Hop til indhold
Bukowsky Revival

Der "pimpes" løs her på Eroguide

Recommended Posts

Med fare for at blive henvist til falsk reklame, som jeg dog vælger at fortolke som værende en sektion for konkrete og specifikke falske annoncer, placeres nærværende indlæg her, da det er min opfattelse, at der er tale om et generelt problem.

 

Her til morgen faldt jeg over ikke færre end 3 nye indlæg i anmeldelser fra Newbies som i den grad bar præg af at være skrevet med henblik på at promovere GP i den pågældende anmeldelse.

 

Dette er dødirriterende og en bombe under EG!

 

Bevars der kan selvfølgelig også let forekomme velmenende Newbies, som vitterligt har en kanon oplevelse og ønsker at debutere med et positivt indlæg.

 

Hvordan kommer vi dette til livs??

 

Måske kunne adm placere alle newbies anmeldelser under en særlig observationsside, hvor indlæg så senere kan rygges over som værende verificerede, når visse kriterier er opfyldt.

 

Jeg ved ikke hvorledes man skelner mellem en Newbie og rutineret, men antageligt efter hvor mange indlæg man har skrevet. Dette kunne fx laves om til antal ord for på denne måde at forhindre alt for let tilgang til de rutineredes rækker.

 

Vi oplever meget ofte disse reklameindslag fra the "pimps" eller hvad ved jeg og ingen kan være tjent med disse fake reklamer!

 

Jeg vil derfor opfordre management boardet og andre aktive her på EG til at komme med konstruktive forslag til en udbedring af dette problem!

 

Mit foreslag er således følgende omend ikke endeligt gennemtænkt! :

 

Oprettelse af verificeringsside for anmeldelser fra Newbies

Oprettelse af en definition og kvalifiseringsgrundlag på Newbie/Rutineret

Oprettelse af kriterier for at få overført verificerede anmeldelser til basissiden

 

Håber således, at der snarest kan iværksættes tiltag fra boardet til passende ændringer, som næppe kan løse problemet, men i høj grad reducere disse støj gener!

 

Have a nice working week to all peers her på EG! ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest arneo

Tjah, sådan et indlæg fra en ellers rutineret og i mine øjne ellers gennemgående fornuftig bruger er med til at jeg ikke længere skriver indlæg på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alleviator

Først vil jeg lige gøre opmærksom på, jeg ikke ønsker at Negligere din problemstilling!!! For der er klart noget om snakken...

Men er bange for, vi går glip af megen nyttig information, hvis folk skal valideres, ja folk vil nok springe fra så.

Man skal skrive så og så meget inden, man kan kommentere i anmeldelser/ lave anmeldelser. Lad os sige det er 20 indlæg, hvis pigen får 2-3 ekstra Gæster a eksempelvis 800 kr, kan man så ikke tage sig sammen til at skrive 20 " ligegyldige" indlæg, for at få lov at lave falsk reklame? Igen hvis kravene bliver for mange, så falder for mange fra.

Jeg tror det bedste ville være, at kigge på hvem har skrevet disse positive ord? er det en newbie? i så fald skal jeg nok tage det med et gran salt. Man kunne evt skifte farve på Newbies, for at gøre ekstra opmærksom på det er en newbie ( ved ikke om maskineriet tillader dette) men det står jo under Nicket :-)

Vi har meget svært ved at sortere falske anmeldere fra i Administrationen, da vi ønsker en form for bevis for den falske markedsføring. Det er unægtelig svært at sidde bag skærmen og gøre sig til Herre over om et besøg har fundet sted :-) Selvfølgelig griber vi ind, hvis der er et mønster i det

Redigeret af Alleviator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Alleviator

 

Taler ikke om at fjerne indlæg! Blot flytte dem til en særlig zone for fx. Newbies

 

Herefter kunne der strammes op på kravene for at komme ud af Newbie status. Her kunne der let opstilles nye kriterier. Indlæg fra zonen flyttes herefter over når pågældende ikke længere er Newbie.

 

I øjeblikket kan jeg bare konstateres, at det vælter ind med annoncering forklædt som anmeldelser!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådanne tiltag overfor nye brugere vil få dem til at undlade at skrive herinde.

