Bukowsky Revival 745 Skrevet 7. Oktober, 2014 Du, Bukowsky, kan jo reelt virkelig ikke vide, om mandens positive oplevelse er helt og aldeles sandfærdig, så hvis den nu er, hvorfor så udstille dig selv sådan? Det der så er påfaldende er, at der reageres meget kraftigt fra nogle mænds side, hvis det lugter bare en lille smule for positivt, men der er ikke den samme reaktion, når det lugter for negativt... Jeg vil da mene, at det er mindst lige så uhensigtsmæssigt at skade en piges forretning på et falskt grundlag, som det er, hvis en pige bliver rost på et falskt grundlag! Påfaldende siger jeg... --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg sidder ikke inde med nøglen til at vurdere hvorvidt en anmeldelse er fake eller ej. Der er dog en del som lugter en del af det kan man sige og skal man så lade tvivlen komme anmelderen til gode?? Man kunne selvfølgelig suse ned og afprøve den pågældende GP og antageligt i mere end 75 pct. af tilfældende få konstateret at ens mavefornemmelse var korrekt. De dygtige GPs behøver jo slet ikke en sådan form for positiv fake anmeldelse, de får positive en masse! Omkring det modsatte, nemlig placering af negative fakes er naturligvis mindst lige så slemt, men mon ikke os brugere hurtigt vil gennemskue dette?? Har man en håndfuld gode og kommer der pludselig en diamentralt modsat, tror jeg ikke det vil flytte noget heldigvist! Værre for en nystartet som ikke har en track record at tære på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 7. Oktober, 2014 Bukowski hvordan vil du så validere indlæg lavet af newbies vedr etablerede og tidligere vel roste GPer ? Skal de så også i karantæne som muligvis falske ? En ting er at en newbie laver en anmeldelse af en pige der aldrig før er set der har falske billeder på annoncen og tilmed ikke er dansk - men hvorfor skal en newbie med en alt overvejende sandsynlig anmeldelse klassificeres som en andenrangs bruger ? Det du foreslår kan ikke lade sig gøre i praksis og i givet fald skulle admins så meget på overarbejde plus det arbejde der ville være forbundet med alle de gange de rent faktisk vil få sorteret anmeldelser fra der er "valide" og så har vi balladen. Brug din sunde fornuft, hvis du ikke tror anmeldelsen så spring den over og hvis du som Havnebumsen er så hunderæd for spareskillingerne, så lad være med at vælge piger baseret på enkeltstående anmeldelser. Det er virkelig at gøre noget til et problem hvor der ikke behøver at være et hvis man bruger for 25 øre sund fornuft selv når man læser anmeldelserne Mvh g-lover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Oktober, 2014 Det er svært at afgøre... Men igen, mit allerførste indlæg var principielt omkring troværdighed. Ja og det er det jeg har besvaret Nuvel har været lidt i Øst og Vest og hente Argumenter! Men det er nu for at hindre gentagelsens trivialitet (argument gentagelse) Som du skriver i MajaLærke tråden er du en Gutterkvinde, når du har mulighed for det. Ligeså er Mænd ofte Guttermænd. Intet nyt under solen i det. Ok du kan så være en Guttermand når du bevæger dig på de bonnede gulve i VIP Loungen, hvor jeg er henstillet til at stå undenfor med korslagte arme og surmule. Det ville naturligvis være ønskeligt, som du er inde på, hvis vi alle var 100 % Objektive og ikke anskuede tingene fra vores egen lille navle. Men sådan fungerer det jo ikke, hverken for dig eller mig Vores holdninger/handlinger bliver skabt udfra vores egen lille navle. Ja det mest ønskelige ville egentlig være, hvis folk blev bedre til at anskue tingene udfra Havnebumsens Navle! Yderligere pointerede jeg, du ikke kan/må forvente en forbruger tager et Firmas sympati. Jeg har en Miele vaskemaskine, den er ganske fin, den funker bare. Hvis en skriver på nettet, det er det værste lort der eksisterer, trækker jeg bare på skulderen. Evt skriver jeg en lille notits om " nå, ja for mig er det nu en fin vaskemaskine" Jeg farer på ingen måde i Våbenskabet og finder Lanse og Svær frem!!! Derimod hvis en på nettet varmt anbefaler en bambusvaskemaskine og jeg farer ud og køber den. Den skide forbandede lortemaskine brænder sammen efter 3 vaske, så er jeg fandeme i Våbenskabet, det kan jeg love dig Det samme skulle vel egentlig være gældende ved købesex? (forburger vs Firma/udbyder) tænkt anmeldelse af Nikiti Jeg besøgte idag Nikita. Hun er det ringeste knald jeg nogensinde har prøvet. Udover det passer hendes billeder slet ikke hun er tudegrim. Som prikken over iét bed hun mig i Pikken. Her skulle jeg vel igen trække på skulderen? i bedste fald mande mig op til at skrive " nå, ja jeg oplevede hende nu som et ganske udmærket knald!" jeg skal vel ikke fare i Våbenskabet og gå amok? Det gør jeg derimod, hvis et fjols planter en meget positiv anmeldelse af en pige. Når Havnebumsen så har fundet nok flasker til et besøg og oplever noget lignende den tænkte anmeldelse af Nikita, ja så farer han altså i Våbenskabet! Som Fraiser og Kausten og