Hop til indhold

Sejt der er klaner på EG

Featured Replies

• Svar 80
  • Visninger 7.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Sjovt du tager så meget på vej over den påstand, du plejer ellers selv at være rimelig vaks ved havelågen når andre skal placeres i klan bokse!   Hvis man nu lige så bort fra "nicket" der har skreve

• Hey Monte    Er det ikke nøjagtig den samme fremgangs måde du nu præstere. Jeg er ikke en del af nogen klaner, ej heller vil jeg beskyldes for at være en del af noget fnidder der sidder i hovedet på

• Hey hva er det? Og hvilken klan er man i hvis man kan li begge?!! Ka jeg få en "club claire klan" please? Lover medlems fordele :D

Skrevet

Nej det var blot en konstatering fra det virkelige liv.

Virkelige verden! Spejlet? :):):):):);););)

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet

Sjovt som gamle tråde lige pludselig liver op igen ;)

Skrevet

Jeps der er Nikita klanen og Montezi klanen og sikkert flere endnu. Ja er så meget Mand, jeg ikke altid for hørt/ læst efter. Men vildt sejt er det da.

Synes det lyder sejt med disse Klaner og havde egentlig overvejet at søge optagelse i en af dem.

Men så kom jeg til at tænke på, det ville være det fedeste at have sin egen Klan!!! Havnebumsens Klan.. Nogen der vil være med i Havnebumsens Klan, så sig endelig til! Stilen bliver sådan lidt Vikingagtig, hvor vi nådeløst plyndrer, hærger og voldtager alt på vores vej

Der kan man bare se. Du er en af de få, som sætter sig et mål og uophørlig går efter den. Nu er du ikke bare blevet klanleder og kult. Du er endda kommet så højt på strå, at du har krævet, at vi bygger dig en statue. Ja ja når skidt kommer til ære, som man siger. Det får mig til at tænke på Dyne Larsen, som er vokset op hos en enlig mor i Thy. Selv er jeg ikke vokset op hos en enlig mor i Thy. Men jeg har prøvet at vågne op hos en enlig mor i Thisted. Skræmmende siger jeg dig. Nå, Lars Larsen og Havnebumsen klarer sig jo nok. Selv har jeg som end også taget et stort hop op af den sociale rangstige. Jeg stammer fra proletariatet og er endt hos den lavere arbejderklasse. I og for sig et større spring end Lars Larsens, hvis jeg altså selv må sige det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.