Hop til indhold
DenAlmindelige

Fra en anmeldelse af Daniella.

Recommended Posts

Tjaa, det er jo ikke fordi han bare skvatter over en og wupti pludselig har hånden i fissen på en.

Det kræver trods alt lidt forarbejde og en afslappet kvinde, fissen er jo skabt til at være fleksibel og gøre plads til noget der er temmelig meget større end de fleste pikke. :D

Haha Bly, hvor du dog kan beskrive det :P

Det er fascinerende hvordan en "Gina" kan være så fleksible, den er genial designet fra naturens hånd (fist) :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuldstændig ens. Det skriver jeg sådan set også. 

Jeg har selv været sammen med Danielle 2 gange, og hun er måske ikke lige det jeg søger, og det er vel også fint. Men at vurderer hende ud fra hvor "stram hendes fisse er", er jo at gøre hende til et object på baggrund af noget i hendes fysiologi. Så kan man da ikke gøre det vi gør, til en mere upersonlig oplevelse.

Også set i lyset af alle de folk der beklager sig over at pigerne herinde "bare opfører sig som robotter, der bare skal have tingene overstået i en fart". Hvis jeg blev identificeret ud fra hvor hård min pik er af en person, så ville jeg nok også have problemer med at grine, kysse, kæle, kramme, stønne, og nyde den person. 

Nu er det ikke KUN mønten på Perz. Hans indlæg var jo fint nok, med undtagelse af den kommentar omkring "fissen" i mine øjne. Det her er sgu også mere til resten af flokken herinde som gør lignende.

Jeg kan godt følge dig en del af vejen omkring hvordan vi omtaler vores kære GPs. Hvis man fx ønsker at meddele, at en given fisse er stram eller slap, kunne man måske pakke det lidt ind for på den måde at bevare respekten for objektet. Man kunne eventuelt skrive lidt løs i betrækket eller fatningen hvad ved jeg. Men når vi først befinder os på et fora som nærværende, er vi allerede dybt inde i kødbyen og de fysionomiske aspekter af de forskellige damer er jo absolut meget vigtige at kende til inden et eventuelt besøg. Det kunne jo også foranledige at den pågældende selv gik i gang med et træningsprogram mhp. at frembringe en lidt strammere skede. En lille slap pik drukner jo som bekendt i en voldgrav. Det er jo desværre nok de betingelser som pigerne må affinde sig med. Billeder mv. afslører jo også andre følsomme parametre. Bevars man behøver vel næppe skrive, at tøzen skam var god nok efter sækken sad passende på hovedet eller lignende! Hver sin skribent og sin stilart - og det er jo underholdende nok en gang imellem at læse lidt råt for usødet!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare de så husker at måle tykkelsen, da det jo er den det kommer an på når vi taler stramhed. :D

Hejsa! Jeg havde engang en kanon god ven fra Norge som så skide godt ud og havde et godt tav på damerne. Han var heller ikke flov over at indrømme, at han ikke havde jordens største pik. " Men om de klager så venner jeg dem bare om och tager dem i numsen! Sagde han!

Jeg synes det var et udtryk for en mand med den ultimative selvtillid og alle grinte helt vildt, da han fyrede den af!! Not bad for a Norwegian!!  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sandsky

Min pik er heller ikke særlig stor. Til gengæld kan jeg liste den ind alle steder ;-)

Redigeret af Sandsky

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bliver folk også forargede over piger som beskriver en mand med ordene "han har en stor pik" ???

Hmmm .... kan godt se du har en pointe!

Uden at kunne forklare hvorfor, så synes jeg ikke det er helt det samme, men det kan godt være at det bare er min personlige holdning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...