Hop til indhold
kanonkongen

Hun må da ha været brand liderlig

Recommended Posts

"Den 19-årige var meget beruset og fik tredjegradsforbrændinger i underlivet, da hun ved en fejl kom til at tage fladejernet i stedet for en dildo." hun har sikkert fået for meget hjemmebrændt sprit ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må man kalde ægte Smoking hot fisse . Spøj til side, det er jo forfærdeligt for den stakkels pige.

Det er bedre hun ringer til mig næste gang, mit jern er knap så varm. Og jeg vil med stor glæde hjælpe

Redigeret af Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

et varmt fladjern og en dildo ligner sgu også hinanden

Haha, så er det sgu nogle mærkelige dildoer, du har leget med! :D:P

Avav...og av...og så lidt mere av! :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Go Satire, når folk hopper på den - selv folk her på EG røg i mere end end forstand på den  :wink:

 

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/samler-paa-brugte-kondomer-brugte-glattejern-som-sex-legetoej-er-du-ogs

 

Mens de fleste mennesker slet ikke har fantasi til at forestille sig de historier, som Rene Kleveland står bag, så er det intet problem for ham. Han finder blot et billede på nettet og brygger så en sindssyg og helt anden historie sammen om det billede, der dukker op. 

Men nu er svindelnummeret altså afsløret som satire. Det stopper dog ikke Rene Kleveland.

- Der er altid noget spræl i mig. Følg med er alt jeg har at sige, lyder det fra den satiriske blogger.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go Satire, når folk hopper på den - selv folk her på EG røg i mere end end forstand på den  :wink:

 

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/samler-paa-brugte-kondomer-brugte-glattejern-som-sex-legetoej-er-du-ogs

 

Mens de fleste mennesker slet ikke har fantasi til at forestille sig de historier, som Rene Kleveland står bag, så er det intet problem for ham. Han finder blot et billede på nettet og brygger så en sindssyg og helt anden historie sammen om det billede, der dukker op. 

Men nu er svindelnummeret altså afsløret som satire. Det stopper dog ikke Rene Kleveland.

- Der er altid noget spræl i mig. Følg med er alt jeg har at sige, lyder det fra den satiriske blogger.

Godmorgen jernsvinet.

 

Ja det da nemt, at sige når, der kommer en historie der siger det var en joke.  :-P  :-P  :-P

 

god dag til dig. 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen jernsvinet.

 

Ja det da nemt, at sige når, der kommer en historie der siger det var en joke.  :-P  :-P  :-P

 

Jeg havde nu luret den lidt i forvejen, fordi sådan et fladjern kræver 220 v + en ledning, man for det første ikke sådan lige overser. For det andet havde hun været i byen - var fuld og træt - og så tænker man nu nok ikke lige på at få gang i en dildo eller tænde fladjernet  :roll:

 

Men OK - hun kunne selvfølgelig have glemt at slukke fladjernet, da hun tog i byen, ikke træt og fuld nok - men så ville hun nok heller ikke overse ledningen - men på den anden side - kvinder læser heller ikke brugsanvisninger, så jeg var selvfølgelig også lidt i tvivl, om ikke den kunne være rigtig  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde nu luret den lidt i forvejen, fordi sådan et fladjern kræver 220 v + en ledning, man for det første ikke sådan lige overser. For det andet havde hun været i byen - var fuld og træt - og så tænker man nu nok ikke lige på at få gang i en dildo eller tænde fladjernet :roll:

Men OK - hun kunne selvfølgelig have glemt at slukke fladjernet, da hun tog i byen, ikke træt og fuld nok - men så ville hun nok heller ikke overse ledningen - men på den anden side - kvinder læser heller ikke brugsanvisninger, så jeg var selvfølgelig også lidt i tvivl, om ikke den kunne være rigtig :wink:

Ikke nødvendigvis. Den kan også fungere med gas.

https://webshop.coop.dk/vare/babyliss-gas-glattejern-perfekt-paa-farten-model-2581e-til-gaspatroner/3030050064582

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...