Hop til indhold

Glædespiger på Instagram?

Featured Replies

Skrevet

Ja der er sørme en lille lækker video.hvis jeg havde hjemme i Kbh havde jeg været nød til at besøge den dejlige dame bly.må sige bly du er lige en dame efter min smag.

Hilsen fra odense

Skrevet
  • Author

Stram dig lige an! :D

Jo jo men - Hvad regner du med at se af billeder hos en GP kunde? Leverpostej og kogevask? :)

Livet er ikke KUN sjovt hos jeres gæster. ;)

Skrevet

Jo jo men - Hvad regner du med at se af billeder hos en GP kunde? Leverpostej og kogevask? :)

Livet er ikke KUN sjovt hos jeres gæster. ;)

Nåh, jeg troede at dit liv var glamourøst og med GP besøg dag ud og dag ind! ;) 

Skrevet
  • Author

Nåh, jeg troede at dit liv var glamourøst og med GP besøg dag ud og dag ind! ;)

Kun når jeg ikke går og kaster med pengesedler. ;) ingen skal føle sig alene.

Skrevet
  • Author

Godt at følge med i Blys liv på Instagram. :) Andre danske piger i branchen som er på Insta? Jeg fandt Elvira Friis. :D

Skrevet

Jeg er lidt nysgerrig, hvad er det I gerne vil følge med i? Jeg er hverken på facebook, insta aller andet, og holder mit arbejds- og privatliv skarpt adskilt. Privat er jeg en helt almindelig kvinde i bomuldstrusser med vasketøj og indkøb som alle andre, jeg regner ikke med, at det er dét I vil se? ;)

Og hvordan griber pigerne det an, uden at eksponere alt?

Skrevet
  • Author

Ved et vise små udsnit. Aldrig hele billedet.

Man kan jo altid have en Instagram profil KUN relateret til sit erhverv, hvor der hverken er privat navn, hjemmet eller andet relateret privatlivet.

Du kan også oprette en profil med et alias og følge med i hvordan Bly gør.

Rent sagt, så er det også en alternativ markedsføring af sig selv. Faste følgere -> måske faste kunder?

Skrevet

Jeg har to profiler, en til den nøgne hud og en til leverpostejen. :D

Skrevet
  • Author

Netop. Leverpostej og sex går bare ikke sammen. ;)

Skrevet

Jeg er lidt nysgerrig, hvad er det I gerne vil følge med i? Jeg er hverken på facebook, insta aller andet, og holder mit arbejds- og privatliv skarpt adskilt. Privat er jeg en helt almindelig kvinde i bomuldstrusser med vasketøj og indkøb som alle andre, jeg regner ikke med, at det er dét I vil se? ;)

Og hvordan griber pigerne det an, uden at eksponere alt?

Bomuldstrusser er turn off. Også privat.

Skrevet

Bomuldstrusser er turn off. Også privat.

Men det er til at dø over hvor rare de er at have på! :D

thumb.jpg

Skrevet
  • Author

Sloggie hell. Bør kun anvendes i fritiden.

Redigeret af Tip toe

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.