Hvis jeg skulle bedømmes/valideres eller stemples som ny og utroværdig i en given tidsramme, så ville jeg helt undlade at besøge den pågældene side.

At oprette kriterier for hvornår/hvordan man er troværdig er smagsdommeri af en ret slem karakter.

Og så er en af de tre anmeldelser som Buhowsky har dømt som falske, helt i orden. En anmeldelse af en rigtig dejlig pige, fra en "leverandør" med historikken i orden. Her er der så blevet dømt ude bare fordi brugeren er ny.

Indlæg som dem bukowsky fyrer af til højre og venstre om at folk er pimps og løgnere er væsentligt mere skadelige for EG end de få anemldelser der er falske og skrevet af en bagmand/telefonpige/glædespige. At blive mødt med sådan en bredside, som førstegangs anmelder, giver dem jo ikke nogen grund til at prøve igen.

Har man en mistanke om at en anmeldelse er plantet, så anmeld den til førebunkeren, så kan de kigge på den. Men lad og vær at beskylde en ny bruger for at være en løgner/pimp i selve strengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alleviator

Altså det står jo højt og tydelig personen er Newbie, når han skriver et indlæg.

Hvis dit indlæg blev flyttet over i et underforum for Newbies, ville du så gide at skrive det? når du bliver betragtet som utroværdig og sat i " karantæne" Hvad hvis personen skriver i en eksisterende anmeldelse, skal det så ikke vises der?

Som tidligere nævnt, så er jeg bange for mange potentielt gode brugere på EG, vil blive sorteret fra på den konto, da man ganske enkelt ikke har lyst til at deltage på de præmisser. Vi har jo alle været Newbies på et tidspunkt :-)

Når man vælger Pige udfra anmeldelser, skal man være lidt vågen :-) er det en helt Newbie, så skal man nok ikke bruge dette Nicks udtalelser som eneste grund til udvælgelsen.

Vi kommer aldrig snyderiet til livs!! man finder en vej. EG har en størrelse nu, hvor positive anmeldelser virkelig har noget at sige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså det står jo højt og tydelig personen er Newbie, når han skriver et indlæg.

Når man vælger Pige udfra anmeldelser, skal man være lidt vågen :smile: er det en helt Newbie, så skal man nok ikke bruge dette Nicks udtalelser som eneste grund til udvælgelsen.

 

 

Jeg er mest enig Alleivator og synes ikke om for mange regler og ejheller om et underfora for newbies. Men jeg er også helt enig med Bukowski at der er en problemstilling.

For mit eget vedkommende tager jeg en anmeldelse fra en Newbie med et kilo salt eller to og det er en fin måde at vurdere det på for mig. Ofte kaster en anmeldelse fra en Newbie andre ytringer af sig i samme tråd. Typisk hærdede brugere der bakker op eller har den modsatte holdning om deres besøg hos pigen. Så kan man jo vurdere ud fra det. 

 

På de mobile enheder kan man ikke se om det er en Newbie. Det kan jeg i hvertfald ikke på min Samsung Galaxy. Hvordan ser det ud på andre mobile enheder?

Så for mig står det højt og tydeligt når jeg bruger min computer, men når jeg er på farten er jeg lidt mere på herrens mark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Bukowsky, Det at du mener at det er placerede indlæg er ikke det samme som at det faktuelt er placerede indlæg.

Vi har mange gange opfordret til at man laver anmeldelser af indlæg hvor man TROR at det reelt er 'reklame'.

Mistænkeliggørelse for åbent tæppe er ikke vejen frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

He he oxen, et par eventyrlystne gutter som dig og mig springer jo bare ud i det, når vi er på tur :-) Vi har nogle filtre der snupper se værste, men med så mange ny, bliver det jo lidt Rouletten...... smider 50 euro på rød..... ja nogle gange kommer der nogle sorte imellem. Så reagerer vi på forskellige måder, alt fra overdrevent Tøsefornærmet til smadrede mobiler hehe. Alt i alt så er det jo fantastisk :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke autentiske indlæg (falske/plantede - you name it) er selvfølgelig ikke ønsket. Det kan alle vist blive enige om.

Men det gælder da begge veje. Både en falsk positiv (reklame) og en falsk negativ (ondskabsfuldt forsøg på at ødelægge noget for en pige i branchen).

Som moderatorerne er inde på, så er det en meget svær opgave, at bevise om en anmeldelse er falsk. Og når man nu ved, at der skal klare beviser til, hvorfor så blive ved med at ødelægge anmeldelsestråde med trættende indlæg i form af beskyldninger om løgn og latin?! Du, Bukowsky, kan jo reelt virkelig ikke vide, om mandens positive oplevelse er helt og aldeles sandfærdig, så hvis den nu er, hvorfor så udstille dig selv sådan?

Det der så er påfaldende er, at der reageres meget kraftigt fra nogle mænds side, hvis det lugter bare en lille smule for positivt, men der er ikke den samme reaktion, når det lugter for negativt...

Jeg vil da mene, at det er mindst lige så uhensigtsmæssigt at skade en piges forretning på et falskt grundlag, som det er, hvis en pige bliver rost på et falskt grundlag!

Påfaldende siger jeg...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo tilladt selv at tænke og springe de indlæg over som lugter langt væk af reklame.

 

Husk det gamle ordsprog: Er noget for godt til at være sandt er det, det nok ikke.  Eller noget i den stil.

 

Med engang skal jo være den første, så man kan ikke skære alle over en kam, vær lidt lage, så alle kan værre her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he oxen, et par eventyrlystne gutter som dig og mig springer jo bare ud i det, når vi er på tur :smile: Vi har nogle filtre der snupper se værste, men med så mange ny, bliver det jo lidt Rouletten...... smider 50 euro på rød..... ja nogle gange kommer der nogle sorte imellem. Så reagerer vi på forskellige måder, alt fra overdrevent Tøsefornærmet til smadrede mobiler hehe. Alt i alt så er det jo fantastisk :smile:

 

Jeg sætter hverken mit guld på sort eller rød,

jeg sætter mit guld på "lyserød" og det slår sjældent fejl :P

 

I kan ikke være newbies længere når I vælger jeres piger, I må snart have rutinen :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det der så er påfaldende er, at der reageres meget kraftigt fra nogle mænds side, hvis det lugter bare en lille smule for positivt, men der er ikke den samme reaktion, når det lugter for negativt...

Jeg vil da mene, at det er mindst lige så uhensigtsmæssigt at skade en piges forretning på et falskt grundlag, som det er, hvis en pige bliver rost på et falskt grundlag!

Påfaldende siger jeg...

AIIIIHHHH man skal Fandeme da ikke være Einstein for at regne den ud   :grin:  :grin:  :grin:  :grin:

 

Der er jo MANGE flere Mænd end Kvinder herinde. Vi tænker naturligvis på vores Pengepung ( ja den har det sgu hårdt nok i forvejen) En positiv anmeldelse af en lorteoplevelse, hvor Havnebumsen kommer farende i hælende på anmelderen med stiv pik og glad i låget og bliver snydt så vandet driver. Det er kraftedderperkende en øv måde at komme af med spareskillingerne på!!!!! En falsk negativ oplevelse, nå ja herreste gud, ingen skade sket :smile:

 

Ligeså vel som du meget gerne kæmper Kvindernes kampe og tager deres Parti og kan se tingene fra deres synspunkt, er der Mænd (mange Mænd) herinde der kan se tingene fra Mændenes side, da de formentlig selv har prøvet lignende ting. Så at reaktionerne er så forskellige som de er, kan man vel ikke undres over?

 

Desuden ligger landet jo sådan, at i dette tilfælde er Manden forbrugeren og Kvinden det onde griske Firma der skovler penge ind. Forbrugere bliver altid nurset og det er altid dem det er synd for. Der er lavet mange love for at beskytte forbrugeren. Man har GRATIS forbrugerombudsmand og jeg skal give dig. Firmaerne sejler langt henad vejen deres egen sø, og må klare sig selv. KORT SAGT, DET ER OG BLIVER SYND FOR MANDEN NÅR HAN KOMMER GALT AFSTED!!!!!!!!!!! BOM……. KVINDERNE ER DET ONDE FIRMA OG PER REN AUTOMATIK BURDE MAN IKKE TAGE DERES  PARTI

 

Men lige i denne Branche sker der dog en forskydning!!! Alle forbrugerne er Mænd og alle de onde Firmaer er Kvinder… Så ændrer tingene sig faktisk ret meget. For i samfundet som helhed nurser vi jo gerne Kvinderne og tager deres Parti :smile: meget gerne!!! Derfor er der i købesexverdenen opstået udtryk som Røvslikker og Riddere. De udtryk er jo ikke opstået helt uden grund formoder jeg :wink: ja der er sgu ingen normalt fungerende, som er Røvslikker eller Ridder overfor Danske Bank eller for den sags skyld Nykredit, så det ændrer sig en del til de onde Firmaers fordel i denne branche. Og det er vel ikke så skidt endda Nikita?? :smile:

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ikke enig i Nikitas påstand om at rosende anmeldelser hagles ned. Det gør de ikke mere end negative anmeldelser.

Kommer der en negativ anmeldelse af en pige der har fans herinde sker det derimod tit at den anmeldelse hagles ned af hendes fans. Nå ja vi har også set piger gå ind og forsvare pigen med argumentet om at hun er jo en sød veninde og menneske så hun giver da ingen mænd dårlige oplevelser.

Der er meget der er påfaldende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

AIIIIHHHH man skal Fandeme da ikke være Einstein for at regne den ud :grin::grin::grin::grin:

Hihi... Nu er jeg jo blond, ik'. :D

Ja, der er flest mænd herinde, og det er skam også helt fint med mig. :) Synes måske bare, at når éns kæphest går på troværdighed af dette site og de anmeldelser, man kan finde her, så gælder det både de negative og positive falske anmeldelser. Om man så synes, at det er mere synd for "Peter", at han spilder 1000,- af hans hårdtopsparede penge, end for "Gerda" der er en sød pige, men får sin forretning ødelagt, fordi hun får en falsk negativ anmeldelse, er jo hvad det er. ;)

Ligeså vel som du meget gerne kæmper Kvindernes kampe og tager deres Parti

Nu må du helst ikke skyde mig ting i skoene, Havnebums. :) Jeg tager ikke automatisk parti ud fra køn, og det kan du ikke bare klistre på mig, fordi jeg har en mening om dette. :)

Selvom jeg er på den anden side af hegnet end jer mænd, og er sælgeren i forholdet, så er jeg faktisk så sympatisk, at jeg sagtens kan se mange ting fra mænds side. :)

Jeg går ligeledes ud fra, at du er lige så sympatisk, og derfor også er i stand til at se mange ting fra kvindernes side, ik'? ;)

Hvis ja... Så har du ret... Så er det ikke så skidt endda. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvom jeg er på den anden side af hegnet end jer mænd, og er sælgeren i forholdet, så er jeg faktisk så sympatisk, at jeg sagtens kan se mange ting fra mænds side. :)

Jeg går ligeledes ud fra, at du er lige så sympatisk, og derfor også er i stand til at se mange ting fra kvindernes side, ik'? ;)

Hvis ja... Så har du ret... Så er det ikke så skidt endda. :)

Ok jeg ser nu kun dine kommentarer, set fra Kvindernes synspunkt. Eller primært må jeg hellere sige. Er der et underforum et sted, hvor du skriver dine kommentarer om stakkels Peter? Altså jeg hader det der med, hvis her er en lukket klub, hvor jeg ikke har adgang til!  :grin:

 

Som beskrevet ser jeg tingene udfra en Mands/forbrugers synspunkt! Jeg besøger jo de kære Courtisaner og ved nogle af dem ikke er så kære endda! slet ikke. Hvad i ellers bøvler med af fjolser, idioter og klaphatte tænkter jeg ikke alverden over. Jeg mener en positiv falsk anmeldelse er noget pis! Den kan jo virkelig spolere knaldebudgettet!!! specielt hvis man ikke har været så klog at starte ud med en Dansk/Fransk ved første besøg men absolut lige skulle brilliere med at tage en time :???:

 

 tror altså ikke en pige kan få ødelagt hendes forretning af en enkelt plantet negativ anmeldelse hvis hun vel og mærke gør det godt!! Først vil nogle mænd komme hende til "undsætning" og ellers vil der jo komme positive også, så den falske drukner. Ja måske en midlertidig lille nedgang, men så heller ikke mere. 

 

Lige en lille biting, det kan jo sagtens være en Jaloux kollega der planter den!!! Ikke nødvendigvis en Husar :-) Et lille hint, Sisse og Sandra Dee et andet lille hint Sunny the best.. Ja de kære Kvinder har jo til tider et lidt blakket ry med at opføre sig ordentlig :-) og det er vel ikke meningen Mændene skal tage Kvindernes kampe, når de har roddet sig ud i en Bitchfight ;-) Vi har travlt nok med at være usympatiske og kæmpe vores egen lille sag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med fare for at blive henvist til falsk reklame, som jeg dog vælger at fortolke som værende en sektion for konkrete og specifikke falske annoncer, placeres nærværende indlæg her, da det er min opfattelse, at der er tale om et generelt problem.

 

Vi oplever meget ofte disse reklameindslag fra the "pimps" eller hvad ved jeg og ingen kan være tjent med disse fake reklamer!

 

Håber således, at der snarest kan iværksættes tiltag fra boardet til passende ændringer, som næppe kan løse problemet, men i høj grad reducere disse støj gener!

 

 

 

Jeg har valg kun at citer dele af dit indlæg. Det er ikke fordi at resten ikke var interessant, men der skal også være plads til mine kommentar. :-P

 

Vedr. reklame indslag, så er jeg af den mening at dem som ikke selv kan gennemskue et reklame indslag, fortjener at besøge den pågældende pige, og smide penge ud af vinduet hvis hun ikke lever op til reklame indslaget. Men som den gode kollega vedkommende er her på boardet skriver han selvfølgelig en kommentar og en anmeldelse senest når han er kommet hjem. Det er den bedste måde at aflive reklame indslag.

 

Omkring støj, så synes jeg personligt at det støjer mere når skribenter i en anmeldelse angriber anmelderen for at være i lommen på pigen eller bagmand for pigen, uden selv nogensinde at have besøgt pigen, eller har nogen som helst kendskab til relationerne mellem anmelderen og pigen. Det er i mine øjne lagt mere støjene end et par over positive "reklame indslag", som skriger langt væk af fup og fiduser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har meget snart et møde med en af de, her på sitet, meget roste GP'ere.

 

Dette er min første kommentar, jeg er nemlig forum jomfru, og dermed newbie, så nu tør jeg bestemt ikke skrive en positiv anmeldelse, for uha uha, det går skam ikke, så bliver de gamle sure mænd blot endnu mere sure!!!

 

Og helt enig med Nørden. Faktisk så ville der være så meget bedre her, hvis kommentarer fra skribenter som ikke selv har noget kendskab til pigen, øjeblikkeligt blev fjernet.

 

Har dog efterhånden fået samlet en lille liste over personer, hvis indlæg/kommentarer man roligt kan hoppe over, da de intet nyttigt bidrager med, så det går jo nok. Det ville ellers være en fin feature til sitet, hvis man kunne markere profiler hvis indlæg/kommentarer man slet ikke ønskede at vist. Er selv IT udvikler, så det ved jeg ikke ville være så svært.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest horny
Icemandk

 

Det ville ellers være en fin feature til sitet, hvis man kunne markere profiler hvis indlæg/kommentarer man slet ikke ønskede at vist

findes allerede - gå ind på din profil :gå ind på ignorerede brugere , der kan du vælge skidtet fra - virker upåklageligt  :mrgreen:

Redigeret af horny

Del dette indlæg


Link til indlæg

findes allerede - gå ind på din profil :gå ind på ignorerede brugere , der kan du vælge skidtet fra - virker upåklageligt  :mrgreen:

 

Men det er lidt en falliterklæring at sætte enkelte brugere på ignorer - det er meget nemmere bare at springe over deres indlæg, men af og til lærer man jo også noget af dem - f.eks hvordan man absolut ikke skal skrive og bete sig på Eroguide  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gud, Havnebums.... Så kan du måske slet ikke se det forum... Nå, det er så åbenbart kun for VIP'er. :P

Som beskrevet ser jeg tingene udfra en Mands/forbrugers synspunkt!

Og fred være med det, Havnebums! :)

tror altså ikke en pige kan få ødelagt hendes forretning af en enkelt plantet negativ anmeldelse

Det er svært at afgøre... Men igen, mit allerførste indlæg var principielt omkring troværdighed. :)

Lige en lille biting, det kan jo sagtens være en Jaloux kollega der planter den!!! Ikke nødvendigvis en Husar :-)

Det kan det da. Har aldrig påstået andet. Husk nu at var det dig, der skitserede en eller anden mærkelig "krig" mellem glædespiger og deres gæster, og den har jeg intet behov for at hoppe ind i. :)

Og i øvrigt så har Sisse altid opført sig ordentligt - dixi! De to andre andre kender jeg ikke til. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skippede en del indlæg så har sikkert misset noget.

 

Var ikke så lang tid siden at der var brok angående negative anmeldelser fra nye brugere.

Om at disse ikke var troværdige hvis en bruger var ny og kun var kommet med en eller flere dårlige anmeldelser.

 

Og nu er der brok omkring nye bruger der kommer med positive anmeldelser?

 

For lige at komme med en quote, og sikkert sagt forkert...

 

"Its a world gone mad!"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Horny og Jernsvinet, den feature havde jeg ikke lige set, må vist lige det hele lidt mere igennem, måske er der andre interessante indstillinger :smile:

 

 

Men det er lidt en falliterklæring at sætte enkelte brugere på ignorer - det er meget nemmere bare at springe over deres indlæg, men af og til lærer man jo også noget af dem - f.eks hvordan man absolut ikke skal skrive og bete sig på Eroguide  :wink:

 

Du har sådan set ret, men der er bare nogen profiler der ikke tilfører meget andet end negativitet, og det er så anstrengende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, sådan et indlæg fra en ellers rutineret og i mine øjne ellers gennemgående fornuftig bruger er med til at jeg ikke længere skriver indlæg på EG.

 

Hejsa arneo er du da ikke selv irriteret over disse fake indlæg?? Hvad kan man gøre ved det?? Helt i orden hvis du ikke synes min idé er god, men kunne du så ikke komme med et alternativ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådanne tiltag overfor nye brugere vil få dem til at undlade at skrive herinde.

Hvis jeg skulle bedømmes/valideres eller stemples som ny og utroværdig i en given tidsramme, så ville jeg helt undlade at besøge den pågældene side.

At oprette kriterier for hvornår/hvordan man er troværdig er smagsdommeri af en ret slem karakter.

Og så er en af de tre anmeldelser som Buhowsky har dømt som falske, helt i orden. En anmeldelse af en rigtig dejlig pige, fra en "leverandør" med historikken i orden. Her er der så blevet dømt ude bare fordi brugeren er ny.

Indlæg som dem bukowsky fyrer af til højre og venstre om at folk er pimps og løgnere er væsentligt mere skadelige for EG end de få anemldelser der er falske og skrevet af en bagmand/telefonpige/glædespige. At blive mødt med sådan en bredside, som førstegangs anmelder, giver dem jo ikke nogen grund til at prøve igen.

Har man en mistanke om at en anmeldelse er plantet, så anmeld den til førebunkeren, så kan de kigge på den. Men lad og vær at beskylde en ny bruger for at være en løgner/pimp i selve strengen.

 

Tja det er så risikoen. Jeg skal være den første til at beklage, hvis jeg uretmæssigt har beskyldt en Newbie for at lave et fake indlæg, men man skal jo heller ikke være naiv synes jeg. Jeg kalder det pimperi for at skabe opmærksomhed omkring problematikken. Fint hvis du går ind for laisez faire [sikkert stavet forkert orker ikke at slå det op] Hvorfor skulle det afholde newbies fra at skrive, at sådanne indlæg får deres egen placering. Når man når op i status flyttes de så over. Bevares stadig ingen garanti, men hvis samtidigt kravene skærpes til at man overgår fra Newbie, vil det i det mindste kræve en større indsats fra fakerens side inden hans anmeldelse fuldkommen blåstemples. Det kan også godt være at mit forslag ikke virker - fred være med det så!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...