Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Det her er måske egentlig det modsatte af en efterlysning. Jeg har ingen illustrationer om at alle piger i branchen bliver behandlet som prinsesser, men jeg vil virkelig nødigt lige pludselig stå med en pige der direkte er sammen med mig under tvang fra andre.

Er der nogen der ved hvor jeg bør holde mig fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest elsker_sex

Generelt bør du holde dig fra piger som skriver 24 timer i døgnet.

De fleste gadepiger.

Hvis du vil være på den sikre side, så hold dig til de danske ;-) Her kan du også være sikker på kvalitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

så hold dig til de danske :wink: Her kan du også være sikker på kvalitet.

Aargh, det er måske lige at love mere end du kan holde!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læste en anmeldelse for lidt tid siden og en der var sammen med en ret lille "emo" pige med sort hår. Jeg er faktisk helt vild med den type pige men jeg er ret nervøs for at løbe ind i hende da hun ikke just lød som om hun var frivillig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Silas, hold dig fra nigerianere og sigøjnere/romaer der trækker på gaden på Vesterbro. Så har du udelukket 99,9% af dem, der ikke er her frivilligt. Du kan også se, hvem der får god omtale herinde. Tro mig, en pige, der ikke gør det frivilligt, vil aldrig give god service og dermed få gode anmeldelser. Du skal ikke tro på alt hvad du læser i Politiken om trafficing og tvang. Mange af østeuropæerne, der arbejder her er intelligente og har ben i næsen, og ved godt hvor de vil hen med deres tilværelse. Men de tjener måske det samme på et par dage her, som en højtuddannet læge eller professor tjener i deres hjemland. EU har i det hele taget fuldstændig ekstreme lønforskelle, som skaber alle mulige absurde situationer, som når universitets uddannede rumænere og bulgarere kommer hertil for at gøre rent og plukke jordbær.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil også sige at der er en del udenlandske piger som er handlet via trafficking.

De små skumle steder med samme pige i 24 timer skal man muligvis holde sig fra.

Jeg vil til en hver tid hellere betale et par hundrede kroner mere for en smuk ung dansk frivillig pige fremfor en skummel østeuropæisk eller afrikansk kvinde som giver dig dårlig service.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil også sige at der er en del udenlandske piger som er handlet via trafficking.

De små skumle steder med samme pige i 24 timer skal man muligvis holde sig fra.

Jeg vil til en hver tid hellere betale et par hundrede kroner mere for en smuk ung dansk frivillig pige fremfor en skummel østeuropæisk eller afrikansk kvinde som giver dig dårlig service.

De fleste østeuropæere er her - jeg gentager mig, men det er åbenbart nødvendigt - helt frivilligt. Fordi de tjener det samme på et par dage i Danmark, som de kan tjene på almindeligt arbejde i hjemlandet på en måned, eller længere. Og den med, at danske piger yder mere for et par hundrede kroner mere - helt ærligt! Det er jo simpelthen ikke rigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...