priser? Og evt spurgte ind på om de har nogen annonce med billeder et sted? Hilsen jamba (adresse slettet) Der ser lukket ud, men man skal bare ringe på dørklokken. Jeg tjekkede ikke hele menukortet, men så at dansk kunne erhverves for en plovmand. Så det ligner vist gennemsnittet. Jeg spurgte også til billeder, men de er ikke på endnu. Efter hvad hun sagde skulle de komme på i denne uge, men det kan man vist ikke helt regne med Redigeret 15. Oktober, 2014 af Kurator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Oktober, 2014 (edited) Ja det lyder da spændende med en ny klinik.jeg bliver nok nød til at aflægge et besøg.skal nok komme med en anmeldse når det er gjort.bliver højst sandsynligt i weekenden.(adresse slettet) Redigeret 15. Oktober, 2014 af Kurator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 15. Oktober, 2014 (edited) (Stedangivelse slettet) Redigeret 15. Oktober, 2014 af Kurator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Oktober, 2014 Vi må endnu en gang henstille at man ikke udleverer adresser eller konkrete stedangivelser som ikke fremgår af annonceringen. Det er utroligt at det kan være så svært at forstå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 16. Oktober, 2014 Hvis det er Tifany som er på adressen, er der ikke meget ny klinik at komme efter. I Tifany's profil her på Eroguiden, henviser hun stadig til hendes gamle adresse i Sck. Jørgensgade. Se her http://www.eroguide.dk/forum/user/17658-tifany-dreams/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Oktober, 2014 Tror nu ikke det er tiffany som er der,når mrbeskidt siger det danske var meget dårligt.jeg synes tiffany snakker fint dansk.adressen var heller ikke samme nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 16. Oktober, 2014 Vi må endnu en gang henstille at man ikke udleverer adresser eller konkrete stedangivelser som ikke fremgår af annonceringen. Det er utroligt at det kan være så svært at forstå. For det første:... Hvis det kan være så svært at forstå, er det måske fordi det ikke står i regelsættet - eller i hvertfald ikke står tydeligt nok!!! Hvis der henledes til §4, så burde man måske definerer det lidt mere klart, da mange pigers privatadresse IKKE er lig med dét sted hvor de arbejder! For det andet:... Det er fint nok med en irettesættelse HVIS reglerne bliver overtrådt. Men den sidste sætning kunne godt ha været undgået, da det grænser til at være ubehøvlet. Altså jeg har været medlem i ganske få timer - giv mig dog lige en chance!!! Hvis adresser og steder ikke må figurerer i trådene, så gælder det vel HELE tråden....eller hva'? Og endelig vil jeg selvfølgelig beklage hvis jeg har været uopmærksom i forhold til reglementet, og vil naturligvis bestræbe mig på at det ikke gentager sig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 17. Oktober, 2014 Big3lover, Hvis pigen ikke annoncerer med adresse, så skal den heller ikke stå på nettet eller på andre måder deles med andre. Uanset om hun faktisk bor der, eller bare arbejder der. Det er stadig en privat adresse Det er ikke et særligt hensyn du skal tage til EG, men almindelig respekt for pigen 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 17. Oktober, 2014 Big3lover, Hvis pigen ikke annoncerer med adresse, så skal den heller ikke stå på nettet eller på andre måder deles med andre. Uanset om hun faktisk bor der, eller bare arbejder der. Det er stadig en privat adresse Det er ikke et særligt hensyn du skal tage til EG, men almindelig respekt for pigen Liv, som sagt beklager jeg hvis jeg har dummet mig. Men det var første dag overhovedet herinde, og da der allerede tidligere i tråden var opgivet adresse (samt rigtig mange andre steder i trådene), så tænkte jeg ikke nærmere over det. Men nu er jeg blevet klogere 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tifany Dreams 62 Skrevet 18. Oktober, 2014 (edited) Ringede