Louie De Palma 2317 Skrevet 5. Oktober, 2014 Så vidt jeg husker, så ville Strangeday og pigen vælge den rette kandidat i dag. Så hvis man ikke har hørt noget på dette tidspunkt - og det har jeg ikke - må man nok konkludere, at ens data ikke passede med ønskerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 47284746579156 Skrevet 6. Oktober, 2014 Pis'os.. Jeg havde ellers skrevet en PM, og meldt min interesse til Strangeday Er der andre, der har veninder der gerne vil knaldes.. så skriver i bare til mig, jeg er fresh! Nu ved i det :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 6. Oktober, 2014 Strangeday Hvad er status? Go mandag The Deep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dykker Skrevet 6. Oktober, 2014 Ja kunne være rart at vide......håber på en god nyhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dieter von tease Skrevet 6. Oktober, 2014 PM if you're still looking, I'm always up for something different Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 7. Oktober, 2014 Den her historie rendte vist ud i sandet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 8. Oktober, 2014 Sjov.... Det har være slet ikke noget feedback fra StrangDay eller ham den heldig!, men det har vi nok forventer ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 8. Oktober, 2014 Nææ, Strangeday får lidt svært ved troværdigheden, når det "sluttede" sådan her ... Oh well Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dirtymee 2 Skrevet 8. Oktober, 2014 Jeg er frisk? Hvad skal det koste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 599 Skrevet 11. Oktober, 2014 Nobody?? Var vist fatamorgana Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 11. Oktober, 2014 Nobody?? Var vist fatamorgana Dressmann Ja, det var vist bare en fuser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg