Hop til indhold

Recommended Posts

Har tidligere beskrevet dette sted, skal lige oplyse, at det bliver bedre og bedre efterhånden jeg lærer Wan godt at kende. Besøgte stedet i går eftermiddag/aften og fik den sædv. massage med afslutning. Er i til en moden kvinde kan Wan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej livsnyderen

Dejligt at høre fra dig igen, det er lang tid siden, bort set fra det har jeg bestilt tid hos Wan på tirsdag og håber hun lever op til sin altid høje klasse, jeg skal nok give en tilbagemelling når jeg har været der

Hilsen Jan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jan !

Ja det er længe siden, men jeg kommer stadig hos Wan 3-4 gange pr. måned, men syntes ikke jeg vil beskrive hende hver gang, da det jo er det samme som sker hver gang. Jeg går altid glad fra hende. Jeg afventer din tilbagemelding når du har været der på tirsdag Ha en god dag Hilsen Livsnyderen 75

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jan !

Ja det er længe siden, men jeg kommer stadig hos Wan 3-4 gange pr. måned, men syntes ikke jeg vil beskrive hende hver gang, da det jo er det samme som sker hver gang. Jeg går altid glad fra hende. Jeg afventer din tilbagemelding når du har været der på tirsdag Ha en god dag Hilsen Livsnyderen 75

 

3-4 gange om måneden? med full service?  Lyder godt. Når man er så regelmæssig kunde som du, giver hun så rabat? Eller udsteder hun kneppekort (undskyld, den lå lige til højrebenet) klippekort?

Hvad får du og hvad giver du pr. gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tidligere beskrevet dette sted, skal lige oplyse, at det bliver bedre og bedre efterhånden jeg lærer Wan godt at kende. Besøgte stedet i går eftermiddag/aften og fik den sædv. massage med afslutning. Er i til en moden kvinde kan Wan anbefales.

 

Enig. :-P

Jeg afsluttede søndagen på Kingosgade. Nu er jeg ikke specielt ude efter modne kvinder, men jeg sætter pris på hvad erfaringen har givet Wan. Det er ikke ofte en pige kan både give god massage og dejlige extraydelser. Og hun integrerer dessuden extra-ydelserne i massagen på en så god måde.

Svenskeren er suveræn. Hun byggede det langsomt op og lad mig nyde længe.

Wan er også spøgefuld og underholdende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til Default, jeg får 30 min massage og HJ, hun giver altid god tid. Jeg mener ikke jeg får kontant rabat, men en god behandling er også det vigtigeste for for mig, og vi har altid en god snak om alt muligt. Wan giver ikke fuld pakke, jeg har da aldrig fået dette, selv efter disse mange besøg, skal nok ind til hende fredag eller lørdag igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik somregel massage af datteren - uskyldig og om med store bryster - har så siden fået af Wan nogle gange - bla fransk hvor jeg kom i munden på hende - ganske fræk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja datteren bor på Fyn, men besøger sin mor nogle gange, ja en sød og flot pige, har dog aldrig fået massage af hende, men hilst på hende nogle gange. Datteren og hendes mand har en TAKE AWAY rest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Wan i tirsdags, hun havde en veninde på besøg. den dårligste behandling jeg nogensinde har fået, havde mest travlt med at tale med veninden og min behandling skulle bare overstås så hurtigt som muligt. Ikke den samme indlevelse som tidligere.

Gå igen hvis der er veninder på besøg.

Det vil nok vare et stykke tid inden jeg besøger Wan igen, vil finde et andet sted, har i nogle forslag ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Wan i tirsdags, hun havde en veninde på besøg. den dårligste behandling jeg nogensinde har fået, havde mest travlt med at tale med veninden og min behandling skulle bare overstås så hurtigt som muligt. Ikke den samme indlevelse som tidligere.

Gå igen hvis der er veninder på besøg.

Det vil nok vare et stykke tid inden jeg besøger Wan igen, vil finde et andet sted, har i nogle forslag ??

 

Hvis du er til modne kvinder kan jeg anbefale Adon i Surin Massage i Smallegade. Hun er en moden men velbevaret kvinde, let buttet med store flotte bryster, der er hjulpet lidt på vej.

Hun giver en virkelig god massage, og der er mulighed for hele pakken eller dele deraf. Du skal bede om Adon selv.

Jeg har besøgt hende flere gange og kan kun give min bedste anbefaling, især for massagen, men også for ekstra.

----------------------------

Du skal lige vide at mange Thai piger har mund-diarre hvad angår mobilos. Taler de i mobilos, eller taler de sammen indbyrdes under behandlingen skal du blot bede dem venligt men bestemt om at koncentrere sig om dig. Det forstår de som regel.

 

I Thailand har jeg været ude for en tøs, der insisterede på at tale i mobilos med sin veninde mens jeg kneppede hende. En hurtig, kraftig og uventet indtrængen i hendes bageste hul fik hende til at slukke i en fart!

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er længe siden der skrevet om Wan !! Er hun stoppet ??

Hello Captain

 

Der tror jeg sandelig ikke... sidst jeg var ved hende, skulle hun til Thailand...men kan da ikke huske helt hvornår det var. Men jeg mener lige efter Nytår - men så må hun da vel være i gang igen, dette søde, modne og skægge kvindemenneske  :-P .

 

Har du ringet og tjekket op på hende...så vi kan få styr på det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er længe siden der skrevet om Wan !! Er hun stoppet ??

Jeg besøgte Wan for ca. 3 uger siden og har besøgt hende før, så jeg kendte godt hendes massage koncept. Stedet er lidt rodet men der er nu installeret bad hvilket jeg værdsætter og massage rummet ordenlgt og godt opvarmet, så man ikke ryster som en våd hund.

Wan er en moden Dame, som holder sig umanerlig godt og er ret fræk når hun tændes. Der gives en hård massage men der pirres også godt på kron juvelerne og bagsmækken for også en godbehandling som svare til prostata massage. Er man således til unge Thai prinsesser og ikke kan lide bagdørs massage så skal man vælge et andet sted. Jeg skal ihvertfald besøge Wan lidt hyppigere for man går derfra med et sageligt smil.

Damage 1100 kr. (det var vildt så vildt at detaljer ikke kan nævnes her for 1 time)

massage 7 , max er 10.

Beløbet på 1100 kr er hvad jeg selv vurderet var en fair pris for Wan siger hvor meget ydelserne koster når det kommer til de mere underholdene dele af massagen.

Mvh

Giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja datteren bor på Fyn, men besøger sin mor nogle gange, ja en sød og flot pige, har dog aldrig fået massage af hende, men hilst på hende nogle gange. Datteren og hendes mand har en TAKE AWAY rest.

Kan man besøge og få massage på Fyn hos datteren?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi Wan for ca. 3 uger siden. Massage og hj. og så lidt mere massage. Da jeg troede det var slut spurgte hun om jeg ville have et håndjob mere. Det kunne ikke skade, tænkte jeg, selvom jeg tvivlede på projektet. Hun tog godt fat og det lykkedes faktisk. Gav hende lidt ekstra for den fine behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man går til Wan, ved man, hvad man får. Wan er bestemt ikke som mange andre thaisteder, hvor det er hurtig ind og hurtig ud. Søger man thai massage, så får man det her - med eller uden "tillæg". Og hun er god til det - oliemassage, berøringer, fræk og så får bagindgangen også en tur. Hvis man er til det, så er det her stedet. Mens man ligger på maven og nyder massagen, rører hun pludselig ved bagdøren. Forsigtigt men alligevel så frækt, at blodet flyder ned i den frække. Når hun mærker, at man kan lide det, får den mere - også efter at man er blevet vendt om. Når man er blevet fast kunde, sutter hun den af, og hun er god til det - og med en finger i bagdøren får hun den helt op at ringe. For et par gange siden var hendes datter der sammen med en veninde. Vil du have 4 hånds massage - jo tak. Så datteren kom med og hendes veninde skulle lære det, så hun så på. Hun deltog desværre ikke. Da afslutningen nærmede sig, blev jeg spurgt, hvem der skulle gøre det sidste. Jeg valgte datteren, for man ved aldrig hvornår man ser hende igen. Det var godt, men ikke så godt som mor - Wan kan varmt anbefales. Hur er sød og rar, men også rigtig fræk. Jeg kommer der jævnligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet mor og datter flere gange - desværre er det sjældent sidstnævnte er der, efter hun er flyttet.

Har nogen her mon fået mere end et hj fra den sprøde datter...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...