til dem for at høre nærmere. Blev modtaget af hvad der lød som en relativt ung pige som snakker dårligt dansk. Hun sagde at de var 2 piger fra bahamas, så det kunne godt være Tiffany og Kisha. Havde svært ved at forstå hvad hun sagde. Hun forsøgte vidst at beskrive menuen, men jeg opgav ærindet. Hej På skt jørgensgade XXXXXX det er ikke Mig Og Kisha vi er på 33 C Redigeret 21. Oktober, 2014 af Equilibrium 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 19. Oktober, 2014 (edited) Vil det sige der er to klinikker på skt Jørgensgade I nr XXXXX og 33c Redigeret 21. Oktober, 2014 af Equilibrium 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 19. Oktober, 2014 (edited) Mig bekendt er der 33C og den nye ligger længere ude, det er damer fra Jamaica, en på godt 30, flot med dejlig røv. Jeg var kun nysgerrig, men hun ville vide hvormange penge jeg havde, sagde 300, der kunne jeg få blow med komme i mund/bryster, og 69, . jeg valgte at ville se den anden dame, en lavbenet, kraftig på vel 45-50 år., ikke indbydende. fik fortalt at jeg ville komme igen om en ½ time. jeg skulle jo hjem lige derfra, så så så, skal passe på.!!!!!!!!!!!!!! Om der er i nr XXXXXXX ed jeg ikke, der har tidligere været klinik, men så brændte den og lukkede Redigeret 21. Oktober, 2014 af Equilibrium Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 19. Oktober, 2014 (edited) Vil det sige der er to klinikker på skt Jørgensgade I nr 3 og 33c Er der et link eller telefonnr til nr. slettet Redigeret 21. Oktober, 2014 af Equilibrium Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 19. Oktober, 2014 (edited) Er der et link eller telefonnr til nr. Slettet Her: ODENSE CENTRUM NYÅBEN klink, Club Pussycat. Døgnåbent. Skt. Jørgens Gade. 3185 0544 Redigeret 21. Oktober, 2014 af Equilibrium Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 20. Oktober, 2014 Der er også nr til den nye klinik til Sahra 25 år 165 høj, Nr. 81903051. Det er klub Pussiwcat Der er også en dame på 28 år 160 cm. Højderne passer men ikke alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Oktober, 2014 (edited) Tifany Dreams insinuere i sit indlæg at der er Bodel på Skt. Jørgens gade (slettet , hvor dum kan man være, når man SELV klager over det er indiskret at nævne adressen!), er der nogen link til et bodel der? Eller er en sagsløs adresse blevet udsat her på EG? Most Wanted spørger lystigt ind til Skt Jørgens gade XXXXXXXXom der er bodel der? Ingen svar, men et matrikel nummer kommer i søgelyset. Cupido henviser til, at den nye klinik ligger længere ude. Ja det kan vi der nåede at se det husnummer adskillige proklamerede og som EG har fjernet også set. Men at fortælle den ligger længere ude, er en indiskret oplysning på et bodel. Risenswanz konkludere at det er den nye klining der ligger i nummer XXXXXXXX. En ting er at så mange fjolser er indiskrete her på EG, en anden ting er, at når jeg anmelder det, at ledelsen så ikke tager sig af det, men accepterere at nr.XXXXXXXXXXX hænges offentligt ud som værende bodel. Og jeg skal heller ikke ligge skjulp på, at det også var mig der anmeldte de første indlæg der var indiskrete. Redigeret 21. Oktober, 2014 af Equilibrium Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Equilibrium Skrevet 21. Oktober, 2014 (edited) Vi er altså ikke forpligtede til at være på 24/7. vi har nok at tage os af af Kimb, og du gør det da iøvrigt ikke bedre ved selv at nævne den unævnelige adresse, ovenikøbet flere gange. Redigeret 21. Oktober, 2014 af Equilibrium 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Oktober, 2014 Til Equilibrium Åbenbart det der skulle til for at blive hørt i min "Anmeld" elser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Equilibrium Skrevet 21. Oktober, 2014 du er direkte respektløs overfor de mange timer vi lægger i det herinde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg