Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Slavepiger/tøser...?

Recommended Posts

Guest Smuk Enlig Mor

Jeg har egentlig gået og puslet med dette spørgsmål, siden jeg startede...

Jeg tilbyder seancer med undertegnede som slavinde/tøs, men er ofte kommet ud for, at der findes forskellige opfattelser af, hvad begreberne reelt dækker over... :blink:

Mit spørgsmål lyder derfor således:

... Hvad er forskellen mellem:

- Blid slavepige/tøs

- Mellemhård slavepige/tøs

- Hård slavepige/tøs

...?

Det skal i denne forbindelse nævnes, at jeg ikke har nogen som helst tendenser i masochistisk retning - er 100% submissiv - og derfor vil svar fra enten Dominante udøvere eller submissive modtagere være kærkomne... :)

Har søgt og søgt, men er ikke kommet frem til et entydigt svar, så findes det ganske enkelt ikke, og skal jeg derfor lave mine egne termer indenfor denne kategori...?

Krammer fra tøsen SEM.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære SEM

Det er rigtig svært, selv når man har lavet en grundig forventnings afstemning inden, kan man stadig misforstå, fortolke forskelligt, og der er ikke noget så træls som, at må stoppe midt i legen af disse grunde.

Som sub, har jeg tit brugt det, at skrive nogle små noveller, som giver et fingerpraj om hvad det er jeg ønsker, af en Proff Domina. Men jeg gør også meget ud af, at fortælle det ikke er en drejebog.

Har i tidens løb, fået mange gode tilbagemeldinger og gode oplevelser på den måde.

Så det jeg tænker er, at du kunne skrive en kort skriv om hver af de tre.

- Blid slavepige/tøs

- Mellemhård slavepige/tøs

- Hård slavepige/tøs

Så man kan læse sig frem til, hvad du mener ligger inden for hver, af de tre katorgier.

Held og lykke med det :)

Pie

Redigeret af Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden selv at have erfaring med det ville mit gæt være

Blid slavepige: mest hvor man styrer akten, manden er dominerende og kvinden submissiv. Hvor manden beordre pigen pigen til at gøre det der nu er aftalt. Gør dit gør dat. Måske en smule verbalt ydmygelse.

Mellem: samme som ovenstående, men med tagen fat i håret ved oralt. Fysisk "smide"

Pigen om på maven eller ryggen. Lidt hårdere oral måske. Slag i numsen, måske lidt niveri i brystvorderne. Verbalt ydmygelse i blidere ende.

Hård. Lussing, kvælertag, riven rundt i hårdet. Gagging, ydmygelse og verbal ydmygelse. Hård sex eventuelt analt. Spyt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Årh, det er vidst en meget subjektiv holdning. Min tolkning er:

Blid: ingen smerte/smæk/pisk, kun et dominerende rollespil, hvor kvinden skal indefinde sig under mandens kontrol. Altså med sætningerne som "sut mig" og så skal hun gøre det, men lade som om hun ikke vil.

Mellem: det ovennævnte, men i en hårdere kategori + smæk på numsen og sex med fast hånd.

Hård: i den hårde kategori kommer væktøjet mere med. Kvinden bliver bundet, pacificeret, tvunget til at sutte, smækket hårdt, måske også med ridepisk eller nihalet pisk (afhængigt af aftalen). Lidt kvælertag, hold i hårdet og den slags.

Men som sagt: det er vidst meget subjektivt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tip Toe.

Vil sige at din hårde er mere sm :)

Slavepige er for mig at se ikke bondage eller redskaber. Det er udelukkende psykologisk dominans men uden sm.

Men som du siger. Så er det jo hvordan man ser på det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære kollega.

Jeg oplever, at vi som piger definere dette forskelligt alt efter hvad vi tænder på og hvem vi er...

Jeg skriver blid slavetøs fordi jeg ikke ønsker at mine gæster tror, hvis jeg skriver blid/ mellemhård, at jeg er til mærker osv.

Jeg har i inkluderet i legen, verbalt ydmygelse, hårde sex former, lette piskeslag, gode slag med hånd i måsen, græsk, urin, lettere bindninger af kroppen evt til korset, faste tag om hals, hår osv, lettere gagging, MEN i et tempo hvor jeg er med så det ikke går over i alt for hårde former...

For mig er hård slavetøs, hårde piske / andre slag på hele kroppen, klemmer i missen/ bryster, hårdt ophæng/ bindning af kroppen , spyt, slag i ansigtet, hårdt græsk, fistning af div huller, hård gagging. Har prøvet det hele og er kun til det privat har jeg fundet ud af...

Tror du skal finde din (e) grænser og så beskrive hvad du tænder på/ tilbyder , hvad det så end går ind under... Min erfaring ( maaage år hihi) er, at de mænd der er til disse lege, ikke ser blide slag i måsen som slavetøs men mere som hygge under blide former. Derfor får jeg også ofte spørgsmålet , er du virkelig til det eller er det bare noget du siger for at score 500 kr mere ved lidt små klaps...

Synes også at det er vigtig at nævne, at disse lege kræver tillid og ( mener jeg) kendskab til hinandens lyster/ forventninger. Derfor har jeg aldrig lagt hårdt ud ved den første gang, men lagt mere og mere på for hvert besøg ( og ja derfor heller ikke taget fuld pris) så man kan bygge kendskab og tillid op sammen. Behøver vel heller ikke nævne, at sikkerheden skal være i fokus, dvs sørge for ikke at være bundet med en fremmede mand unden der er andre i huset, ikke lade sig gå til de lidt hårde former uden stop ord osv... Vi ved ikke hvad vi lukker ind og hvor god en menneske kender jeg så end er , så er lige netop de lege her, stedet hvor en del har lidt svært ved grænser har jeg oplevet...

Held og lykke med legen og lysten og stort weekend knus herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Da du ikke har masochistisk tilbøjeligheder, ikke tænder på smerte, tror jeg at ordet "slavetøs" er forkert, det sender de forkerte signaler.

Submissiv fortæller meget mere, er mere elegant end slavetøs. Hører jeg "slavetøs" uanset om det efterfølges af blid, mellem eller hård, så tænker jeg straks på smæk og smerte.

Ordene er bla: Underdanig, tjenende, til rådighed, underkastelse, ydmyg osv.

Der hvor jeg mener det store problem ligger, er i beskrivelsen af hvad du opfatter som smerte ;) hvornår gør det ondt, istedet for at give lyst?

Line siger det rigtigt. Det er noget der skal udvikles, noget som vokser mellem dig og din elsker. Det, der er smerte idag, er måske lyst ved næste møde! En lidt farlig, men også sindsygt spændede sti at betræde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Tusinde tak for jeres tanker omkring dette - glad for at I vil dele... :)

Jeg har en del års erfaring med BDSM - dog primært i privatregi - men var meget i tvivl om termerne - blid, mellem, hård - i købesexverdenen...

Jeg tilbyder ALDRIG disse seancer ved første møde og aldrig under 1½ time, for som Line ganske rigtigt er inde på, kræver denne helt særlige "leg" dyb, dyb tillid og gensidig respekt. :)

Jeg tror jeg vil arbejde videre med to former - blid og hård - og under disse former gøre opmærksom på min egen definition af begreberne, således I kan få en indikation af, hvad I kan forvente, og hvad jeg tænder på... ;)

Og flere tanker omkring dette er velkomne - skønt at have kilder til inspiration... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må nok indrømme, at jeg ikke tænder helt vildt meget på BDSM - men jeg er glad for at du har mod til at tone rent flag. Ærlighed om seksualitet er en dejlig ting.

Er ellers ikke bange for at hive pigerne lidt råt rundt i manegen, men decideret BDSM siger mig ikke så meget. Ikke endnu i alt fald. Jeg håber du møder nogen faste hænder fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Nu forholder det sig jo ikke således, at blot fordi jeg har en "dark side", at jeg ikke nyder de helt blide former, og finder dem ligeså tilfredsstillende...

Tilfredsstillelsen er blot på en anden måde - på et andet mentalt niveau - og bør derfor ikke sammenlignes, da det er nogle helt andre drifter, der overtager...

... Selvom ens livret er en let, fin og delikat fiskeanretning, går de fleste nok ikke af vejen for en fyldig, bastant og krydret bøf..? ;)

Jeg er vild med hele farvepaletten i min erotiske verden, og den ene farve udelukker ikke den anden...

Spiser man fisk hver dag, bliver det trivielt og kedsommeligt i længden og det samme med bøf... :)

Jeg elsker kontrasterne, og netop dét at kunne bevare det magiske i hver sin form...

Mange uvidende formastes desværre til at tro, at legen med BDSM absolut skal involvere blod, pisk, nåle med efterfølgende store tydelige mærker på kroppen, der manifesterer akten - altså være virkelig hardcore...

- Der befinder jeg mig slet, slet ikke... Jeg tænder på det mentale magtspil, hvor jeg er under min elskers hånd, så at sige - og ja, så nyder jeg en fast hånd, der presser mig ned i madrassen, og bare tager for sig af retterne, ligesom jeg nyder at blive gagget... Ikke pga. den rent fysiske fornemmelse da den INTET gør for mig alene, men pga. den magtdemonstration der ligger i disse handlinger, hvor jeg virkelig føler mig enormt feminin og kvindelig...

- Men igen hver ting til sin tid... ;)

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil blot sige, at denne tråd, du her har startet, også er en slags Selfie, ... :)

Men denne er uden "indpakning",  du ER smuk, SEM!  :)

Måske der skulle lidt underlægningsmusik til:

Redigeret af Hankat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jeg vil blot sige, at denne tråd, du her har startet, også er en slags Selfie, ... :)

Men denne er uden "indpakning",  du ER smuk, SEM!  :)

Måske der skulle lidt underlægningsmusik til:

'>

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Noget fik mig til at kigge på din profil, og jeg ser, at du nu har taget nye retter med på dit menukort, udsprunget af emnet i denne tråd. :)

Hvor der det dog livsbekræftende at se, når nogen tør leve deres liv !  og gøre det fuldt ud. :D  :lol:  :D  :lol:

Da du jo har stoppet for tilgang af nye medlemmer til dit harem, ;)  tænker jeg, at dine overvejelser og beslutninger er taget på baggrund af ønsker fra nogle af de nuværende medlemmer.? ;)  :)

Jeg håber blot, at ingen misforstår og bliver bange for dig, da jeg er helt sikker på at du er nøjagtig den samme sprudlende, dejlige og kælende pige du var før den udvidede menu.  :)  :D

God vind.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Noget fik mig til at kigge på din profil, og jeg ser, at du nu har taget nye retter med på dit menukort, udsprunget af emnet i denne tråd. :)

Hvor der det dog livsbekræftende at se, når nogen tør leve deres liv !  og gøre det fuldt ud. :D  :lol:  :D  :lol:

Da du jo har stoppet for tilgang af nye medlemmer til dit harem, ;)  tænker jeg, at dine overvejelser og beslutninger er taget på baggrund af ønsker fra nogle af de nuværende medlemmer.? ;)  :)

Jeg håber blot, at ingen misforstår og bliver bange for dig, da jeg er helt sikker på at du er nøjagtig den samme sprudlende, dejlige og kælende pige du var før den udvidede menu.  :)  :D

God vind.... :)

Kæreste Hankat,

Der findes kun én SEM, og hun ændrer skam ikke personlighed i kraft af, at den erotiske palette bliver mere farvestrålende, så at sige... :)

Betragt i stedet de nye kraftige farver som et udtryk for at jeg har fundet 100% fodfæste i pastelfarverne, og ønsker at give, mine faste, muligheden for at opleve hvad SEM også indeholder... - For som én skrev, så er jeg jo faktisk en hvirvelvind, hvilket var et af puffene i denne retning... ;)

Min beslutning er helt min egen og ej på opfordring...

Det er korrekt at jeg, i skrivende stund, har lukket for tilgang af nye, men det ændrer sig nu igen sidst på året, hvor jeg igen åbner op for den kanal... :)

Jeg har LYSTEN, MODET og OVERSKUDDET til at lege og udforske denne side af mig selv, da jeg herigennem opnår en meget stor ro, kraft og hvile...

- Og bliver nogen skræmte, af de nye kraftige farver, har jeg tillid til, at det nok også er bedst sådan... ;)

Kram fra SEM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...