Hop til indhold

Sauna med massage bagefter

Featured Replies

Skrevet

Jeg leder efter et sted på Sjælland hvor man kan komme i sauna, gerne med 2 piger, nøgen og evt. med HJ i saunaen, efterfulgt af god massage ligeledes med afsluttende HJ.

Findes det nogen steder?

Skrevet

Jeg leder efter et sted på Sjælland hvor man kan komme i sauna, gerne med 2 piger, nøgen og evt. med HJ i saunaen, efterfulgt af god massage ligeledes med afsluttende HJ.

Findes det nogen steder?

dokkun glostrup

Skrevet

Gam rai - kunne jeg forestille mig. De er dog slemme til at snyde med pengene så lav en klar aftale på forhånd.

Skrevet

Sauna, massage og sex kan du også finde i Cph sauna club på ålekistevej. Her er det i øvrigt danske piger, der leverer :-)

Skrevet
  • Author

Sweetstone: ved du om man skal betale ekstra for HJ iforholdtil priserne på deres hjemmeside? Hos Dokkun.

Skrevet

Sweetstone: ved du om man skal betale ekstra for HJ iforholdtil priserne på deres hjemmeside? Hos Dokkun.

Tillader mig at give mit besyv med... Ja, alt koster ekstra i forhold til prislisten.

Jeg synes de er nemmere at "forhandle" pris med ved ankomst inden massagen - i forhold til under massagen. Men der kræver at du har været hos pigen tidligere - så du har en ide omkring kemien med pigen. Og om hun er "værd" at ofre penge på....Ved det er hårdt sagt - men kvaliteten hos thai'erne er ekstremt svingende. Har haft nogle af mine bedste oplevelser hos Dokkun (hos en pige som desværre ikke er der mere) - også i sauna'en :-P . MEN også nogle af de dårligste og mest intetsigende.

Dressmann

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.