Hop til indhold
Filosoffen

Knalder til højre og venstre: Behandler bipolar lidelse med sex

Recommended Posts

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article5112717.ece

 

Ehh, så her man hørt det med. En kvinde der er blevet afhængig af sex, på samme måde man bliver afhængig af lykkepiller!!

 

Det er vel det tætteste en kvinde kommer på at opleve hvorledes en gennemsnitlig mand går og har det til dagligt? :cool: :cool:

 

Jeg kan iøvrigt sagtens forestille mig, at der ville være en stor del af de mandlige brugere her på EG, som hurtig ville udvikle depression og lignende psykoser, såfremt sex helt skulle undværes....eller hva??? :-P :-P :-P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest elsker_sex

Ja. Jeg skal i hvert fald onanerer én gang dagligt. Derudover har jeg den régel, at nå noget skal fejres, så skal jeg da besøge en GP, og nå jeg skal trøste mig selv, så skal jeg da også besøge en GP ;-) 

 

Derudover så er der de mange gange man drikker lidt for meget og ender på forskellige bordeller.

 

Det er altså overhovedet ikke billigt at være liderlig konstant. Måske man skulle tjekke det der dating.dk ud(?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Christ ... Ekstrabladet, altså ... 

 

Som de dog kan sige det ... alene overskriften ... ;)

 

Men, jo, jeg tror der er noget om snakken.

Det var noget, man burde gå lidt mere i dybden med ... 

 

Jeg får ikke sex og kropskontakt til dagligt.

Og flere gange, når jeg har besøgt en pige, kan jeg mærke en eftervirkning i kroppen, der holder sig i dagevis ... 
Som en let rus, lidt som hvis man vågner en dag og er rigtig udsovet, bare kraftigere ... 
Som om hjernen er blæst igennem af en forårsvind, hvis man nu ska' være lidt poetisk .. :)

Massage kan nogen gange give den samme virkning ... men ikke helt så meget ... 

 

Jeg læste faktiskogså en gang, at nogle psykiske patienter bliver meget beroliget hvis de har haft besøg af en GP ... 

 

Så jeg kan nemt forestille mig, at det kan gøre noget ved depressioner ... 

 

Men jeg véd ikke helt om det er sex eller hud-til-hud kontakten der gør det ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg véd ikke helt om det er sex eller hud-til-hud kontakten der gør det ... 

Der er en nogen hormonelle virkninger ved bare at kysse - og naturligvis ved sex også. Det er derfor nogen af os er i markedet.

 

Med hensyn til helbredsvirkningerne: Jeg fik engang for mange år siden foræret en bog "Why we lowe", skrevet af Ph.D. Helen Fisher. Den handler om de fysiske og kemiske grunde til, at vi elsker et andet menneske. Jeg har aldrig haft lyst til at læse et enkelt ord i den. Det kræver lidt overvindelse at hive den ned fra hylden, så jeg kan skrive titlen rigtigt her. Indfaldsvinkelen virker ganske simpelt utiltalende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...