an2n 50849 Skrevet 7. Oktober, 2014 Også derfor piger ikke har retenings sans - De mangler en styrepind . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. Oktober, 2014 Jeg har stedsans som en regnorm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 174 Skrevet 7. Oktober, 2014 vrøvl, selvfølgelig kan en dreng med bukserne nede om anklerne ikke løbe fra en pige med nederdelen oppe om livet..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. Oktober, 2014 vrøvl, selvfølgelig kan en dreng med bukserne nede om anklerne ikke løbe fra en pige med nederdelen oppe om livet..... Good point Ha en go aften. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 7. Oktober, 2014 Jeg har stedsans som en regnorm Har du ikke også sagt noget om at du har en diller som en regnorm? Måske det hænger lidt sammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. Oktober, 2014 Har du ikke også sagt noget om at du har en diller som en regnorm? Måske det hænger lidt sammen Hey hov det sku da FORTROLIGT DA. Ha en god aften 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 7. Oktober, 2014 Hey hov det sku da FORTROLIGT DA. Ha en god aften Du atjæler squ da osse fra mit foto album . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg