Hop til indhold
TheHammer

Dejlig oplevelse med amatørtøs

Recommended Posts

Hej

I går tog jeg efter lidt mailkorrospondance og et telefontjek i forhold til stemme, et smut forbi denne pige: https://annoncelight.dk/annonce/156132/amatoertoes-kbh

Det var en rigtig god oplevelse, jeg havde bestilt en time til 2.000, hvilket jeg ikke har fortrudt :-). Hun er supersød, lidt genert men det gik hurtigt over og hun var rigtigt god til at få mig til at slappe af - da jeg er lidt nervøs omkring det her.

Lejligheden er vist en meget klassisk Nørrebrolejlighed og det vigtigste, sengen, var fin og der gik ikke længe før vi sad i den og kyssede. Jeg fik hende af tøjet og hun har en ligeså god krop som det ser ud til på hendes billeder, skal da indrømme jeg var skeptisk på forhånd i forhold til om billederne var rigtige - men de holder.

Hun er ikke så høj, har langt mørkt hår og et sødt smil, faktisk så sød at jeg var bange for at hun ikke ville være vild når vi kom til sexen, men det var hun. Hun sutter fint pik, uden at gå helt dybt og hun har en rigtig lækker fisse, som jeg kneppede i flere forskellige positioner.

Efter jeg var kommet i kondomet lå vi og snakkede lidt, hvorefter hun kælede mig i gang igen til et blowjob som jeg afsluttede i munden på hende.

Hun får mine anbefalinger med på vejen og jeg tror jeg skal have en tur mere med hende næste gang hun er i kbh.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...