muligvis flere er inde på, så er der faktisk Mænd, som tager Pigerne i forsvar i negaive anmeldelser! så faktisk er i Piger noget forkælet på den konto i forhold til erhvervslivet som helhed. Så med det i tankerne er din startbemærkning ikke helt rigtig. Jeg er ganske overbevist om, når den kære Nikita selv er forbrugeren, at hun vælger sine kampe om troværdighed/retfærdighed udfra hendes egen navle. Ville i hvert fald være det mest naturlige kort opridset: Man kan ikke forvente/kræve folk reagerer anderledes end de gør. Og alligevel ser jeg dem som ganske troværdige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 7. Oktober, 2014 Jeg fatter ikke det her indlæg. Tjah, sådan et indlæg fra en ellers rutineret og i mine øjne ellers gennemgående fornuftig bruger er med til at jeg ikke længere skriver indlæg på EG. Trådstarteren beskriver noget han føler er et problem, og som han gerne vil debatere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andemad 54 Skrevet 7. Oktober, 2014 Er det ikke bare at gøre alle anmeldelses fora til read-only ind til man har lavet 50 ligegyldige indlæg i Hyggesnak? Tåbeligt, men så undgår man jo mistænkeliggørelsen som ny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 7. Oktober, 2014 Min kæphest:Hver mand max. 5 skriv pr. dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. Oktober, 2014 Min kæphest: Hver mand max. 5 skriv pr. dag. Hæ, den bliver da sjov at overholde i en debat, hvor man virkelig sidder og udveksler synspunkter og meninger... "Ja, jeg mener så, at månen er en grøn ost... Og hvis nogen vil have det uddybet, så får de først svar i morgen, da jeg ikke må skrive flere indlæg i dag." :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 7. Oktober, 2014 Hæ, den bliver da sjov at overholde i en debat, hvor man virkelig sidder og udveksler synspunkter og meninger..."Ja, jeg mener så, at månen er en grøn ost... Og hvis nogen vil have det uddybet, så får de først svar i morgen, da jeg ikke må skrive flere indlæg i dag." Kære Nikita.Du er da vist nok (???!!!) ikke en mand. Jeg har dog ikke undersøgt sagen nøjere.Kæphesten har osse svar til kvinden:Kvinder min. 5 svar pr. dag.Så kom du bare i gang med skriveriet. Der er intet loft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. Oktober, 2014 Du er da vist nok (???!!!) ikke en mand. Nej, ikke siden sidst jeg tjekkede. Men nu er jeg jo bare lige blevet beskyldt for ikke at se tingene fra mændenes side, så det var jo lige præcis det, jeg gjorde! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 7. Oktober, 2014 Mon ikke ulemperne ved et kæmpe millimeterbureaukrati overstiger fordelene ved fri meningsudveksling. Vi kan dog som regel gennemskue de ofte stupide forsøg på ubegrundet promovering af GP. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 11. Oktober, 2014 Bukowski hvordan vil du så validere indlæg lavet af newbies vedr etablerede og tidligere vel roste GPer ? Skal de så også i karantæne som muligvis falske ? En ting er at en newbie laver en anmeldelse af en pige der aldrig før er set der har falske billeder på annoncen og tilmed ikke er dansk - men hvorfor skal en newbie med en alt overvejende sandsynlig anmeldelse klassificeres som en andenrangs bruger ? Det du foreslår kan ikke lade sig gøre i praksis og i givet fald skulle admins så meget på overarbejde plus det arbejde der ville være forbundet med alle de gange de rent faktisk vil få sorteret anmeldelser fra der er "valide" og så har vi balladen. Brug din sunde fornuft, hvis du ikke tror anmeldelsen så spring den over og hvis du som Havnebumsen er så hunderæd for spareskillingerne, så lad være med at vælge piger baseret på enkeltstående anmeldelser. Det er virkelig at gøre noget til et problem hvor der ikke behøver at være et hvis man bruger for 25 øre sund fornuft selv når man læser anmeldelserne Mvh g-lover Du behøver ikke at bekymre dig om hvorvidt jeg er i stand til at spotte en fake annonce eller ej. Det er ikke pointen. Jeg finder det bare latterligt at skulle læse alle disse newbie indlæg som er åbenbart falske. Og i øvrigt er jeg jo netop ikke bange for spareskillingerne. Jeg har i høj grad testet og spottet en del piger herindefre, bl.a. spanske Roxana som jeg var den første til at anmelde i øvrigt meget positivt. Det er jo i øvrigt meget sjovere at skrive om de positive oplevelser. De negative er dog også nødvendigt at få frem, men for mig har disse heldigvist været meget begrænsede på trods af meget stor variation i mine besøg og en tendens til hele tiden at ville afprøve nyt territorium. Hvis man er en sådan type, vil man ikke have et særligt solidt grundlag at vurdere ud fra. Never mind jeg er godt klar over, at mit forslag næppe kan realiseres endsige måske ønskeligt og fred være med det. Nu er idéen i hvert tilfælde luftet og så må man jo bare acceptere status quo - ingen sure miner herfra i hverttilfælde! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg