Hop til indhold
Gæst

Mon eller Ratree?

Recommended Posts

Gæst

Hejsa d'herre,

 

Hvem vil I anbefale af de to ovenstående glædespiger - hvis man kan og skal vælge mellem en af dem?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også et spørgsmål vedr. Ratree...er hun også lige så feminin med kort skørt, høje hæle og lange negle, når man besøger hende....eller er det kun til ære for kameraet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ratree er ligeud ad landevejen, glad , småskør ( på den fede måde ), massagedelen er efter min smag ikke helt i top, men den afsluttende ridetur er rigtig dejlig.

Stedet er flot og rent og Ratree lader til at være oprigtig glad for sin butik og sit arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med teb, Ratree er vist ret autentisk, og rigtig sød og rar, OG våd :-). Ved ikke om det er noget alle gør, jeg er jo helt ny :-) men hun kigger en i øjnene hele tiden, det har jeg det sq lidt svært ved :-)

Men ellers de bedste anbefalinger herfra...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ratree er ligeud ad landevejen, glad , småskør ( på den fede måde ), massagedelen er efter min smag ikke helt i top, men den afsluttende ridetur er rigtig dejlig.

Stedet er flot og rent og Ratree lader til at være oprigtig glad for sin butik og sit arbejde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efterhånden læst så mange super anmeldelser af Ratree. Nu skriver  massagen ikke super hvorimod ridetur er helt i top. Hvad koster dette hos kvinden, og er det ejeren (kort hår med briller og på alle billederne på hjemmesiden) tænker jeg snart må ha mon Ratree-dåb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 1955

 

Jeg kommer meget hos Mon ude hos ratree og jeg kan ikke klage over massagen, ej heller det efterfølgende.

 

Hende på billederne med briller er Ratree den anden er Mon

 

jeg giver 1000  for en time b2b med fuldpakke

 

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa d'herre,

 

Hvem vil I anbefale af de to ovenstående glædespiger - hvis man kan og skal vælge mellem en af dem?

 

Det er da et luksusproblem :)

Hvorfor ikke besøge dem begge, hvis du ikke kan vælge? Så har du da en undskyldning for at tage af sted en ekstra gang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kr 1.000,00 for b2b med sex eller fuld pakke, som det hedder i fagsproget lyder jo helt vildt billigt. Det sammen holdt med den tilfredse kvalitet...findes det andre steder i byen?? Stedet lyder helt vildt billigt generelt...

Jeg gav alene 800 for Tantramassage med hjem hos Nina....og jeg ville tro at her fik med fuldpakke, hvis det er muligt, for langt over de kr 1.000,00....

....men stedet lyder interessant...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kr 1.000,00 for b2b med sex eller fuld pakke, som det hedder i fagsproget lyder jo helt vildt billigt. Det sammen holdt med den tilfredse kvalitet...findes det andre steder i byen?? Stedet lyder helt vildt billigt generelt...

Jeg gav alene 800 for Tantramassage med hjem hos Nina....og jeg ville tro at her fik med fuldpakke, hvis det er muligt, for langt over de kr 1.000,00....

 

Shhhhhh! Nu må du ikke give dem gode ideer ude i Hvidovre :D :D :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kr 1.000,00 for b2b med sex eller fuld pakke, som det hedder i fagsproget lyder jo helt vildt billigt. Det sammen holdt med den tilfredse kvalitet...findes det andre steder i byen?? Stedet lyder helt vildt billigt generelt...

Jeg gav alene 800 for Tantramassage med hjem hos Nina....og jeg ville tro at her fik med fuldpakke, hvis det er muligt, for langt over de kr 1.000,00....

....men stedet lyder interessant...

 

Med "hjem"???

 

Ja Ratree lyder vildt billigt. Lidt de samme priser Butsaba en gang huserede med. Men hvis man siger at mutter og pigerne den gang ikke var helt overens om for hvilken peng pigerne skulle lægge sine kroppe til rådighed, så overdriver man nok ikke.

Aner ikke noget om forholden på Ratree. Men vildt billigt lyder det da.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kr 1.000,00 for b2b med sex eller fuld pakke, som det hedder i fagsproget lyder jo helt vildt billigt. Det sammen holdt med den tilfredse kvalitet...findes det andre steder i byen?? Stedet lyder helt vildt billigt generelt...

Jeg gav alene 800 for Tantramassage med hjem hos Nina....og jeg ville tro at her fik med fuldpakke, hvis det er muligt, for langt over de kr 1.000,00....

....men stedet lyder interessant...[/quote

Mja, det er standard prisen i smilets by-og andre byer uden for hovedstaden.

Er vi ikke bare heldige:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mja, det er standard prisen i smilets by-og andre byer uden for hovedstaden.

Er vi ikke bare heldige:)

 

 Eller bare så nærige og berygtede for det at de stakkels piger ikke en gang prøver at tage anstændigt betalt???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Eller bare så nærige og berygtede for det at de stakkels piger ikke en gang prøver at tage anstændigt betalt???

Nej da. Vi tager bare 50% flere ture ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

...Bananas...hjem...HJ bare med stavekontro....

Redigeret af Jubiii

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon er lidt for rastløs til min smag og tydelige strækmærker efter børnefødsel. Hendes massage er ikke noget særligt.

Ratree har jeg aldrig set derude. Lokalerne er rigtigt fine og rene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...