HappyHippo 4624 Skrevet 9. Oktober, 2014 der er så mange forskellige massageformer og når man ikke rigtig kender de typer der tilbydes, bliver man nemt taget ved næsen tantra massage ? prostata massage ? hvad indebære disse to og hvor forskelligt ydes de hos f.eks thai steder og dk steder ? er det med eller uden udløsning ? nogen der kan anbefale et sted, så det kan prøves ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 10. Oktober, 2014 Hej Happy Hippo, Du har helt ret, der er megen misinformation om massageformer. For det første har jeg aldrig fået noget der ligner rigtig tantra hos thai klinikkerne, så det er næppe værd at bruge tid på. Rigtig tantra tager et par timer og er en stor oplevelse hvis man kan se lidt bort fra den frelste filosofi der hører med. Der er elementer af yoga, B2B, og en meget grundig massage af pikken. Du kan læse mere om det hos nogen af tantra stedernes sites, f.eks.: http://www.ladylotti.dk/ (super god massage, men nogle år siden jeg har været der da hendes åbningstider og beliggenhed ikke passer godt for mig) http://www.tantra-temple.com/ (nogle år siden jeg prøvede dette, det er et af de frelste steder så ingen orgasme her, men dejlige piger og dejlig massage) http://www.frydswellness.dk/ (har jeg ikke prøvet, men anmeldt for nyligt på EG,. Hun er både på Fyn og i Kbh. så den må jeg se at prøve) Der er selvfølgelig også gode og mindre gode steder i den branche. Et andet element er udløsning, de mere frelste steder mener ikke at man bør få udadvendt udløsning, men det er sgu svært at kontrollere, og hvis man undgår det står man der bagefter stangliderlig, og så må man ud og løse det problem. Prostata massagen kan være en del af tantra massagen, og noget man aftaler inden hvis de tilbyder det, man skal også gerne have forberedt sig da man får masseret prostata kirtlen indvendigt fra ved at massøren fører en finger op i røven. Når det gøres godt får orgasmen (hvis man altså må få en) en helt anden dimension. Hvis man er til det, så er rigtig Tantra massage virkelig værd at prøve, noget helt andet end en almindelig GP oplevelse. Lady Lotti i Roskilde plejede at være god og man aftalte inden både mht orgasme og prostata massage. Jeg håber du får en god oplevelse hvis du prøver det. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 10. Oktober, 2014 hej Dr. X tak for svar hænger pris og kvalitet så sammen betalte for tantra hos Dclub i Sydhavnen med en masse japanske piger ( har lavet en anmeldelse ) og det var simpel olienusseri jeg fik engang noget som jeg så nu tror er tantra hos en dame i en privat lejlighed på Frederiksberg, hvor hun havde en kat susende rundt koster 2000 for 2 timer med lidt snak og om hvor dygtig jeg var i og med at jeg kunne styre min udløsning - WHAAAAT det var blot 2 strøg fra at blæse det hele ud, så jeg vil nærmere sige at hun kunne læse mig, så jeg ikke fik udløsning, for det var hvad jeg ønskede i de samme sekunder hun stoppede hvis det var tantra, så snupper jeg hellere alm massage med afslutning, da mit sind efter den tur kun drejede sig om de nedre regioner hos det modsatte køn nå men jeg forsøger mig lidt frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg