Gæst Skrevet 30. September, 2014 Ved ikke lige om jeg skal placere mit skriv her eller i hyggesnak, men så må det flyttes... Smil. Når men undre mig over en reklame ( r) eg har her på sitet. " bedre en en luder " hedder den ene???? Er dette ikke et sted for anmeldelser af luder og forum hertil? Hvorfor så få brugere til at gå anden vej/ søge andre der ikke er i branchen? Altså det ikke noget jeg er oppe og ringe i tårnet over, undre mig bare. Og ja i samme åndedræt vil jeg gerne benytte lejligheden til, at udtrykke min væmmelse over de små teanager der også ses... Det virker i hvert fald frastødende på mig, at se de børnekroppe overalt. Er der ikke nogen der vil reklamere her med voksne mennesker og sex? Ej gamle Line altså... God aften til alle. Knus kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. September, 2014 (edited) Reklamer ? - altså når man ikke er logget ind på sin profil ? Det er vist noget med at E.G. ikke har noget at gøre med valget af reklamerne. De har vist bare solgt reklame pladsen. * Altså jeg kan tage fejl, jeg synes bare at der har været en tidligere tråd om ca. det samme Redigeret 30. September, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. September, 2014 Reklamer ? - altså når man ikke er logget ind på sin profil ? Det er vist noget med at E.G. ikke har noget at gøre med valget af reklamerne. De har vist bare solgt reklame pladsen. * Altså jeg kan tage fejl, jeg synes bare at der har været en tidligere tråd om ca. det samme Jamen søde dig, du ved da også alt smil. Tak for at hjælpe lidt til min undren... Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 30. September, 2014 Eg vælger vel selv hvem de vil sælge reklameplads til? De har fuld magt over om de vil beholde enkelte reklamer eller om de vudere dem til at være upassende... Mht ts, kan ikke se nogen reklamer, men jeg er for det meste også på fra mobilen så jeg slipper for det pjat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 30. September, 2014 " bedre en en luder " hedder den ene???? Er dette ikke et sted for anmeldelser af luder og forum hertil? Det er som holstebronx skriver, at man sælger annoncepladsen. Sådan foregår det overalt, ikke kun på EG. Men her på stedet kan man i det mindste slippe for dem, hvis man er logget ind - så det er jo et incitament til at gøre det! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 30. September, 2014 Man sælger annonce plads ja, men ejer af sitet kan altid vælge om der er annoncer der skal fjernes... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 30. September, 2014 Man sælger annonce plads ja, men ejer af sitet kan altid vælge om der er annoncer der skal fjernes... Den her snak hører måske mere hjemme i "Feedback om Eroguide.dk". Så kan vi få opklaret, hvem der har ret. Men generelt er det sådan med de fleste sites, at annoncerne tilpasses efter de enkelte brugere. Hvis du klikker ind på en hjemmeside, så er den måske fyldt med annoncer for sko og skønhedsartikler. Hvis jeg klikker ind på den samme side, så er den måske fyldt med annoncer for billige hoteller i Tyskland og kontaktannoncer. Det er vistnok det, man kalder målrettet markedsføring. Det er fint nok privat - men møg irriterende i hverdagen, for på min arbejdsplads bruger vi nettet i professionelt øjemed - hele tiden, og udveksler konstant links til hjemmesider. Og så følger "vores" annoncer desværre med! Så mine links er flankeret af annoncer med eksotiske damer der poserer, en af mine kollegers er flankeret af annoncer for køkkenudstyr, en anden af smarte biler - og en meget kraftig kollega af tøjannoncer for svært overvægtige. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 30. September, 2014 Så mine links er flankeret af annoncer med eksotiske damer der poserer, en af mine kollegers er flankeret af annoncer for køkkenudstyr, en anden af smarte biler - og en meget kraftig kollega af tøjannoncer for svært overvægtige. Forstår at dine links må være mere interessante for dine kollegaer end dem som flankeres af køkkenudstyr og stof i metermål Jeg er selv netop kommet til at skrive min e-mailadresse til noget annoncekonkurrenceværk - så nu vælter det ind med billige tilbud på smartphones, tablets, rejser, lego, mv. til ingen penge, hvis man bare køber et dyrt abonnement på dit og dat - så hvis jeg ikke er så meget på EG, er det fordi jeg har travlt med at afmelde dem igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 1. Oktober, 2014 Kan man så ikke bare slå cookies fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 1. Oktober, 2014 Besøger ALDRIG gp-relaterede sider på arbejdspc - hverken på job eller privat . . . Bøvler desværre pt med en tøjside, jeg har besøgt . . . ØØØV Men prøv at slette historik og og cookies - Det hjælper måske . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Oktober, 2014 Hvis de Damer og Herre ønsker at blive fri for reklamer, på alle sites, er dette et glimrende redskab: https://adblockplus.org/ Der vil dog være nogle sites, hvor man er nødt til at slå filteret fra for at siderne virker med f.eks. video. Mvh Hankat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg